BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 lutego 2014

MRÓWCZY KOPIEC

  

Autor Grafiki: Dayox#6647

OGÓLNE
MRÓWCZY KOPIEC
*Poprzednie imiona: Mrówka > Mrówcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: [e-mail] mgielka04@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mrówka to jednostka, która zdecydowanie nie rzuca się w oczy. Jest wyjątkowo drobna, zarówno pod względem wzrostu, jak i masy, a ogółem sylwetki przypomina raczej młodą uczennicę niż dojrzałą wojowniczkę. Sprawne, ale niewielkie ciało kotki pokrywa krótka, z lekka rozczochrana sierść w szarawym kolorze. Być może Mrówka bardziej przyciągałaby swoim wyglądem, gdyby jej futro zdobiły pręgi, łaty lub inne stylowe znaczenia, jednak jedyne, czym może się pochwalić, to kilka ledwie zauważalnych białych plamek mieszczących się na prawym uchu, nosie, czubku ogona, zadku, a także przedniej prawej i lewej tylnej łapie. Z pyska również jest dosyć przeciętna - nie ma ani uroczo wielkich oczu, ani zanadto okrągłych policzków, ani groźnie ostrych rysów. Ot, para zielonych ślepi i różowy nos, czyli po prostu najzwyczajniejsza kocia twarz, jaką można sobie wyobrazić. Kombinacja tych wszystkich cech sprawia, że Mrówka jest w klanowej codzienności prawie niezauważalna i przywodzi na myśl jasnoszary cień przemykający między zaroślami.
Cechy szczególne -  Długie pazury, puszyste futro pod brodą i brzuchem
Kolor sierści - liliowa z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Mrówczy Kopiec rzadko zwraca na siebie uwagę innych, lecz niemal za każdym razem, gdy się to stanie, wniosek wynikający z obserwacji jej zachowania jest taki sam - dziwna, ale nieszkodliwa. Jest bowiem nadzwyczaj cicha i wycofana, a interakcje z innymi kotami ogranicza do minimum - większość czasu spędza samotnie, nie uczestniczy w dzieleniu języków, nie plotkuje na patrolach. Nie wynika to bynajmniej ze strachliwości, gburowatości czy niezręczności społecznej, bo jeśli ktoś Mrówkę zagadnie, odpowie ona chętnie i uprzejmie. Jej aspołeczność bierze się raczej z tego, że ona najzwyczajniej w świecie delektuje się ciszą, samotnością i swoimi ekscentrycznymi zainteresowaniami, a inne koty tą błogość nierzadko zakłócają, czy to celowo, czy przypadkiem. Przez to jednak, że zaniedbuje relacje interpersonalne, kiepsko idzie jej analiza cudzych zachowań czy intencji, co czyni ją podatną na kłamstwa i manipulacje. Oczywiście, wie, że powinna postrzegać jako wroga kogoś, kto jest wobec niej komicznie wręcz okrutny i przemocowy, lecz wystarczy przykryć złowrogie zamiary odrobiną fałszywej uprzejmości i perswazji, aby Mrówczy Kopiec całkowicie omotać. Warto również wspomnieć, że brak jej asertywności i decyzyjności - to typ, który najbardziej lubi podążać za rozkazami, a nie radzi sobie z ciężarem jakiejkolwiek odpowiedzialności.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazd i stara się trzymać zasad kodeksu wojownika. Stroni od przemocy, więc jeśli jest to możliwe, unika walki. Brak jej jednak odwagi i szlachetności, więc w obliczu zła wyrządzonego innym najczęściej pozostaje bierna, przyjmując postawę, że to nie jej interes i że i tak wiele tu nie zdziała. Ze względu na to, że jest odrobinkę popychadłem, łatwo nakłonić ją do czegoś niemoralnego, lecz także ona ma swoje granice - nie byłaby w stanie zabić kocięcia czy dopuścić się zbezczeszczenia zwłok.

CIEKAWOSTKI

Zabawa, którą wymyśliła sobie Mrówka jeszcze jako samotne kociątko, przetrwała próbę czasu - mowa tutaj o kolekcjonowaniu żołędziowych przyjaciół. Mrówczy Kopiec zbiera żołędzie, a następnie pazurem wyrysowuje na nich kocie oczka i pyszczki. To nie koniec! Kotka nadaje im także imiona, prowadzi z nimi konwersacje, a jakby tego było mało, to w jej głowie powstało całe wielopokoleniowe uniwersum żołędziowych relacji, przygód i skandali. Żołędzie przetrzymuje w pod kupką mchu, na której śpi, a strzeże ich jak oczka w głowie - gdy zobaczy, że ktoś dobiera się do jej opus magnum, jest w stanie obudzić w sobie niespotykaną w żadnej innej sytuacji waleczność i agresję.
Oprócz tego uwielbia polować i idzie jej to znakomicie, a gdy wybiera się na łowy, często zatraca się w nich tak mocno, że wraca do obozu jako ostatnia, gdy księżyc jest już wysoko na niebie. Być może gdyby ktoś zwrócił na nią uwagę, okazałoby się, że Mrówczy Kopiec jest najzdolniejszym i najwydajniejszym łowcą Klanu Nocy, lecz jak na razie jej zdolności pozostają nieodkryte.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
podatność na manipulację, brak decyzyjności, niekorzystnie mały wzrost
Mocne strony: 
znakomite zdolności łowieckie, kreatywność, cichy chód
RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kwitnący Łoś(*) i Jaskrowy Pył, Kurka (*) [biologiczne] Gawroni Obłęd (*)[przybrane]
Partner - Mrówczy Kopiec bardzo chętnie powitałaby w swoim życiu odrobinę partnerskiej czułości, jest jednak bardzo wybredna w kwestii wyboru ukochanego. Byłaby w stanie związać się tylko z kimś równie dziwnym, cichym i wycofanym co ona.
Potomstwo - ///

INNE

Wrogowie - Gawroni Obłęd [*]
SZKOLENIE

Mentor - Sarni Tupot [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy z bardzo skomplikowanego i burzliwego związku lidera Niezapominajkowej Gwiazdy i jego zastępczyni Kruczego Futra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz