Autor grafiki: piankacz (discord)
*Poprzednie imiona: Tęcza
Płeć: Kocur
Orientacja: aseksualny, biromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zastępca (wojownik)
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: Pianka)
APARYCJA
OGÓLNELŚNIĄCA TĘCZA
*Poprzednie imiona: Tęcza
Płeć: Kocur
Orientacja: aseksualny, biromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zastępca (wojownik)
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: Pianka)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Opis ogólny - Tęcza jest przeciętnej wielkości, okrągłym kocięciem. Przy okazji całkiem... zwyczajnym? No bo ile czarnych kici chodzi na tym świecie? Nie żeby mu przeszkadzało, lubi swoją krótką, czarno-białą sierść. Przynajmniej nie ma problemu z czyszczeniem jej. Ma również słodkie, jasnozielone ślepki. Czym się wyróżnia? Na pewno go poznasz po kilku łatkach na białym tle oraz czarno-różowym nosku. Jest niezbyt ruchliwy, szybko się męczy.
Cechy szczególne - łaciaty nos, charakterystyczna łatka na pyszczku
Kolor sierści - czarny jednolity bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - Sztywność stawu
CHARAKTER
Podobno czarne koty przynoszą pecha. Tęcza się pod tym podpisuje. Jest okropnym pesymistą, dla którego życie jest jedną, wielką, ponurą "przygodą" bez celu. Zawsze jest czemuś przeciwny, nigdy nic mu nie pasuje. Rzadko kiedy widać u niego szczęście. Łatwo dostrzec natomiast, że kocur nie umie w relacje. Jest zdania, że uczucia, przyjaciele, miłości są bez sensu. Wszyscy żyją dla siebie i tylko dla siebie. Mają listę zadań do wykonania, więc powinni im poświęcić swój czas. Nie należy do rewolucjonistów, nawet jak coś mu się nie podoba. Szybciej by knuł w podziemiu, bo ma zdolność do szczegółowego planowania. Jest wyśmienitym strategiem i mózgiem. Mógłby być dobrym przywódcą, ale ma jeden problem. Uczucia są dla niego obce. W ogóle się z nimi nie liczy. Ma je pod ogonem. Jest sprawiedliwy (może nawet za bardzo), uważa że kara powinna zostać wymierzona i to sowicie. Nie toleruje zdrad. Także koty nieczystej krwi są dla niego obleśne. Nie boi się mieć innego zdania i podążać za tym, co ma rację - po co się okłamywać?
MORALNOŚĆ
Nie rozumie uczuć, nie ma z tego powodu specjalnych hamulców by być wrednym czy ranić innych psychicznie. Nie jest jednak fanem przemocy fizycznej czy manipulacji, używanie ich uważa za nieprzyjemne, szkodliwe.
CIEKAWOSTKI
- Jedynym wyjątkiem od jego zasady „wszyscy żyją dla siebie” jest dobro Owocowego Lasu. Na swój sposób jest naprawdę przywiązany do ojczyzny i się o nią troszczy, gardząc kotami, które nie wykazują tendencji patriotycznych.
- Z nieznanych powodów słowo mięso uważa za obraźliwe. Używa tylko i wyłącznie zdobycz albo zwierzyna.
- Zwykle chodzi i siedzi zgarbiony, a potem cierpi na ból pleców.
- Jest chory na anemię częściowo regeneratywną, która jest niezwykle rzadka. Kocurkowi pozostanie do końca życia. Cóż, miał niebywałe szczęście.
- Blaskowi nigdy nie spodobało się imię syna. Gdyby miał wybór, nazwałby go po prostu Krukiem.
- Zwykle chodzi i siedzi zgarbiony, a potem cierpi na ból pleców.
- Jest chory na anemię częściowo regeneratywną, która jest niezwykle rzadka. Kocurkowi pozostanie do końca życia. Cóż, miał niebywałe szczęście.
- Blaskowi nigdy nie spodobało się imię syna. Gdyby miał wybór, nazwałby go po prostu Krukiem.
- Często określa się jako „samotny wilk”.
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: - [nie czuje obrzydzenia w stosunku do ziół i pewnie nie miałby problemu z zostaniem medykiem, lecz nie jest to jego marzenie]
Poziom wojownika: - [nie pasuje mu ta rola, ale cóż]
Słabe strony: cokolwiek co wymaga zaangażowania fizycznego, apatia, męczliwość
Mocne strony: planowanie, tropienie, taktyczne myślenie
RELACJE
RODZINA
Ojciec - Blask - ojca nie lubi, ale wszystkich nie lubi, więc to chyba norma; przybrany - Zimoziół - tak samo jak z Blaskiem, nie przepada.
Matka - Jaskółka (głosi jakieś brednie i nie zamierza się tego słuchać); przybrana - Krecik (jakby miał stwierdzić kogo z rodziców lubi najbardziej, powiedziałby właśnie, że Krecik. Oboje pesymiści, jakoś się dogadują)
Rodzeństwo - Żbik, Niezapominajka (właściwie nie wie co o nich myśleć. Nie ma między nimi więzi. Dla pewności trzyma się od nich z daleka)
Partner - /// (nie chce. Jakby sam się zakochał nigdy nie wyznałby tego. Gdyby ktoś inny mu to powiedział odrzuciłby opcję partnerstwa)
Potomstwo - /// (za dziećmi nie przepada, trzyma się od nich na dystans. W przyszłości nie planuje choćby jakiegokolwiek zbliżenia z innym kotem, a co dopiero dzieci)
INNE
Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE
Mentor - Szpak
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA
Urodzony w Owocowym Lesie, technicznie mając czwórkę rodziców, dwie matki i dwóch ojców. Jaskółka wpadła na świetny pomysł, by akurat takiego pochmurniaka nazwać Tęczą.
poproszę
OdpowiedzUsuńAby zaadoptować postać należy napisać na email bądź discorda do opiekuna postaci, lub, gdy postać jak w tym przypadku go nie posiada, do opiekuna klanu. Cały proceder jest opisany dokładniej w zakładce "adopcje", z którą polecamy się zapoznać, podobnie jak z innymi zakładkami przed rozpoczęciem gry.
Usuń~ Klan Gwiazdy