BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

KRECIK


Autor grafiki: ayaya
OGÓLNE
KRECIK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Panromantyczna, aseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel:
Postać NPC (opiekun: .caelio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała, drobna kotka. Posiada czarne futro z białymi skarpetkami. Zielone oczy, chudy ogonek.
Cechy szczególne - blizna na policzku, biały podbródek i skarpetki
Kolor sierści - czarna z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Krecik wraz z czasem, nie zaczęła więcej rozmawiać. Cicha i mroczna. Po tym poznasz ją z daleka. Ogranicza się do podstawowych wyrażeń. Jest pesymistką, według niej świat nie jest taki kolorowy. Zdaje się nie wyrastać z nastoletniego świata "beznadziejnego świata". Wieczne zestresowanie jest jej nieodłączną częścią, dalej mówi wysokim, podniesionym głosem. Chętnie pomaga, ale jednak kiedy musi coś zrobić, a nie sądzi by to było pomocne, protestuje mocno. Z czasem jednak zdała się trochę bardziej uległa i łatwiej jest do niej dotrzeć. Na pewno dzięki Jaskółce, która wywróciła jej mroczny świat do góry łapami, trochę się to zmienia. Choć nadal boi się nocy, jednak powoli ten strach przemija. Lęki chce odrzucić na bok.

MORALNOŚĆ

Wierzy we Wszechmatkę, czyli byt obecny w każdym stworzeniu i przenikający świat. Z tej racji nie można bezsensownie krzywdzić jego elementów: natury, zwierzyny oraz pozostałych osób. Odbieranie życia jest uzasadnienione, wyłącznie jeśli służy ono przeżyciu. Powinno się również dążyć do wspólnoty i harmonii z innymi, dlatego przypadku wystąpienia konfliktu, należy starać się o zażegnanie sporu.

CIEKAWOSTKI

– Nie lubi lisów i jest zazdrosna, że jej partnerka spędza z nimi tyle czasu, jednak boi się jej o tym powiedzieć
– Nie jada ptaków ze względu na swoją wiarę

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe strony:
– czarnowidztwo
– podatność na stres
– nie należy do silnych fizycznie
Mocne strony:
– zwinność
– umiejętność skradania się
– zdolność szybkiego zauważania błędów

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Piorun [*]
Matka - Fiołek [*]
Rodzeństwo - Blask [*]. Z innego ojca: Ważka
Partner - Jaskółka - cudowna partnerka, którą uważa za swoją przeznaczoną
Potomstwo - Przybrane: Niezapominajka [*], Żbik, Lśniąca Tęcza - ich relacje są bardzo skomplikowane i na niewielu polach się ze sobą zgadzają. Kocha ich, ale daje sobie sprawę, że przez dzielące ich różnice prawdopodobnie nigdy nie będą ze sobą blisko

INNE

Żurawina [*] - najlepszy przyjaciel
Maczek [*] - przyjaciółka i partnerka Żurawiny
Agrest - z początku jej uczeń, mierzący się z licznymi trudnościami, a obecnie traktuje go jak własnego syna. Wiele przeżyła razem z nim, a on z nią i ostatecznie wyszli z tego bardziej zażyli niż kiedykolwiek
Gracja, Migotka, Mirabelka, Malinka - przybrane wnuki od Agresta
 
SZKOLENIE

Mentor - Orzeł
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Melodia [*], Dola [*], Agrest
HISTORIA
 
Urodzona jako córka Pioruna i Fiołek. Była jedną z pierwszych osób, jakie zdobyły rangę zwiadowcy i brała udział w wyprawie, która zawiązała sojusz z lisami. Wyszkoliła dwóch uczniów. Z jednym z nich nawiązała bliską relację rodzic-dziecko, jakiej niestety nie udało się jej nawiązać w przypadku swoich przybranych kociąt z Jaskółką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz