BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 sierpnia 2014

POŻAROWA ŁAPA

 

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
POŻAROWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Pożar
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: xxhazelxx_98068
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny -  Pożar szybko urosła. Teraz jest o wiele większa od innych kotów w swoim wieku. Jest ona również masywna a przy większej ilości treningów zdecydowanie będzie umięśniona lecz pewnie nie będzie tego widać przez jej długie gęste futro. Futro to jest barwie płomieni z ciemniejszymi pręgami. Jej groźnie patrzące na wszystkich pomarańczowe oczy zdecydowanie nie spodobają się liderce Klanu Burzy. Z takich bardziej unikalnych cech można wymienić jej duże łapy które dodają jej stabilności przy chodzeniu.
Cechy szczególne - duże łapy
Kolor sierści -  Ruda pręgowana klasycznie
Długość sierści - Długowłosa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Charakter Pożar nie zmienił się za bardzo od czasów kociaka. Może tylko lekko wyewoluował. Teraz z punktu widzenia obserwatora może wydawać się straszna. Jest pewna siebie i może zachowywać się agresywnie w stosunku do innych uczniów. Nie robi tego jednak ze względu na jakieś swoje problemy tylko po to by wydawać się straszna. W końcu nikt nie chciałby zagadać do kogoś kogo się boi. A Pożar lubi samotność. Uważa że wystarcza jej konwersacja na poziomie ze samą sobą lub ewentualnie swoim bratem. Pod taką skorupą strasznej kotki jest ambitna. Dąży do swoich celów za wszelką cenę co oznacza że będzie szukać takiej drogi jaka jej pasuje nieważne ile by to zajęło. Chce kiedyś zostać przywódczynią żeby przywrócić nauki Piaskowej Gwiazdy. Jest również manipulantką czego nauczyła się od matki. Nakłada maski takie jakie akurat jej pasują. Bez problemu udaje i wykorzystuje koty. Bo matka nauczyła ją swojej wartości i sposobów na dostanie tego czego chce. Więc je wykorzystuje. Uważa również że wszystko musi zawsze robić sama bo przyjęcie pomocy to oznaka słabości, głównie dlatego że nie wie co to jest empatia i nie rozumie że ktoś chciałby jej bezinteresownie pomóc więc każdą taką ofertę pomocy odtrąca z myślą że ktoś znowu chciał ją wykorzystać. Z tego powodu jest bardzo nieufna i podejrzliwa.

MORALNOŚĆ

Dyskryminuje nierude koty lecz stara się pilnować przy Obserwującej Gwieździe żeby jeszcze nie nabrała jakiś dużych podejrzeń. Manipuluje, wykorzystuje, bawi się uczuciami wszystko to bez trudu i na codzień. Co do morderstwa to jeszcze nie jest pewna ale zakładając że byłby to nieruchomości to pewnie tak.
CIEKAWOSTKI

-Jej marzeniem jest zamienienie Klanu Burzy w Klan Płomienia
-Lubi kwiaty (te czerwone, pomarańczowe i żółte) ale przez obraz brutalki jaki chce sobie wykreować niezbyt może sobie nimi dekorować futro więc robi to rzadko
-Jej czułym punktem jest drapanie pod bródką
-Szczyci się byciem półboginią a każdy kto powie jej że jest inaczej dostanie nowego wroga
-Ciągle stara się złapać ojca poza obozem by w spokoju sobie porozmawiać sam na sam
-Ma talent do naśladowania głosów innych kotów
-Zawsze wcześnie wstaje


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:  Nisko skacze, niecierpliwość, nie rozumie o co chodzi z bezinteresowną pomocą
Mocne strony: Siła fizyczna, strategiczka, szybko się uczy, dobry węch, szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec -  Płomienny Ryk- wielki bóg, pragnie jego aprobaty.
Matka - Ognista Piękność- kocha matkę i jest wdzięczna za jej nauki.
Rodzeństwo - Rudzikowa Łapa - rywal o atencję ojca, czasem można z nim fajnie pogadać., Aksamitkowa Łapa - łamaga i pomyłka, pośmiałaby się z niej gdyby nie to że ojciec kładzie nacisk na to że mają się wspierać przez wspólne więzy krwi.
Partner -  Na razie nie znalazła nikogo kto pomógłby jej w przejęciu Klanu Burzy.
Potomstwo - Nie.

INNE

Bliscy:
Ziębi Trel- kochana prababcia której często przynosi zwierzynę 

Wrogowie:
Obserwująca Gwiazda- Pożar jej nie lubi z wzajemnością.

Koszyk:
-Skowronkowa Łapa - nierudy który jej pomógł. Nie wie co o nim myśleć

SZKOLENIE

Mentor - Szepcząca Pustka- kupa futra a nie mentor.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Burzy w miocie Płomiennego Ryku i Ognistej Piękności za panowania Obserwującej Gwiazdy razem z Rudzikiem i Aksamitką jako kolejne pokolenie rodu Piaskowej  Gwiazdy. Została mianowana na uczennicę pod okiem Szepczącej Pustki co jej się bardzo nie podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz