BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

ŁUSKA

Autor grafiki: graveyard_shift.
OGÓLNE
ŁUSKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Aromantyczna aseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: .caelio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Średniego wzrostu kotka o mocnej budowie ciała. Posiada krótkie, zawsze ułożone niebieskie dymne futerko. Zielone oczy cały czas wypatrują nowej okazji do pracy.
Cechy szczególne - małe uszy, dość wąskie oczy
Kolor sierści - niebieska dymna
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka wręcz idealne dziecko, prawdziwy dar. Uprzejma, posłuszna i do tego jeszcze taka uczynna! W środku jednak Łuska nie jest taka perfekcyjna, na jaką stara się wyglądać. To kłębek nerwów, któremu bardzo zależy na dobrej opini wśród innych, w szczególności rodziców. Nie potrafi się zdecydować, którego z nich oczekiwania chce spełnić, więc próbuje zrealizować obie wizje jednocześnie, latając pomiędzy jednym, a drugim. Desperacko pragnie być chwalona, żeby móc uzyskać choć trochę więcej pewności siebie. Pomimo wielu problemach w rodzinie, Łuska najchętniej uwagę zwraca na te, które nie należą do niej samej. Uwielbia doradzać innym i mówić co według niej powinni zrobić. W końcu każdego da się „uratować”, jeśli tylko zacznie działać według odpowiedniego schematu, czyż nie? Nie zauważa jednak, iż często bywa przy tym natrętna, a narzucanie pozostałym swoich przekonań niekoniecznie sprawia, że dzięki temu komuś pomoże.

MORALNOŚĆ

Wpływ surowego ojca sprawił, iż Łuska wykształciła dość niecodzienną moralność. Łatwo ją przekonać, że coś na ogół uznawanego za złe wcale takie nie jest. Kary fizyczne uważa za słuszne oraz wręcz niezbędne w dobrym wychowaniu, jak i w ustroju klanowym. Ślepo twierdzi, iż czynnikami dającymi szczęście są zawsze: całkowite oddanie klanowi, siła, pracowitość oraz posiadanie partnera i dzieci, kiedy jest się już w odpowiednim wieku.
Wiara w cokolwiek to kompletne bzdury dla jej taty, dlatego ona również jest ateistką

CIEKAWOSTKI

– Początkowo chciała zostać medykiem, ale ojciec szybko wybił jej to z głowy
– Często nadmiernie przeprasza
– Nieustannie nerwowo podryguje ogonem
– Ubóstwia sosnówki i czasem żałuje, że nie urodziła się ptakiem
– Kiedy jest zaskoczona zazwyczaj wykrzykuje „Na sosnówki i gajówki!”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: 
– przepracowywanie się
– brak decyzyjności
– słaba równowaga
Mocne strony: 
– wytrzymałość
– sumienność
– umiejętność szybkiego uczenia się

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szpak - robi wszystko, by go nie zawieść i uniknąć kar fizycznych. Trochę się go boi, ale przecież taki powinien być ojciec, prawda?
Matka - Dalia - kochana mama, której często nie jest w stanie zrozumieć. Stara się być przy kotce jak najwięcej, jednak nie potrafi zaspokoić jej potrzeb przy oczekiwaniach taty
Rodzeństwo - Jest jedynaczką i bardzo ubolewa z tego powodu
Partner - Gęgawa - nie wie dlaczego, ale o wiwle lepiej się przy nim jak jeszcze nie byli parą. Z drugiej strony związki z założenia nie powinny być czymś prostym, czyż nie? 
Potomstwo - Cierń, Murmur

INNE

Bliscy - Świergot - lubiła spędzać z nimi czas, chociaż od dłuższego czasu mało co ze sobą rozmawiają, nadal wspomina ją pozytywnie
Wrogowie - Śliwka - kilka razy tak po prostu próbowała połknąć jej ogon, kompletnie nie reagując na prośby o zaprzestanie. Trochę ją przeraża, choć nie przyzna tego na głos. Pasożyt - nie pamięta dlaczego, ale ma do niego uraz od żłobka. Woli trzymać się z dala, jeśli tylko to możliwe
SZKOLENIE

Mentor - Mrówka - miła mentorka, której na szczęście równie zależy na perfekcyjnym wyszkoleniu Łuski. Ślimak.
Uczniowie obecni - Pieczarka
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie z umowy Dalii i Szpaka. Za młodu próbowała zaspokoić potrzeby swoich rodziców, niestety nieskutecznie. Szpak wyrzekł się jej, kiedy zdecydowała się obrać ścieżkę zwiadowczyni zamiast wojowniczki. Zaprzyjaźnia się natomiast ze Świergot i Gęgawą, kocur także stał się najbliższą jej osobą. Niestety pewnego dnia Krogulec, szukając zemsty na członkach Owocowego Lasu, trafił akurat na nią i brutalnie wykorzystał. W ten sposób Łuska zaszła w niechcianą ciążę. Na szczęście z pomocą przyszedł jej najlepszy przyjaciel i zadecydowali, że będą wychowywać kocięta wspólnie, nie zdradzając prawdziwej tożsamości ich ojca. Łuska była bardzo surowa dla swoich kociąt, chociaż dla niej samej to było ciężkie. Związek z Gęgawą także z jakiegoś powodu okazał się dla niej wyzwaniem i kotka zaczęła się jeszcze bardziej przepracowywać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz