BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 lutego 2014

MRÓWCZY KOPIEC

  

Autor Grafiki: Dayox#6647

OGÓLNE
MRÓWCZY KOPIEC
*Poprzednie imiona: Mrówka > Mrówcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: [e-mail] mgielka04@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mrówka to jednostka, która zdecydowanie nie rzuca się w oczy. Jest wyjątkowo drobna, zarówno pod względem wzrostu, jak i masy, a ogółem sylwetki przypomina raczej młodą uczennicę niż dojrzałą wojowniczkę. Sprawne, ale niewielkie ciało kotki pokrywa krótka, z lekka rozczochrana sierść w szarawym kolorze. Być może Mrówka bardziej przyciągałaby swoim wyglądem, gdyby jej futro zdobiły pręgi, łaty lub inne stylowe znaczenia, jednak jedyne, czym może się pochwalić, to kilka ledwie zauważalnych białych plamek mieszczących się na prawym uchu, nosie, czubku ogona, zadku, a także przedniej prawej i lewej tylnej łapie. Z pyska również jest dosyć przeciętna - nie ma ani uroczo wielkich oczu, ani zanadto okrągłych policzków, ani groźnie ostrych rysów. Ot, para zielonych ślepi i różowy nos, czyli po prostu najzwyczajniejsza kocia twarz, jaką można sobie wyobrazić. Kombinacja tych wszystkich cech sprawia, że Mrówka jest w klanowej codzienności prawie niezauważalna i przywodzi na myśl jasnoszary cień przemykający między zaroślami.
Cechy szczególne -  Długie pazury, puszyste futro pod brodą i brzuchem
Kolor sierści - liliowa z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Mrówczy Kopiec rzadko zwraca na siebie uwagę innych, lecz niemal za każdym razem, gdy się to stanie, wniosek wynikający z obserwacji jej zachowania jest taki sam - dziwna, ale nieszkodliwa. Jest bowiem nadzwyczaj cicha i wycofana, a interakcje z innymi kotami ogranicza do minimum - większość czasu spędza samotnie, nie uczestniczy w dzieleniu języków, nie plotkuje na patrolach. Nie wynika to bynajmniej ze strachliwości, gburowatości czy niezręczności społecznej, bo jeśli ktoś Mrówkę zagadnie, odpowie ona chętnie i uprzejmie. Jej aspołeczność bierze się raczej z tego, że ona najzwyczajniej w świecie delektuje się ciszą, samotnością i swoimi ekscentrycznymi zainteresowaniami, a inne koty tą błogość nierzadko zakłócają, czy to celowo, czy przypadkiem. Przez to jednak, że zaniedbuje relacje interpersonalne, kiepsko idzie jej analiza cudzych zachowań czy intencji, co czyni ją podatną na kłamstwa i manipulacje. Oczywiście, wie, że powinna postrzegać jako wroga kogoś, kto jest wobec niej komicznie wręcz okrutny i przemocowy, lecz wystarczy przykryć złowrogie zamiary odrobiną fałszywej uprzejmości i perswazji, aby Mrówczy Kopiec całkowicie omotać. Warto również wspomnieć, że brak jej asertywności i decyzyjności - to typ, który najbardziej lubi podążać za rozkazami, a nie radzi sobie z ciężarem jakiejkolwiek odpowiedzialności.

MORALNOŚĆ

Wierzy w Klan Gwiazd i stara się trzymać zasad kodeksu wojownika. Stroni od przemocy, więc jeśli jest to możliwe, unika walki. Brak jej jednak odwagi i szlachetności, więc w obliczu zła wyrządzonego innym najczęściej pozostaje bierna, przyjmując postawę, że to nie jej interes i że i tak wiele tu nie zdziała. Ze względu na to, że jest odrobinkę popychadłem, łatwo nakłonić ją do czegoś niemoralnego, lecz także ona ma swoje granice - nie byłaby w stanie zabić kocięcia czy dopuścić się zbezczeszczenia zwłok.

CIEKAWOSTKI

Zabawa, którą wymyśliła sobie Mrówka jeszcze jako samotne kociątko, przetrwała próbę czasu - mowa tutaj o kolekcjonowaniu żołędziowych przyjaciół. Mrówczy Kopiec zbiera żołędzie, a następnie pazurem wyrysowuje na nich kocie oczka i pyszczki. To nie koniec! Kotka nadaje im także imiona, prowadzi z nimi konwersacje, a jakby tego było mało, to w jej głowie powstało całe wielopokoleniowe uniwersum żołędziowych relacji, przygód i skandali. Żołędzie przetrzymuje w pod kupką mchu, na której śpi, a strzeże ich jak oczka w głowie - gdy zobaczy, że ktoś dobiera się do jej opus magnum, jest w stanie obudzić w sobie niespotykaną w żadnej innej sytuacji waleczność i agresję.
Oprócz tego uwielbia polować i idzie jej to znakomicie, a gdy wybiera się na łowy, często zatraca się w nich tak mocno, że wraca do obozu jako ostatnia, gdy księżyc jest już wysoko na niebie. Być może gdyby ktoś zwrócił na nią uwagę, okazałoby się, że Mrówczy Kopiec jest najzdolniejszym i najwydajniejszym łowcą Klanu Nocy, lecz jak na razie jej zdolności pozostają nieodkryte.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony:
podatność na manipulację, brak decyzyjności, niekorzystnie mały wzrost
Mocne strony: 
znakomite zdolności łowieckie, kreatywność, cichy chód
RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kwitnący Łoś(*) i Jaskrowy Pył, Kurka (*) [biologiczne] Gawroni Obłęd (*)[przybrane]
Partner - Mrówczy Kopiec bardzo chętnie powitałaby w swoim życiu odrobinę partnerskiej czułości, jest jednak bardzo wybredna w kwestii wyboru ukochanego. Byłaby w stanie związać się tylko z kimś równie dziwnym, cichym i wycofanym co ona.
Potomstwo - ///

INNE

Wrogowie - Gawroni Obłęd [*]
SZKOLENIE

Mentor - Sarni Tupot [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy z bardzo skomplikowanego i burzliwego związku lidera Niezapominajkowej Gwiazdy i jego zastępczyni Kruczego Futra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz