BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

PUMA

Autor grafiki: japko (dsc)
OGÓLNE
PUMA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: icess_. (dsc), rvosse.v@gmail.com (gmail)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Puma nie wyróżnia się szczególnie wśród innych, chociaż łatwo rozpoznać go po pędzelkach na uszach. Brzuszek, mała część pyska oraz łapki są białe, a reszta części ciała jest czekoladowa. Jego gęste czekoladowo-białe futro jest szczególnie pielęgnowane przez niego podczas deszczowych dni, tylko wtedy gdy odważy się wyjść na polankę. Jeśli ktoś się głębiej przyjrzy w jego brązowych oczach, dostrzeże nutkę uroku.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czekoladowy bicolor pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Z wesołka stał się przytłoczony plotkami na jego temat. Nawet jeśli to nie on jest wątkiem rozmów, wmawia sobie, że każdy patrzy na niego krzywo. Preferuje ciszę i spokój, a w miejscach głośnych czuje się niekomfortowo. Kompletnie zamknął się w sobie, unikając i ograniczając kontakt z innymi. Stał się dosyć impulsywny, co może skończyć się poważnymi konsekwencjami. Jego najlepszymi przyjaciółmi, którym może ufać, staną się muszelki śluzaków, które dadzą mu poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Pomimo tego, że może się wydawać zamknięty w sobie, w rzeczywistości jego delikatna dusza będzie pragnąć zrozumienia i akceptacji. Przez co czasem może podpaść manipulacji, z powodu jego łatwowierności, kierowanej przez potrzebę wyrzucenia z siebie emocji. Mimo to Puma nie chcę ukazywać swoich wewnętrznych uczuć. Woli je tłumić w sobie, nie często jednak to się udaje. Nerwowy i strachliwy kocurek uśmiecha się tylko do muszelek i do siebie, kiedy myśli o nich i w sprawach najwyższej wagi, czyli do kogoś, kto wpadnie mu oko. I oczywiście do siostrzyczki, która mimo wszystko jest dla niego bardzo ważna. Nie chcę, żeby była zmartwiona z jego powodu, więc w jej obecności stara się być jak dawny on. Nie wiedząc, co odpowiedzieć nerwowo uśmiecha się, śmieję się i drapie pazurami o podłoże. Mało się odzywa, więcej myśli, ale mimo wszystko najpierw robi potem myśli. Nie jest typem, który się przywita i w czasie rozmowy wyłączy, po prostu słucha i czasem odpowiada na pytania. Jeśli ma dobry humor, można znaleźć w nim kota do częściowego zaspokojenia potrzeb w rozmowie.

MORALNOŚĆ

Świadomość z plotek o tym, że po śmierci stanie się ptaszkiem, brzmi dla niego głupio. Wolałby być muszelką ślimaków. Ładną muszelką. Nie wierzy, więc w Wszechmatkę. Zabije tylko w obronie własnej oraz w obronie rodziny i przyjaciół. Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Lubi zbierać ładne muszelki ślimaków, pasuje do niego miano zbieracza. Swoją faworyzacje do tych dzieł natury mówi tylko osobom zaufanym (m.in. mamie, wujkowi/tacie i siostrze), ponieważ uważa, że inaczej inniuważaliby go za głupka.
- Nie lubi deszczu! Przez jego mokre futro wygląda jak szczur!

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: V
Słabe strony: słaby wzrok, szczególnie z bliska (będzie miał rozmazany obraz), problemy z równowagą
Mocne strony: umiejętność wysokiego skakania, wspinaczka na drzewa

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Przebiśnieg - Ma mu za złe, że nie powiedział mu o tym, że jest jego tatą, ale to w pierwszych dniach tej sytuacji, potem ich stosunki się umocnią.
Matka - Kosodrzewina - Tak jak z Przebiśniegiem, ma jej za złe, że mu nie powiedziała, ale to tylko przez chwilę.
Rodzeństwo - Chmurka - troszczy się o nią. Jest dla niego ważna, tak jak domki ślimaków. Przyrodnie: Żagnica i Chrząszcz - Puma po punkcie kulminacyjnym dowiedział się o spokrewnieniu z nimi i stara się ich unikać, bojąc się o ich ''wyładowaniu'' na nim wzrokowy.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
 
Witka - Również próbuje unikać kotki, tak jak jej młodych. Chociaż jest to trudne zważając na to, że jego siostra szkoli się na medyka, a również zważając na fakt, że sam uczy się na stróża.

SZKOLENIE

Mentor - Padlina - Wiecznie uśmiechnięty kocur, Puma boi się go bo dziwnie się zachowuje.
Uczniowie obecni - Piórolotkowy Trzepot
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowy Lesie podczas panowania Agresta i Świergotu, w miocie Kosodrzewiny i Przebiśniegu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz