BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 lutego 2014

MRÓWCZY KOPIEC

  

Autor Grafiki: Dayox#6647

OGÓLNE
MRÓWCZY KOPIEC
*Poprzednie imiona: Mrówka > Mrówcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: [e-mail] mgielka04@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mrówka to jednostka, która zdecydowanie nie rzuca się w oczy. Jest wyjątkowo drobna, zarówno pod względem wzrostu, jak i masy, a ogółem sylwetki przypomina raczej młodą uczennicę niż dojrzałą wojowniczkę. Sprawne, ale niewielkie ciało kotki pokrywa krótka, z lekka rozczochrana sierść w szarawym kolorze. Być może Mrówka bardziej przyciągałaby swoim wyglądem, gdyby jej futro zdobiły pręgi, łaty lub inne stylowe znaczenia, jednak jedyne, czym może się pochwalić, to kilka ledwie zauważalnych białych plamek mieszczących się na prawym uchu, nosie, czubku ogona, zadku, a także przedniej prawej i lewej tylnej łapie. Z pyska również jest dosyć przeciętna - nie ma ani uroczo wielkich oczu, ani zanadto okrągłych policzków, ani groźnie ostrych rysów. Ot, para zielonych ślepi i różowy nos, czyli po prostu najzwyczajniejsza kocia twarz, jaką można sobie wyobrazić. Kombinacja tych wszystkich cech sprawia, że Mrówka jest w klanowej codzienności prawie niezauważalna i przywodzi na myśl jasnoszary cień przemykający między zaroślami.
Cechy szczególne -  Długie pazury, puszyste futro pod brodą i brzuchem
Kolor sierści - liliowa z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Mrówczy Kopiec rzadko zwraca na siebie uwagę innych, lecz niemal za każdym razem, gdy się to stanie, wniosek wynikający z obserwacji jej zachowania jest taki sam - dziwna, ale nieszkodliwa. Jest bowiem nadzwyczaj cicha i wycofana, a interakcje z innymi kotami ogranicza do minimum - większość czasu spędza samotnie, nie uczestniczy w dzieleniu języków, nie plotkuje na patrolach. Nie wynika to bynajmniej ze strachliwości, gburowatości czy niezręczności społecznej, bo jeśli ktoś Mrówkę zagadnie, odpowie ona chętnie i uprzejmie. Jej aspołeczność bierze się raczej z tego, że ona najzwyczajniej w świecie delektuje się ciszą, samotnością i swoimi ekscentrycznymi zainteresowaniami, a inne koty tą błogość nierzadko zakłócają, czy to celowo, czy przypadkiem. Przez to jednak, że zaniedbuje relacje interpersonalne, kiepsko idzie jej analiza cudzych zachowań czy intencji, co czyni ją podatną na kłamstwa i manipulacje. Oczywiście, wie, że powinna postrzegać jako wroga kogoś, kto jest wobec niej komicznie wręcz okrutny i przemocowy, lecz wystarczy przykryć złowrogie zamiary odrobiną fałszywej uprzejmości i perswazji, aby Mrówczy Kopiec całkowicie omotać. Warto również wspomnieć, że brak jej asertywności i decyzyjności - to typ, który najbardziej lubi podążać za rozkazami, a nie radzi sobie z ciężarem jakiejkolwiek odpowiedzialności.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazd i stara się trzymać zasad kodeksu wojownika. Stroni od przemocy, więc jeśli jest to możliwe, unika walki. Brak jej jednak odwagi i szlachetności, więc w obliczu zła wyrządzonego innym najczęściej pozostaje bierna, przyjmując postawę, że to nie jej interes i że i tak wiele tu nie zdziała. Ze względu na to, że jest odrobinkę popychadłem, łatwo nakłonić ją do czegoś niemoralnego, lecz także ona ma swoje granice - nie byłaby w stanie zabić kocięcia czy dopuścić się zbezczeszczenia zwłok.

CIEKAWOSTKI

Zabawa, którą wymyśliła sobie Mrówka jeszcze jako samotne kociątko, przetrwała próbę czasu - mowa tutaj o kolekcjonowaniu żołędziowych przyjaciół. Mrówczy Kopiec zbiera żołędzie, a następnie pazurem wyrysowuje na nich kocie oczka i pyszczki. To nie koniec! Kotka nadaje im także imiona, prowadzi z nimi konwersacje, a jakby tego było mało, to w jej głowie powstało całe wielopokoleniowe uniwersum żołędziowych relacji, przygód i skandali. Żołędzie przetrzymuje w pod kupką mchu, na której śpi, a strzeże ich jak oczka w głowie - gdy zobaczy, że ktoś dobiera się do jej opus magnum, jest w stanie obudzić w sobie niespotykaną w żadnej innej sytuacji waleczność i agresję.
Oprócz tego uwielbia polować i idzie jej to znakomicie, a gdy wybiera się na łowy, często zatraca się w nich tak mocno, że wraca do obozu jako ostatnia, gdy księżyc jest już wysoko na niebie. Być może gdyby ktoś zwrócił na nią uwagę, okazałoby się, że Mrówczy Kopiec jest najzdolniejszym i najwydajniejszym łowcą Klanu Nocy, lecz jak na razie jej zdolności pozostają nieodkryte.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony:
podatność na manipulację, brak decyzyjności, niekorzystnie mały wzrost
Mocne strony: 
znakomite zdolności łowieckie, kreatywność, cichy chód
RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kwitnący Łoś(*) i Jaskrowy Pył, Kurka (*) [biologiczne] Gawroni Obłęd (*)[przybrane]
Partner - Mrówczy Kopiec bardzo chętnie powitałaby w swoim życiu odrobinę partnerskiej czułości, jest jednak bardzo wybredna w kwestii wyboru ukochanego. Byłaby w stanie związać się tylko z kimś równie dziwnym, cichym i wycofanym co ona.
Potomstwo - ///

INNE

Wrogowie - Gawroni Obłęd [*]
SZKOLENIE

Mentor - Sarni Tupot [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy z bardzo skomplikowanego i burzliwego związku lidera Niezapominajkowej Gwiazdy i jego zastępczyni Kruczego Futra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz