BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

PŁOMIENNY RYK


Autor grafiki: avokado2526
OGÓLNE
PŁOMIENNY RYK
*Poprzednie imiona: Płomyczek, Płomienna Łapa, Rozpuszczony Bachor
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny, aromantyczny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: avokado2526 (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Płomienny Ryk jest dość dużym, rudym kotem pręgowanym klasycznie bez ani grama bieli. Posiada pomarańczowe oczy, a całe jego ciało pokryte jest długą, puchatą sierścią. Posiada bródkę i wywinięte uszy. 
Cechy szczególne - wywinięte uszy
Kolor sierści - rudy pręgowany klasycznie
Długość sierści - długowłosy
Kolor oczu - pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Płomienny Ryk to kocur zachowujący się dość wyniośle, patrząc na każdego z góry. Na jego pysku często widoczna jest pogarda, gdy ktoś poniżej jego statusu z nim rozmawia. Każdy kto nie ma w sobie ani grama rudości jest dla niego kimś gorszym. Tą naukę wpoiła mu odkąd tylko otworzył oczy mama. Odkąd jej zabrakło czuje w sercu pustkę. Tak jakby czegoś mu brakowało. Kocica dla niego najważniejszą osobą, za którą gotów był oddać swe życie. Teraz skupia się na jednym co po niej pozostało - na zdobyciu władzy. Nie ukrywa bowiem, że ma ambicje na zostanie liderem. Wszystko musi być jego, wszyscy muszą go wielbić, wszyscy muszą być mu posłuszni. Ma na tym punkcie chorobliwą obsesję. Chociaż odkąd Obserwująca Gwiazda się nim zajęła, stara się to ukrywać przed innymi kotami. Udaje miłego, uczynnego, mówiąc "dzień dobry, proszę i dziękuję" gdy wewnętrznie wrze w nim długo pielęgnowana nienawiść. Dalej jest bardzo narcystyczny. Dość łatwo sprawić, aby komplementy połechtały mu ego, które jest i tak dość duże. Stara zachowywać się elegancko i nienagannie, przypominając swoim zachowaniem arystokratycznego dupka z wyższych sfer. Bardzo dba o czystość swojego futra, chociaż nie jest w stanie dotknąć go językiem. Uważa, że to obrzydliwe i woli, gdy to kto inny go myje. W ostateczności układa swoje futro mchem. Jest bardzo pedantyczny. Zdenerwować go jest bardzo łatwo. Wystarczy kilka słów, które mu się nie podobają, a od razu wpadniesz na jego czarną listę i być może nie obudzisz się już żywy... 



MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazdy, jednak nie stosuje się do kodeksu i ich zasad. Byłby w stanie kogoś zabić i skrzywdzić. Pod tym względem nie ma za grosz moralności, zwłaszcza że jego celem jest przerośnięcie Piaskowej Gwiazdy, dawnej i sławnej tyranki z Klanu Burzy. 

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia drapanie za uchem. To jego słaby punkt, o którym mało kto wie, chyba że ośmielił się go dotknąć. Jednak pod wpływem tego dotyku, łapy mu się rozjeżdżają i pada pokonany na ziemię. 
- Uważa, że wzbudzanie strachu jest prawdziwą siłą, tak samo jak posiadanie władzy. 
- Ma syndrom boga, uważa się za istotę boską i chcę, aby w przyszłości każdy składał mu hołd i wznosił do niego modły. 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: drapanie za uchem, wysokie ego, nie panowanie nad gniewem
Mocne strony: pewność  siebie, charyzma, odwaga

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Milin (nigdy nie poznał ojca, lecz z opowieści mamy wynikało, że był rudy i wielki)
Matka - Lwia Paszcza [*] (kochał ją najmocniej na świecie i był jej ślepo oddany. Mocno przeżył jej śmierć i się zmienił... na gorsze)
Rodzeństwo - Pajęcza Lilia, Stokrotkowa Łapa (ten sam miot) | Nagietkowy Wschód (starszy brat, którego kocha równie mocno jak matkę. Jest dla niego oparciem odkąd przejął obowiązki Lwiej Paszczy po jej śmierci. Czasami go wkurza, ale oczywiście nie pozostaje mu dłużny...), Margaretkowy Zmierzch, Piwonia [*] (starszy miot z innego ojca) 
Partner - Ognista Łapa (zostali zeswatani ze sobą, ale jej nie cierpi; za dużo gada, za często chce się całować i tulić oraz chodzić na jakieś randki. Obrzydlistwo) 
Potomstwo - ///

INNE

Obserwująca Gwiazda - Z kotką łączą go naprawdę dziwne relacje. Na początku była jego mentorką, którą chciał wykorzystać jako swojego sługę. Potem zamieniła się we wroga, ponieważ doprowadziła do jego degradacji na kociaka. Ostatecznie jednak ją polubił. Zauważył, że wiele ich łączy, chociaż ich sposoby bycia mocno się różniły. Można by rzec, że wychowała go na nowo, stając się jego drugą "mamą". Niestety nie przyzna tego głośno, ponieważ nigdy nie chciał zastępować swojej biologicznej matki kimś kto jego zdaniem jest "mieszańcem". Dlatego też stara się odsuwać sympatię do kotki w kąt i próbuje się jej pozbyć ze swojego życia. Uważa, że tym sposobem nie tylko zdobędzie władzę, ale zlikwiduje tym sposobem tą kłopotliwą więź, która się pomiędzy nimi wytworzyła. 
Szepcząca Pustka - typ ubzdurał sobie, że go zaadoptował i prawi mu jakieś ojcowskie rady na temat miłości. Jest to dla niego bardzo niekomfortowa sytuacja, bo jest nierudy... Bardzo go wkurza i często się unosi przy nim gniewem, bo czuje bezsilność, że nie może zamknąć tego jego pyska. 

SZKOLENIE

Mentor - Obserwująca Gwiazda / Różana Przełęcz
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się jako najmłodsze kocię Lwiej Paszczy i Milina w Klanie Burzy za czasów panowania Różanej Przełęczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz