BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

LUKRECJA


OGÓLNE
LUKRECJA
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Omniromantyczny i omniseksualny, najbardziej w stronę kocurów
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: cheetah#9154)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Po niewielkim kociaku nie pozostał już nawet ślad. Lukrecja wyrósł na wysokiego kocura, którego wygląd zdecydowanie przyciąga uwagę innych. Jest posiadaczem szczupłej sylwetki i umięśnionych łap. Jego sierść jest w większości biała, jedynie ogon i kilka łatek na grzbiecie i pysku jest kremowa. Na świat patrzy ładnymi, jasnozielonymi oczami. Uszy Lukrecji od zawsze były wyjątkowo duże, jednak obecnie po lewym uchu kocura został jedynie mały, poszarpany kawałek. Co niedokońca współgra z "groźnym" wyglądem kocura, to to, że na jego nosku znajdują się malutkie, różowe kropeczki, które mocno rzucają się w oczy.
Cechy szczególne - rozdarte prawe ucho
Kolor sierści - kremowy pręgowany tygrysio arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - utrata głosu

CHARAKTER

Siedzisz sobie na miękkiej trawie, zajadasz się świeżą zwierzyną, a ptaki wesoło ćwierkają. Pięknie, prawda? Dopóki nie usłyszysz wrzasku Lukrecji. Drze się ciągle — to okropny panikarz. Nieważne, czy chodzi o realne zagrożenie, czy o to, że koło niego lata mucha. Zawsze krzyczy, jak by obdzierano go ze skóry. To już niezły problem. Drugi pojawia się wtedy, kiedy trzeba go uspokoić — wtedy zaczyna się kłócić, twierdząc, że robi słusznie, bo przecież taki żuk tylko czeka, żeby go zaatakować! Sporo się wywyższa i nie obchodzą go uwagi innych kotów. Ogromnie koloryzuje. Wymyśli sobie, iż pędzi za nim stado kotów i każdy ma obowiązek w to uwierzyć. Właściwie... Dlaczego to robi? Robi to dla atencji. Pragnie jej — chciałby, żeby z każdego pyska wylatywało tonami słowo "Lukrecja". A dla ciągłej uwagi jest w stanie zrobić wszystko. Ma ugryźć swoją siostrę? Z przyjemnością to zrobi! Ma krzyknąć na któregoś z wojowników? Super! Ma podkraść mamie ziółka? Ha, tylko tyle?! I tak można by wymieniać w nieskończoność. Czym łatwo rozzłościć kocurka? Wystarczy powiedzieć mu, że nie jest w stanie czegoś zrobić i jest słaby. Wtedy zjeżona, biała kulka przyjdzie i powie, jak bardzo okropny jesteś. Jest jeszcze jedna rzecz, która niezwykle rani Lukrecję — moment, w którym jego popisy zostaną zignorowane. DO AKTUALIZACJI

MORALNOŚĆ

Lukrecja nie jest kotem, którego celem jest siać dobro. Wręcz przeciwnie, kocur wiele razy świadomie krzywdził inne koty. Arlekin nienawidzi słabości zarówno w sobie, jak i innych kotach i otwarcie ją tępi, wprost mówiąc innym, co o nich sądzi, wielokrotnie ich raniąc. Syn Plusk był w stanie nawet zamordować własną liderkę, więc nie mówimy tutaj o kocie szczególnie moralnym.

CIEKAWOSTKI

- Od dzieciństwa bardzo brzydzi się wszelkiego rodzaju owadów.
- Ma lęk wysokości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: niecierpliwość
Mocne strony: siła, która pozwala mu na dobre radzenie sobie w walce

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Bez (Gardzi nim od pierwszych chwili życia. Wyparł się ich pokrewieństwa, wierząc w kłamstwo Wiatru.)
Wiatr (Wierzy, że to on jest jego biologicznym ojcem. Bardzo go kocha i pragnie ponownie go zobaczyć.)
Matka - Plusk (Ich relacja jest skomplikowana.)
Rodzeństwo - Cyprys, Poranek, Mleczyk, Miodunka
Partner - dawny: Nikt, obecnie: Daglezjowa Igła
Potomstwo - biologiczne: Larwa, Kaszel [*], przybrane: Truchło, Padlina, Pasożyt, Larwa, Pleśń [*]

INNE

Bliscy - Wiatr
Wrogowie - Miodunka, Komar
SZKOLENIE

Mentor - Wiatr / Fretka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Jest owocem miłości pomiędzy głuchym kocurkiem Bzem i medyczką Plusk. DO AKTUALIZACJI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz