BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 9 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 grudnia 2014

JAŚMINOWIEC

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
JAŚMINOWIEC
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autorzy: xxhazelxx_98068, diament123)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jaśminowiec jest wysoką, smukła kotką o krótkim futrze. W przeciwieństwie do większości kotów jej długie, zgrabne kończyny kończą się małymi łapami. Jej srebrna sierść przecinana estetycznymi, czekoladowymi zawijasami jest niemal zawsze nienagannie ułożona. Jej brzuch, pierś i pyszczek są pokryte czystą bielą. Dodatkowo Jaśminowiec ma krótkie skarpetki na wszystkich łapach. W futrze kotki czasami można zauważyć liście, które podkrada swojej matce, gdy jej spadną ze skóry. Ma duże, spiczaste uszy oraz trójkątny pyszczek, na którym znajdują się żółte oczy i różowy nosek. Jej wąsy są długie.
Cechy szczególne - małe łapy
Kolor sierści - czekoladowa srebrna pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Jaśminowiec nie cierpi, gdy ktoś jej rozkazuje. Jest niezależna i nie daje sobą pomiatać. Gdy jak już ktoś próbuje to robić, nie słucha go. Stroszy sierść i specjalne robi na przekór, aby pokazać, że nie jest kimś do wykonywania rozkazów. Można ją też nazwać buntowniczką. Lubi wymyślać swoje własne zasady, zwłaszcza jeśli te obecnie nie mają dla niej sensu. Do reguł nie przykłada zbyt wielkiej wagi, jest raczej łobuziarą. Zdarza jej się naginać zasady i to dosyć często. Czasami też spłata jakiegoś psikusa, jednak bliskim raczej za mocnym nie robi, bo nie chce, aby się na nią obrazili. Dla przyjaciół jest bardzo miła, pomocna i przyjacielska. Powierzoną jej tajemnicę zachowa w sekrecie, chociaż ledwo się powstrzyma przed rozpowiedzeniem jej każdemu. Może być lojalnym towarzyszem zabaw, ma bowiem bujną wyobraźnię. Potrafi wymyślać niemal wiarygodne historie, a w jej głowie roi się od pomysłów. Kotka jest bardzo kreatywna i stara się realizować większość swoich planów. Jaśminowiec także bardzo nie lubi, kiedy nie ma czyjejś uwagi. Aby ją zdobyć, potrafi krzyczeć lub specjalnie coś broić. Jest więc kimś w rodzaju atencjary.

MORALNOŚĆ

Bez problemu mogłaby skrzywdzić wrogiego jej kota, na przykład takiego, który zagraża jej klanowi i rodzinie. Przed zabiciem miałaby lekkie opory, jednak jeśli wymagałaby tego sytuacja, dałaby radę uśmiercić inną osobę. Nie zrobiłaby tego bez powodu, tylko w obronie bliskich. Co do wiary, jest ateistką. Do kodeksu nie przykłada zbyt wielkiej wagi, stara się go jednak nie łamać wprost, nie chciałaby zostać ukarana. Zdarza jej się jednak lekko naginać zasady.

CIEKAWOSTKI

- Ozdabia sobie futro liśćmi, które spadną ze skóry jej matki
- Jej ulubiona zdobycz to wiewiórka
- Uwielbia bawić się w kulkę z mchu (ta zabawa polega na łapaniu kulki z mchu, często, aby ją stworzyć, Jaśminowiec podkrada innym mech z legowiska)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie umie dobrze kłamać, ma mało sił
Mocne strony: Jaśminowiec ma dobrą pamięć i jest odporna na manipulację. Jest zwinna, co przydaje się w walce.

RELACJE

RODZINA

Matka - Żmija (trans kotka, Jaśminowiec traktuje ją jako swoją wyrocznię, pyta niemal o wszystko, zakładając, że matka będzie znała odpowiedź)
Matka - Cierń (lubi ją, jednak potrafi się z nią czasami pokłócić i obrazić na trochę, oczywiście o wszystkim zapominając w przeciągu paru uderzeń serca)
Rodzeństwo - Cień (uwielbia testować na nim swoje psikusy), starsze: Wiciokrzew
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Owocowym Lesie w miocie Żmiji i Cierń, za panowania Sówki razem z Cieniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz