BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lipca 2014

SROKOSZOWA GWIAZDA


 

OGÓLNE

SROKOSZOWA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Szufelka, Srokosz, Srokoszowa Łapa, Srokoszowa Wzgarda, Srokoszowa Namiętność, Srokoszowa Wzgarda
Płeć: kocur
Orientacja: panseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: dayox)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nadal niski kocur o szacie zdobionej szarym futrem usianym cętkami. Jest dość chudy, ma dobrze umięśnione łapy i niemal wiecznie ogon ku dole. Czujne uszy niemal zawsze sterczą sztywno. Krok ma ciężki jak na swoją aparycję. Zupełnie jakby niósł na swym grzbiecie stertę kamieni. Smutne spojrzenie krąży wszędzie, zatrzymując się na pojedynczych kotach. 
Cechy szczególne - plamka biała pod okiem
Kolor sierści - niebieski cętkowany bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Srokoszowa specyfika życia nie uległa zmianie. Wciąż jest to skryty kot, który rzadko kiedy dzieli się swoimi zmartwieniami czy troskami. Jest zamknięty w sobie i nieufny. Wciąż czuje się wyobcowany w Klanie Klifu, a większość Klifiaków w myślach określa pobłażliwie. Mało kogo darzy sympatią, przez jego niełatwy charakter ciężko do niego podjeść. Pomimo że często stara się udawać nieustraszonego wiele spraw go przerasta. Nie za chętnie podchodzi do obcych kotów. Często podchodzi do nich skrajnie negatywnie, przypisując im wiele wad i oceniając ich błędnie. Później w trakcie znajomości przeważnie jednak zyskują w jego oczach. Kocur jest raczej ponurym typem, o pesymistycznej i z lekka paranoidalnej naturze. Dość łatwo nim wbrew pozorom manipulować. Wystarczy jedynie sprawić, że poczuje się przez was kochany, a już macie go w swoich łapkach. Podatny na sugestie najbliższych, jak i jedynie grający nieustraszonego oraz brutalnego. W głębi duszy  nie jest złym kotem. Jedynie wciąż zagubionym kociakiem, któremu brakuje bliskości i relacji z drugim kotem. 

MORALNOŚĆ


CIEKAWOSTKI

- W rodzinnym domu wołano na niego Szufelka. Kalinka zmieniła mu imię.
- Kalinową Łodygę najbardziej kocha z rodziców. 
- Obiecał pomścić Cętce jej honor i szuka sprawcę gwałtu na niej. Jego głównym podejrzanym jest Lamparcia Gwiazda, ale z każdym księżycem coraz bardziej brakuje mu dowodów.
- Kiedyś opętała go Dzierzba. 
- Był zakochany w Aksamitnej Gwieździe. 
- Nie przepada za rudymi kotami. 
- Pierwsze życie stracił umierając na zgromadzeniu przez zawał serca

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: pesymizm, niska samoocena, niecierpliwość, 
Mocne strony: upartość, wysoka tolerancja na ból, spostrzegawczość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Mech Junior, przybrany: Dziki Kieł - nienawidzi całym sercem typa. 
Matka -  biologiczna: Tamiza, przybrana: Kalinkowa Łodyga; Cętkowana Gwiazda (*)
Rodzeństwo - przybrane: Bizon, Klonek, Brzózka, Cierń, biologiczne: Biała Zamieć
Partner - Wilczy Zew (*) (a tak naprawdę Dzierzba w przebraniu, ich związek do normalnych ani zdrowych nie należał i zostawił w sercu Srokosza kolejną czarną dziurę bez dna) Gąsiorkowa Łata
 
INNE

Bliscy - Kalinowa Łodyga (czuje się winny nie pomszczenia Cętki na czas), Wilcza Pogoń (szanuje kotkę, lecz jej unika), Wilczy Zew (*) (jego ukochany, który okazał się tylko marionetką Dzierzby)
Wrogowie - Urdzikowy Deszcz (*) (frajer i wróg, dobrze, że zdechnął), Dziczy Kieł (*) (lamus i pośmielisko), Lamparci Ryk  (wróg publiczny nr 1), Aksamitna Chmurka (wariatka, która złamała mu serce i prawe żebro), Niedźwiedzia Siła (jego zabawka i obiekt wyżyć frustracji, zamierza dręczyć kocura dopóki całkowicie go nie złamie), Lisi Ognik (przemądrzała jędza, co uważa się za mądrą), Daglezjowa Igła (po prostu należy do tej rodziny)
SZKOLENIE

Mentor - Wilcza Pogoń
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Czyśćcowa Łapa
HISTORIA

Mech Junior, będąc wnukiem jednego z mitycznych wojowników, postanowił, że jego dzieci będą miały możliwość łyknięcia takiego życia, czego mu niestety nie było dane. Jego partnerka, Tamiza nie podzielała entuzjazmu ukochanego, dlatego też zabroniła mu jakkolwiek wspominać o leśnych klanach przy dzieciach. Sprzeciwiając się jednak woli Tamizy, Mech Junior postanowił wziąć sprawy we własne łapy i pod osłoną nocy, korzystając z pomocy przyjaciela - Marmurka, wyniósł kociaki na granicę z klanem klifu, gdzie czekając w wysokiej trawie, obserwował czy znajdzie ich patrol. Gdy tak się stało, a kocięta zostały zabrane przez Wrzosową Pogoń, Kozie Futro oraz Gawronie Skrzydło do klanu klifu. Tam zajęła się nimi Kalinkowa Łodyga.

1 komentarz: