BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lipca 2014

SROKOSZOWA GWIAZDA


 

OGÓLNE

SROKOSZOWA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Szufelka, Srokosz, Srokoszowa Łapa, Srokoszowa Wzgarda, Srokoszowa Namiętność, Srokoszowa Wzgarda
Płeć: kocur
Orientacja: panseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: dayox
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nadal niski kocur o szacie zdobionej szarym futrem usianym cętkami. Jest dość chudy, ma dobrze umięśnione łapy i niemal wiecznie ogon ku dole. Czujne uszy niemal zawsze sterczą sztywno. Krok ma ciężki jak na swoją aparycję. Zupełnie jakby niósł na swym grzbiecie stertę kamieni. Smutne spojrzenie krąży wszędzie, zatrzymując się na pojedynczych kotach. 
Cechy szczególne - plamka biała pod okiem
Kolor sierści - niebieski cętkowany bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Srokoszowa specyfika życia nie uległa zmianie. Wciąż jest to skryty kot, który rzadko kiedy dzieli się swoimi zmartwieniami czy troskami. Jest zamknięty w sobie i nieufny. Wciąż czuje się wyobcowany w Klanie Klifu, a większość Klifiaków w myślach określa pobłażliwie. Mało kogo darzy sympatią, przez jego niełatwy charakter ciężko do niego podjeść. Pomimo że często stara się udawać nieustraszonego wiele spraw go przerasta. Nie za chętnie podchodzi do obcych kotów. Często podchodzi do nich skrajnie negatywnie, przypisując im wiele wad i oceniając ich błędnie. Później w trakcie znajomości przeważnie jednak zyskują w jego oczach. Kocur jest raczej ponurym typem, o pesymistycznej i z lekka paranoidalnej naturze. Dość łatwo nim wbrew pozorom manipulować. Wystarczy jedynie sprawić, że poczuje się przez was kochany, a już macie go w swoich łapkach. Podatny na sugestie najbliższych, jak i jedynie grający nieustraszonego oraz brutalnego. W głębi duszy  nie jest złym kotem. Jedynie wciąż zagubionym kociakiem, któremu brakuje bliskości i relacji z drugim kotem. 

MORALNOŚĆ


CIEKAWOSTKI

- W rodzinnym domu wołano na niego Szufelka. Kalinka zmieniła mu imię.
- Kalinową Łodygę najbardziej kocha z rodziców. 
- Obiecał pomścić Cętce jej honor i szuka sprawcę gwałtu na niej. Jego głównym podejrzanym jest Lamparcia Gwiazda, ale z każdym księżycem coraz bardziej brakuje mu dowodów.
- Kiedyś opętała go Dzierzba. 
- Był zakochany w Aksamitnej Gwieździe. 
- Nie przepada za rudymi kotami. 
- Pierwsze życie stracił umierając na zgromadzeniu przez zawał serca

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: 
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: pesymizm, niska samoocena, niecierpliwość, 
Mocne strony: upartość, wysoka tolerancja na ból, spostrzegawczość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Mech Junior, przybrany: Dziki Kieł - nienawidzi całym sercem typa. 
Matka -  biologiczna: Tamiza, przybrana: Kalinkowa Łodyga; Cętkowana Gwiazda (*)
Rodzeństwo - przybrane: Bizon, Klonek, Brzózka, Cierń, biologiczne: Biała Zamieć
Partner - Wilczy Zew (*) (a tak naprawdę Dzierzba w przebraniu, ich związek do normalnych ani zdrowych nie należał i zostawił w sercu Srokosza kolejną czarną dziurę bez dna)
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Kalinowa Łodyga (czuje się winny nie pomszczenia Cętki na czas), Wilcza Pogoń (szanuje kotkę, lecz jej unika), Wilczy Zew (*) (jego ukochany, który okazał się tylko marionetką Dzierzby)
Wrogowie - Urdzikowy Deszcz (*) (frajer i wróg, dobrze, że zdechnął), Dziczy Kieł (*) (lamus i pośmielisko), Lamparci Ryk  (wróg publiczny nr 1), Aksamitna Chmurka (wariatka, która złamała mu serce i prawe żebro), Niedźwiedzia Siła (jego zabawka i obiekt wyżyć frustracji, zamierza dręczyć kocura dopóki całkowicie go nie złamie), Lisi Ognik (przemądrzała jędza, co uważa się za mądrą), Daglezjowa Igła (po prostu należy do tej rodziny)
SZKOLENIE

Mentor - Wilcza Pogoń
Uczniowie obecni - Czyśćcowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Mech Junior, będąc wnukiem jednego z mitycznych wojowników, postanowił, że jego dzieci będą miały możliwość łyknięcia takiego życia, czego mu niestety nie było dane. Jego partnerka, Tamiza nie podzielała entuzjazmu ukochanego, dlatego też zabroniła mu jakkolwiek wspominać o leśnych klanach przy dzieciach. Sprzeciwiając się jednak woli Tamizy, Mech Junior postanowił wziąć sprawy we własne łapy i pod osłoną nocy, korzystając z pomocy przyjaciela - Marmurka, wyniósł kociaki na granicę z klanem klifu, gdzie czekając w wysokiej trawie, obserwował czy znajdzie ich patrol. Gdy tak się stało, a kocięta zostały zabrane przez Wrzosową Pogoń, Kozie Futro oraz Gawronie Skrzydło do klanu klifu. Tam zajęła się nimi Kalinkowa Łodyga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz