BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

KACZKA

Autor grafiki: ayaya
OGÓLNE
KACZKA
*Poprzednie imiona: Kaczuszka > Kacza Łapa > Kaczy Krok
Płeć: 
Trans kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy > Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: ayaya)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kaczka to masywny i wysoki kot. Gęste futro zdobi ciemne ciało usiane pręgami. Niewielka ilość bieli wkrada się na nos, skarpetki i pierś kotki. Oczy równie ciemne zwykle są zmrużone. Zwykle bywa nieco potargana, nie ma siły ciągle poprawiać puszącego się futra.
Cechy szczególne - gęste futerko na zadzie 
Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Straumatyzowana Kaczka rozpoczęła nowe życie w Owocowym Lesie. Nie zamierzała tego, lecz nie trudno stwierdzić, że wyszło jej to na dobre. Zaczęła nowy start. Bez ciągłego porównywania jej do ojca i oziębłych spojrzeń. Mimo to trudno jej otworzyć się na innych. Ma problemy z zaufaniem, po stracie tylu bliskich kotów w tak krótkim czasie zdaje się wyobcowana i zagubiona. Oczywiście niełatwo to dostrzec na pierwszy rzut oka. Swoją wrażliwą stronę skrywa pod przykrywką kąsliwych uwag, czy grobowej ciszy, choć trudno też nie wspomnieć, że lubi się przekomarzać. Lęki i niektóre wspomnienia towarzyszą jej na co dzień przez co zdarza się jej być dość humorzastą. Jednak wie, że chce zmienić swoje życie i stara się na nowo otworzyć na innych. Nie lubi być w centrum uwagi i niezwykle stresuje ją zbyt wiele spojrzeń na niej. 

MORALNOŚĆ

Kaczka zagubiła się w tym co jest określane dobrem i złem. Mimo to nauki o Wszechmatce coraz bardziej docierają do niej, co możliwe, wkrótce będzie miało na nią wpływ.

CIEKAWOSTKI

- bardzo irytuje ją zbyt duży hałas, wpada wtedy w szał i nie umie nad sobą zapanować
- kocha wodę, w Porę Zielonych Liści ledwo wytrzymuje w upałach, rzadko opuszcza legowisko za dnia, zdarza się jej także przegrzewać
- lubi wróble, uważa je za urocze istoty, nie ma serca na nie polować
- jest bardzo kochliwa, każdego kto jej zaimponuje nazywa swoim mężem niezależnie od płci
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: szybkość, zwinność, samokontrola
Mocne strony: siła, zaciekłość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Gawroni Obłęd (*) - nienawidziła go.
Matka - (biologiczna) Źródlany Dzwonek (*), (przybrana) Tonący Pasikonik(*)
Rodzeństwo - Topikowa Głębina (*) - powinien się nigdy nie urodzić; przyrodnie: Pajęcza Splot(*) - nie wie o jego istnieniu
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Sówka - nie uznała, że po stracie rodziny ktoś znów stanie się dla niej tak ważny. Przez brak prawidłowych wzorców nie umie tego jednak zaprezentować w poprawny sposób. Obecność czekoladowej ją uspokaja i uziemia w tym co "tu i teraz". Nie zawsze wie jak podejść, nie ma często pomysłu na rozmowę, więc czai się gdzieś w pobliżu, licząc, że zwiadowczyni sama na nią wpadnie.
Jarząb - bardzo ceni ciepło i wsparcie jakie daje jej starsza kotka. Traktuje ją jak członka rodziny. Gdy Sówka jest na patrolu zwykle koło białej można dostrzec Kaczkę.
Świergot - nie do końca rozumie kotkę, lecz podziwia spokój i atmosferę jaka jest wokół niej. Przypomina jej trochę Dzwonek, choć tylko wyglądem. Bardzo interesuje się tym wszystkim, lecz nie wie jak to okazać.
Rokitnik - bardzo ją irytuje, już sam sposób jak oddycha sprawia, że jeży się jej sierść na grzbiecie. Nienawidzi tego, co robi i że jeszcze zachęca do tego inne koty. 
Cierń - uważa za wynaturzenie, które zbędnie jest potrzymywane przy życiu.
Kajzerka - od chwili, w której szylkretka pojawiła się w progach Owocowego Lasu, Kaczka starała się jej unikać. Pamiętała ją jeszcze z Klanu Nocy - a to znaczyło, że Kajzerka również mogła to robić i być w stanie wyjawić jej tajemnice. Fakt, że została jej mentorką, wcale nie pomógł w pozbyciu się tego lęku. Jej jedyną nadzieją jest wyjątkowo niska inteligencja podopiecznej, co jednak nie uspokaja wojowniczki w pełni. Jest przy niej wyjątkowo cicha, bojąc się, że powie coś, co mogłoby odblokować skryte w głębi umysłu Kajzerki wspomnienia...

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Kajzerka
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Powstała z niezdrowej relacji dwóch zaburzonych kotów, które zdecydowanie nie powinny mieć dzieci a szczególnie razem. Już samo życie rodzinne było skomplikowane przez specyfike ojca i partnerkę matki. Mimo to Kaczka kochała na swój sposób obie mamy. Wszystko zmieniło się, gdy na rozkaz liderki zginęły na jej oczach, a niedługo później także ojciec. W krótkim czasie straciła całą rodzinę, a życie w Klanie Nocy było dla niej każdego dnia coraz większym wyzwaniem. Lęki i narastająca fobia społeczna utrudniały jej każdy patrol. Pewnego dnia podczas srogiej Pory Nagich Drzew, straciła orientację w terenie i przypadkowo zawędrowała na tereny Owocowego Lasu. Wyziębioną kotkę znalazł Agrest i polecił pobliskiemu patrolowi zaprowadzenie jej do medyka. Spędziła u Witki kilka dni dochodząc do siebie, po czym zdecydowała się pozostać w Owocowym Lesie. Powoli oswajała się z nowym otoczeniem, czasem nadal myślami powracając do traumatycznych wspomnień. Burej udało się jednak zaprzyjaźnić z Sówką i Jarząb, które stały się najbliższymi osobami w jej życiu. Jakiś czas po tym weszła w związek z Sówką i aktualnie kotki razem oczekują kociąt.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz