BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 lutego 2014

Borsuczy Język



Autor grafiki: Pianka
OGÓLNE
BORSUCZY JĘZYK
*Poprzednie imiona: Sombra -> Borsuk -> Borsucza Łapa 
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna Homoromantyczna
Przynależność: Samotnik -> Klan Nocy
Ranga: Samotnik -> Wojownik

- - - -

Autor & Opiekun: PIKI#4899 [Discord]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sombra to długowłosa kotka bicolor o pięknej, czarno-białej sierści. Jej futro jest błyszczące i gładkie, chociaż często ma zaplątane liście i inne drobne przedmioty, które przypadkowo utkwiły w jej długiej, puszystej sierści. Nie przeszkadza jej bycie swego rodzaju "buszmenem". Uwielbia być niezależna i niezależnie od tego, jak wygląda, zawsze emanuje pewnością siebie. Czystość futerka nie jest dla niej priorytetem, a większe znaczenie ma dla niej wygoda i swoboda ruchów. Ma szczupłą sylwetkę, która podkreśla jej zwinność i elegancję. Jej długie łapy pozwalają jej także na skoczne i zwinne poruszanie się po różnych powierzchniach. Najbardziej charakterystycznym elementem wyglądu Sombry są jej niebieskie oczy, które dodają jej tajemniczego wyrazu. Te błyszczące niebieskie oczy stanowią kontrast wobec jej czarnej sierści i nadają jej pewnego uroku.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarny bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Sombra jest kotką o niezwykle pewnym siebie charakterze. Odważna i nieustraszona, nie boi się żadnych wyzwań czy nieznanych sytuacji. Jej nieustraszoność daje jej siłę, by stawić czoła trudnym sytuacjom i nieznanym przeciwnościom losu. Kotka może wydawać się nieco wredna i sarkastyczna przy pierwszym spotkaniu.  Ta pierwsza linia obrony jest dla niej swoistą maską, za którą ukrywa swoją prawdziwą wrażliwość. Jednak gdy już nawiąże bliską relację z kimś, odkryje się jako miła i opiekuńcza kotka. Jest bardzo zaangażowana w relacje z bliskimi i troszczy się o ich dobro. Czuje się odpowiedzialna za ich szczęście i bezpieczeństwo, co czasami sprawia, że może reagować emocjonalnie, gdy ktoś, na kim jej zależy, jest w tarapatach. Lubi śmieszkować i rozbawiać innych, a jej dowcipne uwagi mogą sprawić, że ciężkie sytuacje stają się nieco lżejsze. Jej żarty mogą mieć lekko sarkastyczny wydźwięk, ale spokojnie, proszę pamiętać, że jest to część jej charakteru. Nie łatwo nią kontrolować i nie reaguje dobrze na wykonywanie rozkazów. Jest buntownicza i niezależna, co sprawiało jej pewne problemy w dostosowaniu się do zasad panujących w klanie.

MORALNOŚĆ

Sombra nie wierzy w klan Gwiazdy, nie podziela ich wierzeń ani zasad. Jest indywidualistką i preferuje własne przekonania. Jednak istnieje pewna zasada, którą wyznaje - "oko za oko, ząb za ząb". Jest niezwykle lojalna wobec swoich bliskich, pomimo swojego niezależnego charakteru, zawsze staje w obronie tych, którym zależy.


CIEKAWOSTKI

- Uwielbia polować na owady. Chociaż jest to dla niej raczej zabawa niż główne źródło pożywienia, Sombra lubi bawić się i testować swoje zdolności łowieckie, goniąc i chwytając ruchome cele.
- Lubi spędzać czas na obserwacji gwiazd. Czasem, gdy noc jest spokojna, można ją znaleźć na szczycie najwyższego drzewa podziwiającą gwiezdne niebo
- Nie lubi tych całych zasad panujących w klanach. Dodatkowo uważa klanowe imiona za całkowicie głupie, brzmią dla niej śmiesznie i bezsensownie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
- Buntownicza i niezależna
Mocne strony:
- Ma doskonałe słuch i wzrok. Może wykryć najmniejszy szelest czy ruch na dużej odległości. To sprawia, że jest świetnym tropicielem i łowcą.
- Jak na kota spoza Klanu Nocy w umiejętności pływania dorównuje innym Nocniakom  

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Piorun
Matka - Inka
Rodzeństwo - ///
Partner - Amber (traci nadzieję na ich ponowne spotkanie)
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Okraszona Polana, Bratkowe Futro (od rozdzielenia z Amber długo nie czuła czegoś podobnego, co przy niej... A jednak! Komuś udało się rozbudzić jej uczucia na nowo)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Piorun
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Kaczy Krok
HISTORIA

Urodzona jako córka pieszczoszki i samotnika. Zdecydowała się opuścić dom Dwunożnych, a dokładniej krzak, w którym się urodziła i spędziła pierwsze księżyce, by tak jak jej ojciec wieść życie samotnika. Podobały jej się opowieści oraz nauki, które wpoił jej do łba. Przez kilka księżyców kręciła się sama po terenach, gdy natrafiła na byłą pieszczoszkę, która tak jak i ona zapragnęła zwiedzać świat. Od tamtej pory trzymały się razem, jednak w trakcie przechodzenia przez tereny Klanu Wilka zostały ze sobą rozdzielone. Za miejsce ponownego spotkania nim każda pobiegła w inną stronę wybrały ujście rzeki. Z lekkim opóźnieniem Sombra w końcu dotarła do umówionego miejsca, jednak po kremowej kotce nie było ani śladu, poza słabym zapachem blisko wody. Zmartwiona kolejne dni spędziła na szukaniu partnerki w okolicach rzeki. Przypadkowo wtargnęła na tereny Klanu Nocy, a tam wpadła na Kawczą Łapę. Pomiędzy nimi wywiązała się walka, samotniczka miała przewagę, dopóki reszta patrolu nie przyszła z pomocą uczennicy. Jako tako udało im się dojść do porozumienia, gdy Sombra wyjaśniła powód dlaczego zapuściła się na ich tereny. W trakcie rozmowy nie wiedzieć czemu uczennica nagle zaczęła mieć problemy z oddychaniem, Sombra martwiąc się, że to z jej wina i tego, że omal jej nie udusiła, udzieliła jej pierwszej pomocy. W ramach podziękowania dostała propozycję dołączenia do klanu z możliwością zastania na stałe wraz z Amber, gdy ta się znajdzie. Przystała na propozycję, w końcu szukała miejsca, w którym mogła by osiąść na stałe, a ten cały klan jak początkowo myślała, nie okazał się w końcu taki zły. No może poza tymi głupimi zasadami, jak i głupią zmianą imienia na jakiegoś Borsuka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz