BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

DAGLEZJOWA IGŁA

Autor grafiki: wierzba9005 (discord)
OGÓLNE
DAGLEZJOWA IGŁA
*Poprzednie imiona: Daglezja > Daglezjowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: biseksualna, biromantyczna i poliamoryczna
Przynależność: Klan Klifu > Owocowy Las
Ranga: Zastępca-wojownik

- - - -

Właściciel: Pianka#3071
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Smukła rozrabiaka średniego wzrostu. Jeśli myślicie, że po szylkretowej matce i truskawkowo-rudym ojcu ma coś więcej to jesteście w błędzie - to ruda wiewióra z niespotykanym wzorem point na ciele i oczami morskiej barwy. Żadnych dziwnych plamek, żadnej bieli. Na rdzawych uszach znajdują się dwa sterczące pędzelki. Jej krótka sierść jest zwykle ułożona i utrzymana w czystości, a gdy ktoś spróbuje sprawić inaczej budzi w Daglezjowej Igle gniew. Kotka jest specyficznej urody, jednak jest ładna, to trzeba przyznać. Zdaje sobie sprawę z tego, jaką cudowną jest ślicznotką - chodzi dumnie, z wysoko uniesionym ogonem i wypiętą piersią.
Cechy szczególne - smukła sylwetka, pędzelki na uszach
Kolor sierści - rudy pręgowany tygrysio point tonkijski
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Daglezjowa Igła nadal jest buntowniczką, jednak musiała się nieco z tym opanować. Również jej temperament nieco się ostudził - nie jest już tak samo kłótliwa i wrzaskliwa jak wcześniej, choć nadal sprzeczki są w jej naturze i sprawiają jej przyjemność. Lubi zwłaszcza patrzeć na efekty swoich działań, gdy drugi kot popada w gniew i/lub irytację. Taka zmiana w jej charakterze nastąpiła po dołączeniu do Owocowego Lasu, gdzie zdała sobie sprawę z tego jak ważna jest reputacja. W Klanie Klifu nie musiała zdobywać jej, ponieważ od narodzin była popularną i socjalną osobą i przyszła do niej sama. Teraz, gdy w Owocowym Lesie musi zaczynać od zera dopiero dowiaduje się o tym jakie to trudna i żmudna robota. Dlatego stara się być lepszą wersją siebie - miłą, na pozór pomocną, lojalną jak pies i spokojną wojowniczką, jednak to nie znaczy, że do końca zdusiła w sobie swoją naturę. Daglezjowa Igła to uparta złośnica, która potrafi uprzykrzyć ci życie, jednak teraz już nieco subtelniej. Trudno jest zmienić jej zdanie na jakiś temat bądź zmusić do czegoś. Jest niezależna i trzyma się swoich opinii twardo, uważając siebie za coś więcej niż szarego obywatela. Tak właściwie uważa siebie za dużo więcej. 
Jej samoocena jest chorobliwie wysoka i bazuje na samouwielbieniu siebie. Kocha, gdy ktoś ją komplementuje bądź admiruje (nawet obsesyjnie), ponieważ czuje się wtedy zauważona. Jest wiecznie pewna siebie i tej śmiałości może pozazdrościć jej każdy, ponieważ jest nie do zbicia. Najczęściej widzisz ją w towarzystwie wielu znajomych, ponieważ jest niezwykle ekstrawertyczna i kontaktowa. Przyciąga do siebie innych poczuciem humoru, luźnym nastawieniem i otwartością, a także charyzmą. Nie wyobraża sobie nieposiadania kółka przyjaciółek i niespecjalnie lubi być sama i w ciszy, czuje się wtedy nieco niekomfortowo.
Przez brak jakiegokolwiek ojcowskiego wzorca jej relacje z kocurami często bywają niezdrowe. Daglezja to niezrównoważona romantyczka, która stawia bardziej na ilość niż jakość. Uwielbia otaczać się wianuszkiem chłopców, a także patrzeć jak zabiegają o jej względy. Tym pragnącym szczerej i zdrowej miłości często zostawia tylko złudne nadzieje, ponieważ Daglezja woli przelotne, gorące romanse z gośćmi, którzy im obiektywnie gorsi tym lepiej. Szuka w ich ramionach namiętności i gorąca, które jest ulotne, jednak szybko jego niedostatek zastępuje nową osobą. 
Ruda nie traktuje na poważnie własnych uczuć. Ujście gniewu i irytacji znajduje w awanturach, inne negatywne emocje takie jak strach czy smutek dusi w sobie i nawet o nich nie myśli, a co dopiero rozmawia. Potrafi być dobrą znajomą, jednak ma problemy z tworzeniem głębokich, bliskich relacji, dlatego niektórym jej przyjaciołom może czegoś brakować. Stawia w życiu na zabawę i władzę, jest ambitna, by wspiąć się aż na szczyt. Nie chce być jednak liderką po to, by prowadzić kochany Klan ku potędze i stworzyć z niego przytulny dom dla każdego. Chce by każdy był zmuszony wielbić ją jeszcze bardziej, a ona mogła chłeptać tym swoje wiecznie nienasycone i głodne ego. 

MORALNOŚĆ

Zasady są tylko po to, by je łamać. Nie ma zamiaru się ich trzymać, zwłaszcza jeśli są bez sensu. Wiele rzeczy zależy od sytuacji, ale z reguły kotka potrafi zrobić wszystko. Nie oznacza to jednak, że otwarcie łamie każdą zasadę w kodeksie po kolei - wie, że jej reputacja mogłaby na tym ucierpieć, a zależy jej na tym coraz bardziej.
Potrafi być toksyczna, łamanie serc nie jest dla niej żadnym problemem, tak samo jak porzucanie przyjaźni, wyzywanie, nawet walka. Nie oznacza to, że robi to na każdym kroku oczywiście, woli robić sojuszników niż wrogów, ale jednak nadal jest taka opcja.
Jest ateistką od narodzin i nie wyobraża sobie wierzyć w cokolwiek.

CIEKAWOSTKI

- po dołączeniu do Owocowego Lasu specjalnie się uparła na dwuczłonowe imię. Nie wyobraża sobie mieć jednoczłonowego imienia - uważa to za równoznaczne z przyrównaniem do kocięcia bądź jakiegoś zapchlonego włóczęgi i za ujmę na jej honorze. 
- jej typem osobowości jest ESTP.
- zawsze, gdy gdzieś wychodzi jest śledzona przez Lśniącą Tęczę z rozkazu Komara. Nie wie jednak o tym i dlatego ma wrażenie, że kocurowi coś odbiło i ją śledzi.
- jest największym przeciwnikiem pory nagich drzew i śniegu. Zawsze na nią narzeka.
- woli towarzystwo starszych od niej typów, młodszych uznaje za "dzieciuchy". Kociąt i młodych uczniów nienawidzi.
- w jej typie są osoby wysokie, z jasną sierścią i niebieskimi oczami. Przy okazji woli bardziej kocury.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// [o ile jej dwóch rodziców do tego ciągnęło, ona jest obrzydzona]
Poziom wojownika: V [wie o tym jak świetna jest]
Słabe strony: wybuchowość, wytrwałość fizyczna, pływanie i układanie planów
Mocne strony: siła fizyczna i psychiczna, wytrwałość psychiczna, skok, uwodzenie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka - medyk, jednak nie wie o jego ojcostwie. A nawet jeśli to miałaby gdzieś bycie przeklętym dzieckiem. To tylko jakiś głupi tytuł. Nie wie, że jej prawdziwy ojciec nie żyje. Poza tym uważa, że jej ojcem jest Lamparci Ryk (Gwiazda).
Matka - Wilcza Pogoń - uważa swoją mamę za bardziej ziomka niż rodzicielkę. Nie ma już z nią kontaktu.
Rodzeństwo - Wilcza Łapa, Iglasty Pęd, - przyjacielskie, zwyczajne relacje rodzeństwa;
Lisi Ognik - przez wycofanie siostry czasami czuła zirytowanie, ale nadal ją kocha;
Aksamitna Chmurka - jej najlepsza przyjaciółka, z którą organizowała towarzyskie wypady w Klanie i miejscami nieco jej brakuje siostry;
Urdzikowy Deszcz - brat, z którym jest skłócona, uznaje go za zdrajcę.
Partner - dawniej: Oliwkowy Szkwał
Lukrecja - obecnie, owocniak, z którym poznała się na zgromadzeniu, z którym natychmiast zaczęła flirtować i obecnie są razem.
Potomstwo - przybrane: Larwa, Truchło, Padlina, Pasożyt - nie wiedziała, że Lukrecja ma dzieci, gdy dołączała do Owocowego Lasu, lecz i tak została formalnie ich przybraną matką. Nie zwraca na nich żadnej uwagi, traktując jak każdego innego ucznia w tym Klanie.

