BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 lipca 2014

Morświn

Autor grafiki: _iglak
OGÓLNE
MORŚWIN
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Skolioseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: challo0837 (discord),
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Morświn jest drobnym kociakiem. Uszy ma duże, trójkątne, zielone oczy. Nogi krótkie, ale dosyć stabilne, ogon długi. Futerko puchate, liliowe pręgowane na ogonie oraz pysku, a białe na reszcie ciała.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie van
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Morświn to słodka kotka. Jest radosna i energiczna. Uwielbia skakać, bawić się, robić cokolwiek związanego z ruchem. Do tego bardzo często śmieje się, czasem z nieśmiesznych rzeczy. Nie jest jednak duszą towarzystwa, wręcz odwrotnie. Ma problem z nieśmiałością, ucieka przed jakimikolwiek interakcjami z kotami spoza jej rodziny. Kolejną jej wadą jest naiwność. Wierzy każdemu na słowo, uważa, że przecież nikt jej nie oszuka. Nie umie też mówić nie, zgodzi się na wszystko, by nie obrazić innych. To kocię idealne do wszelkiej manipulacji. Ma jednak swoje zalety. Na przykład jest bardzo empatyczna, krzywda innych doprowadza ją do płaczu. Jest jednak dosyć błyskotliwym kociakiem, jej inteligencja jest widocznie powyżej przeciętnej

MORALNOŚĆ

Nie umiałaby kogoś skrzywdzić. Prędzej sama sobie zrobiła krzywdę niż komuś innemu. Co do wiary to jest ateistką, nie wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

– Ma ADHD.
– Uwielbia wręcz wodorosty. Dla niej jedzenie z nim, zwłaszcza ryby, jest sto razy lepsze.
– Ma zdolności artystyczne.
– Arachnofobiczka

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: – Brak siły
– Zero umiejętności walki w praktyce, bardzo łatwo ją pokonać w 1v1
– Orientacja w tunelach
Mocne strony: – Szybkość
– Zwinność
– Wspinaczka po drzewach

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mysi Postrach
Matka - Natta
Rodzeństwo - Psotka, Foczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Mysi Postrach nigdy nie był źle nastawiony do samotniczek i, być może w celu udowodnienia czegoś swoim kolegom z klanu, dość szybko zaczął je odwiedzać. Kotki okazały się niezwykle ciekawe, a co najważniejsze - skore do plotek. No cóż, a przynajmniej część z nich. Najlepszą nową znajomą Myszy okazała się Natta, równie chętna do obgadywania wszystkich klifiaków, co sam wojownik. Natta była dla niego idealną partnerką rozmów. Chętnie słuchała wszystkich opowieści Myszy, dodając własne obserwacje, śmiejąc się z jego żartów i komplementując go w bardzo nietypowy, wzbudzający w nim dziwne ciepło sposób. Dopiero po jakimś czasie Mysz zdał sobie sprawę, że uprzejmości Natty były flirtem. Niezwykle podekscytowany swoim pierwszym podbojem miłosnym, natychmiast uznał Nattę za miłość swojego życia. Być może gdyby potrafił realistycznie ocenić sytuację, zdałby sobie sprawę, że kotka wcale nie szuka w nim wiernego partnera, a co najwyżej przygodnej relacji. Żadne z nich jednak nie mogło przewidzieć konsekwencji krótkiego romansu, które miały pojawić się na świecie już kilka księżyców później. Morświn urodziła się w Klanie Klifu za panowania Judaszowcowej Gwiazdy, wraz z dwoma starszymi siostrami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz