BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

09 września 2014

DUSZEK

 

Autor grafiki: Skelet
OGÓLNE
DUSZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Pan-seksualny i A-romantyczny
Przynależność: Pieszczoch
Ranga: Pieszczoch

- - - -

Właściciel: skelet7728@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Duszek jest szczupłym ciemno burym kocurkiem, klasycznie pręgowanym, z bielą. Na głowie ma pręgi oraz białe oznaczenia na uszach. Posiada również białe obwódki pod oczami, jego pysk i broda też są białe, a futerko na nosie ma ciemniejsze. Koniuszek ogona jest biały.
Cechy szczególne -  Plamki na uszach
Kolor sierści - Bury pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Duszek jest bardzo cichym kocurkiem. Mało mówi, a gdy już coś powie to zwraca się krótko i zwięźle, czasami można nie zrozumieć co ma na myśli. Nie lubi on rozmawiać z innymi, tylko z bliskimi. W kłótniach jednak uczestniczy zawsze i zawsze musi on dodać coś od siebie. Nie lubi zostawać w tyle. Jest bardzo spokojny i usłyszenie w jego głosie chociaż trochę złości jest bardzo rzadkie. Często jest sarkastyczny i jego rodzeństwo może nie zawsze rozumieć przekazu jego słów. Nie jest on bardzo inteligentny ale za to sprytny. Ma dobry węch jak na swój młody wiek. Jest czasami też dosyć zarozumiały i arogancki, próbując poczuć się lepszym, ponieważ przez swój problem z emocjami i uczuciami czuje się gorszy i trochę tak jakby było coś z nim nie tak, jakby był zniszczony na swój sposób. Często rozmawia o tym z jego mamą, która powtarza mu, że z wiekiem te uczucia przyjdą mu lepiej, chociaż on w to wątpi.

MORALNOŚĆ

Duszek jest typem kota który tak właściwie zrobiłby wszystko, jeżeli coś z tego otrzyma. Dla niego inni nie mają większego znaczenia, tak samo jak on sam. Opiekuje sie tymi których zna. Kocha tych którymi się opiekuje. Gdyby ktoś rozkazałby mu zamordować jego rodzinę, mógłby to zrobić z wielkim wahaniem i w zależności od powodu dla którego miałby to zrobić. Z wiekiem jego moralność może się zmienić. 

CIEKAWOSTKI

-Lubi śledzić zwierzynę i ją obserwować. Zawsze gdy wychodzi poza dom dwunogów, węszy za śladami różnych zwierzątek
-Nie lubi zdrobnień i jedyny wyjątek to jego imie - Duszek. Gdy będzie starszy chce je zmienić na Duch.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Duszek ma problemy z określaniem uczuć wobec innych, czuje sie jakby nie był w stanie odczuwać tego co inni. (Jak będzie starszy to się coś dopisze)
Mocne strony: Duszek ma bardzo dobry węch już od malucha

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Baton - Nie zna go, i raczej nigdy nie pozna
Matka - Cynamonka - Jest mu bardzo bliska, jako matka. Trudno mu określić, co wobec niej czuje.
Rodzeństwo - Kos, Lilia - To nie tak że ich kocha, lub nie kocha. Po prostu są. I niech będą; przyrodnie: Hessonit, Kremówka, Miedź
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
 Urodzony w Domostwie Dwunożnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz