BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

LŚNIĄCA TĘCZA

Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)
OGÓLNE
LŚNIĄCA TĘCZA
*Poprzednie imiona: Tęcza
Płeć: Kocur
Orientacja: aseksualny, biromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zastępca-wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Pianka)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Tęcza jest przeciętnej wielkości, okrągłym kocięciem. Przy okazji całkiem... zwyczajnym? No bo ile czarnych kici chodzi na tym świecie? Nie żeby mu przeszkadzało, lubi swoją krótką, czarno-białą sierść. Przynajmniej nie ma problemu z czyszczeniem jej. Ma również słodkie, jasnozielone ślepki. Czym się wyróżnia? Na pewno go poznasz po kilku łatkach na białym tle oraz czarno-różowym nosku. Jest niezbyt ruchliwy, szybko się męczy.
Cechy szczególne - łaciaty nos, charakterystyczna łatka na pyszczku
Kolor sierści - czarny jednolity bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - Sztywność stawu

CHARAKTER

Podobno czarne koty przynoszą pecha. Tęcza się pod tym podpisuje. Jest okropnym pesymistą, dla którego życie jest jedną, wielką, ponurą "przygodą" bez celu. Zawsze jest czemuś przeciwny, nigdy nic mu nie pasuje. Rzadko kiedy widać u niego szczęście. Łatwo dostrzec natomiast, że kocur nie umie w relacje. Jest zdania, że uczucia, przyjaciele, miłości są bez sensu. Wszyscy żyją dla siebie i tylko dla siebie. Mają listę zadań do wykonania, więc powinni im poświęcić swój czas. Nie należy do rewolucjonistów, nawet jak coś mu się nie podoba. Szybciej by knuł w podziemiu, bo ma zdolność do szczegółowego planowania. Jest wyśmienitym strategiem i mózgiem. Mógłby być dobrym przywódcą, ale ma jeden problem. Uczucia są dla niego obce. W ogóle się z nimi nie liczy. Ma je pod ogonem. Jest sprawiedliwy (może nawet za bardzo), uważa że kara powinna zostać wymierzona i to sowicie. Nie toleruje zdrad. Także koty nieczystej krwi są dla niego obleśne. Nie boi się mieć innego zdania i podążać za tym, co ma rację - po co się okłamywać?

MORALNOŚĆ

Nie rozumie uczuć, nie ma z tego powodu specjalnych hamulców by być wrednym czy ranić innych psychicznie. Nie jest jednak fanem przemocy fizycznej czy manipulacji, używanie ich uważa za nieprzyjemne, szkodliwe.

CIEKAWOSTKI

- Z nieznanych powodów słowo mięso uważa za obraźliwe. Używa tylko i wyłącznie zdobycz albo zwierzyna.
- Zwykle chodzi i siedzi zgarbiony, a potem cierpi na ból pleców.
- Jest chory na anemię częściowo regeneratywną, która jest niezwykle rzadka. Kocurkowi pozostanie do końca życia. Cóż, miał niebywałe szczęście.
- Blaskowi nigdy nie spodobało się imię syna. Gdyby miał wybór, nazwałby go po prostu Krukiem.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - [nie czuje obrzydzenia w stosunku do ziół i pewnie nie miałby problemu z zostaniem medykiem, lecz nie jest to jego marzenie]
Poziom wojownika: - [nie pasuje mu ta rola, ale cóż]
Słabe strony: cokolwiek co wymaga zaangażowania fizycznego, apatia, męczliwość
Mocne strony: planowanie, tropienie, taktyczne myślenie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Blask - ojca nie lubi, ale wszystkich nie lubi, więc to chyba norma; przybrany - Zimoziół - tak samo jak z Blaskiem, nie przepada.
Matka - Jaskółka (głosi jakieś brednie i nie zamierza się tego słuchać); przybrana - Krecik (jakby miał stwierdzić kogo z rodziców lubi najbardziej, powiedziałby właśnie, że Krecik. Oboje pesymiści, jakoś się dogadują)
Rodzeństwo - Żbik, Niezapominajka (właściwie nie wie co o nich myśleć. Nie ma między nimi więzi. Dla pewności trzyma się od nich z daleka)
Partner - /// (nie chce. Jakby sam się zakochał nigdy nie wyznałby tego. Gdyby ktoś inny mu to powiedział odrzuciłby opcję partnerstwa)
Potomstwo - /// (za dziećmi nie przepada, trzyma się od nich na dystans. W przyszłości nie planuje choćby jakiegokolwiek zbliżenia z innym kotem, a co dopiero dzieci)

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Szpak
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Dalia, Daglezjowa Igła, Leszczyna, Malinka
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie, technicznie mając czwórkę rodziców, dwie matki i dwóch ojców. Jaskółka wpadła na świetny pomysł, by akurat takiego pochmurniaka nazwać Tęczą.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Aby zaadoptować postać należy napisać na email bądź discorda do opiekuna postaci, lub, gdy postać jak w tym przypadku go nie posiada, do opiekuna klanu. Cały proceder jest opisany dokładniej w zakładce "adopcje", z którą polecamy się zapoznać, podobnie jak z innymi zakładkami przed rozpoczęciem gry.

      ~ Klan Gwiazdy

      Usuń