INNE

Bliscy - 
Pluskająca Krewetka  - przyjaciółka w Klanie Klifu, z która jednak nie ma już kontaktu;
Biała Zamieć  - podobnie jak z Pluskającą Krewetką, nieco dalsza przyjaciółka z Klanu Klifu, z którą się urwał kontakt po ucieczce;
Miodunka  - koleżanka od plotkowania. Przypomina jej dawnych znajomych z Klanu Klifu;
Ślimak  - zabawny kolega, z którym czasami rozmawia;
Agrest  - kocur, który wpadł jej w oko. Nie robi z tym za wiele, jako że jej priorytetem jest Lukrecja, jednak kto wie, co z tego wyjdzie? Poza tym ma z zastępcą całkiem niezłe stosunki. Jak na znajomego.
Wrogowie -
Zimorodkowy Sen  - wredna baba, która niezwykle intensywnie irytowała Daglezjową Igłę, wtedy Łapę. Nadal mocno za nią nie przepada.
Larwa  - przybrany syn, który wciąż stara się uprzykrzyć jej życie, uważając, że powinna wrócić do poprzedniego Klanu, a Lukrecja ją zostawić. Nie zamierza jednak nic zrobić z pragnień kocura, który ją niewyobrażalnie irytuje;
Lśniąca Tęcza  - uważa kocura za upierdliwego i denerwującego swoim spokojem. Dodatkowo od jakiegoś czasu ma wrażenie, że ją stalkuje.


SZKOLENIE

Mentor - Słoneczna Polana - szybko kopnęła w kalendarz, nie przepadała; 
Wrzosowa Pogoń - nie lubiła jej nawet bardziej i to ze wzajemnością;
Lśniąca Tęcza - jak dla niej kiepski mentor, ale na szczęście spędziła pod okiem tylko umowne 4 księżyce.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Leszczyna, Cierń
HISTORIA

Powołana na świat z gwałtu, jako prawnuczka Lisiej Gwiazdy, córka medyka i byłego pieszczocha. Szybko zdobywała przyjaciół, została uczennicą i uprzykrzała życie pierwszej mentorce, za co spotykały ją liczne kary. W międzyczasie Klany przeniosły się na nowe terytoria, a Daglezjowa Łapa rozwijała się pod okiem nowej mentorki, Wrzosowej Pogoni. Jeszcze będąc uczennicą poznała na zgromadzeniu Lukrecję (przedstawiając się mu jako wojowniczka o imieniu Daglezjowy Ogon) i momentalnie się w nim zakochała. Wtedy już uknuli plan ucieczki kotki do Owocowego Lasu z nowym chłopakiem. Udało im się go jednak zrealizować dopiero na drugim zgromadzeniu, po jej mianowaniu i ostrej kłótni z rodzeństwem, a Daglezjowa Igła nareszcie stała się członkinią tej społeczności na nowej drodze życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz