BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

SÓWKA


Autor grafiki: Pianka
OGÓLNE
SÓWKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Bi
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: wiktorynka.szumna@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczupła, średniego wzrostu kotka o półdługiej, czekoladowej, pręgowanej sierści. Jedna z przednich łap oraz ogon są białe, na nich nie występują pręgi. Ma jasno różowy nos i uszy z pędzelkami. Jej oczy są koloru pomarańczowego i ma lekkiego zeza, przez co czasem na coś wpada.
Cechy szczególne - Posiada pędzelki na uszach, przednią łapę i ogon ma białe niczym śnieg i oczywiście ma zeza.
Kolor sierści - Czekoladowa pręgowana tygrysio
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe

CHARAKTER

  Mimo, że Sówka jest już dorosłym kotem, niewiele się zmieniło w jej zachowaniu od czasów żłobka. Cały czas jest uparta do bólu, ciekawska i zawsze uśmiechnięta. No może nie zawsze, ale próbuje nie pokazywać tych złych emocji. Czasem wygląda jakby nosiła jakąś maskę, która zawsze się uśmiecha. Sówka nie umie poradzić sobie z emocjami, więc woli niektóre z nich ukrywać. Ukrywanie ich znacznie utrudnia jej brak cierpliwości. Jak ktoś przekroczył granicę, będzie wręcz pluć jadem, jeśli nie uda jej się w porę założyć szczęśliwej "maski". Nie zawaha się bronić swojego zdania i kłócić się o to z innymi. Nie umie wtedy ugryźć się w język, co czasem nie prowadzi do czegoś dobrego. 
Przez ojca nie daje sobie pomóc i innym też nie zawsze pomaga. Uznaje, że każdy musi być samodzielny i umieć o siebie zadbać.
Skryta w sobie. Oczywiście, lubi wiedzieć jacy są inni, słuchać ich historii, ale o sobie mało mówi. Może poopowiadać o swoim klanie, o przyjaciołach, ale o sobie nie.
Bardzo szybko wszystkim przebacza, dlatego nie ma dużo wrogów. Nie lubi jak ktoś miesza ją z błotem, ale jak to zrobisz i tak ci przebaczy.
Ma bardzo dobry słuch. Nikt się do niej nie podkradanie. 
Nie przejmuje się opinią innych i stara się jakoś wyróżniać, choć czasem to jej wyróżnianie się kończy się małymi, lub większymi, problemami i kłopotami. 

MORALNOŚĆ

Moralność Sówki też za bardzo się nie zmieniła. Dalej w nic nie wierzy, uważa wiarę, za niepotrzebną, lecz w obronie samej siebie, lub kogoś, może kogoś zabić. Jak bardzo się zdenerwuje, też może zrobić krzywdę, ale to się zdarza bardzo rzadko.

CIEKAWOSTKI

Nie najlepiej idzie jej walka, przez problemy ze wzrokiem.
Bardzo nie lubi wody, wręcz się jej boi. Uwielbia naturę i wszystkie zwierzęta, najbardziej ptaki. Nie wiadomo czemu zbiera różnego rodzaju liście i uczy się ich wyglądu i nazw.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony:
- Pływanie - Niezliczoną ilość razy wpadła do wody i prawie się utopiła. Nienawidzi pływać, a przy zbiornikach wodnych czasem strasznie panikuje.
- Wzrok - Ma zeza, który trochę jej życie utrudnia, ale się tym nie przejmuje.
- Ukrywanie niektórych emocji - Przez to czasem po prostu nie wytrzymuje i wybucha płaczem, lub gniewem. Jak dużo się dzieje, to może stać się takim wulkanem, który w każdej chwili może wybuchnąć.
- Lekkomyślność - Najpierw robi, potem myśli, co można często zauważyć, jak wymyka się z obozu i nie słucha rozkazów.
Mocne strony:
- Bardzo dobry słuch - Słyszy bardzo dużo, ma wręcz doskonały słuch, który trochę uzupełnia tą dziurę po dobrym wzroku.
- Dobra pamięć - Dzięki temu może zapamiętać wszystkie rodzaje liści, czy historie innych osób.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żbik [*] - niestety już nieżywy tata. Sówka bardzo go kochała i teraz bardzo za nim tęskni. To on nauczył ją, że ma nie prosić o pomoc i polegać na sobie. 
Matka - Jarząb - Kochana mama, która zawsze pomoże córce. Sówka często z nią rozmawia i słucha jej historii o gwiazdach. Nie wyobraża sobie życia bez niej.
Rodzeństwo - ///
Partner - Kiedyś chciałaby mieć, ale nie spotkała jeszcze odpowiedniego kota.
Potomstwo - Marzy o kociętach, bardzo chciałaby być mamą. To przecież takie małe słodkie kulki!

INNE


Mniszek - najlepszy przyjaciel, choć czasem ponury i marudny, Sówka uwielbia z nim spędzać czas.
Tajemnicza Łapa - uczennica Klanu Burzy, poznały się na granicy, po wygnaniu Mniszka. Sówka lubi z nią rozmawiać i spędzać czas.

SZKOLENIE

Mentor - Krucha- jej pierwsza mentorka. Sówka dobrze wspomina trening z nią, to ona nauczyła ją podstaw i prawie wszystkiego co wie. Ich trening przerwała ciąża starszej kotki. Gęgawa  - drugi mentor, który dokończył jej trening. On pomógł jej dopracować wszystkie techniki.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Migotka
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie, ze związku Jarząb i Żbika. Jest jedynym kociakiem z miotu. W żłobku spędziła bardzo wesoło czas, bawiąc się i psocąc jak każdy kociak. W końcu została uczennicą i postanowiła szkolić się na zwiadowcę. Zez bardzo jej to utrudniał i mimo złośliwych komentarzy od strony niektórych kotów, nie poddawała się i w końcu została zwiadowcą. Niestety chwilę przed jej mianowaniem jej ojciec i najlepszy przyjaciel zostali wygnani z klanu, za wzięcie udziału w ataku na lidera. Żbik umarł po dniu nieobecności, a o Mniszku ślad zaginął. Niedługo po tym poznała Tajemniczą Łapę, uczennicę Klanu Burzy, dostała uczennicę i walczyła z jednym z samotników. Teraz jej życie toczy się dalej i jeszcze wiele może się w nim wydarzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz