BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 lutego 2014

LUKRECJA


OGÓLNE
LUKRECJA
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Omniromantyczny i omniseksualny, najbardziej w stronę kocurów
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: cheetah#9154)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Po niewielkim kociaku nie pozostał już nawet ślad. Lukrecja wyrósł na wysokiego kocura, którego wygląd zdecydowanie przyciąga uwagę innych. Jest posiadaczem szczupłej sylwetki i umięśnionych łap. Jego sierść jest w większości biała, jedynie ogon i kilka łatek na grzbiecie i pysku jest kremowa. Na świat patrzy ładnymi, jasnozielonymi oczami. Uszy Lukrecji od zawsze były wyjątkowo duże, jednak obecnie po lewym uchu kocura został jedynie mały, poszarpany kawałek. Co niedokońca współgra z "groźnym" wyglądem kocura, to to, że na jego nosku znajdują się malutkie, różowe kropeczki, które mocno rzucają się w oczy.
Cechy szczególne - rozdarte prawe ucho
Kolor sierści - kremowy pręgowany tygrysio arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - utrata głosu

CHARAKTER

Siedzisz sobie na miękkiej trawie, zajadasz się świeżą zwierzyną, a ptaki wesoło ćwierkają. Pięknie, prawda? Dopóki nie usłyszysz wrzasku Lukrecji. Drze się ciągle — to okropny panikarz. Nieważne, czy chodzi o realne zagrożenie, czy o to, że koło niego lata mucha. Zawsze krzyczy, jak by obdzierano go ze skóry. To już niezły problem. Drugi pojawia się wtedy, kiedy trzeba go uspokoić — wtedy zaczyna się kłócić, twierdząc, że robi słusznie, bo przecież taki żuk tylko czeka, żeby go zaatakować! Sporo się wywyższa i nie obchodzą go uwagi innych kotów. Ogromnie koloryzuje. Wymyśli sobie, iż pędzi za nim stado kotów i każdy ma obowiązek w to uwierzyć. Właściwie... Dlaczego to robi? Robi to dla atencji. Pragnie jej — chciałby, żeby z każdego pyska wylatywało tonami słowo "Lukrecja". A dla ciągłej uwagi jest w stanie zrobić wszystko. Ma ugryźć swoją siostrę? Z przyjemnością to zrobi! Ma krzyknąć na któregoś z wojowników? Super! Ma podkraść mamie ziółka? Ha, tylko tyle?! I tak można by wymieniać w nieskończoność. Czym łatwo rozzłościć kocurka? Wystarczy powiedzieć mu, że nie jest w stanie czegoś zrobić i jest słaby. Wtedy zjeżona, biała kulka przyjdzie i powie, jak bardzo okropny jesteś. Jest jeszcze jedna rzecz, która niezwykle rani Lukrecję — moment, w którym jego popisy zostaną zignorowane. DO AKTUALIZACJI

MORALNOŚĆ

Lukrecja nie jest kotem, którego celem jest siać dobro. Wręcz przeciwnie, kocur wiele razy świadomie krzywdził inne koty. Arlekin nienawidzi słabości zarówno w sobie, jak i innych kotach i otwarcie ją tępi, wprost mówiąc innym, co o nich sądzi, wielokrotnie ich raniąc. Syn Plusk był w stanie nawet zamordować własną liderkę, więc nie mówimy tutaj o kocie szczególnie moralnym.

CIEKAWOSTKI

- Od dzieciństwa bardzo brzydzi się wszelkiego rodzaju owadów.
- Ma lęk wysokości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: niecierpliwość
Mocne strony: siła, która pozwala mu na dobre radzenie sobie w walce

RELACJE

RODZINA

Ojciec - biologiczny: Bez (Gardzi nim od pierwszych chwili życia. Wyparł się ich pokrewieństwa, wierząc w kłamstwo Wiatru.)
Wiatr (Wierzy, że to on jest jego biologicznym ojcem. Bardzo go kocha i pragnie ponownie go zobaczyć.)
Matka - Plusk (Ich relacja jest skomplikowana.)
Rodzeństwo - Cyprys, Poranek, Mleczyk, Miodunka
Partner - dawny: Nikt, obecnie: Daglezjowa Igła
Potomstwo - biologiczne: Larwa, Kaszel [*], przybrane: Truchło, Padlina, Pasożyt, Larwa, Pleśń [*]

INNE

Bliscy - Wiatr
Wrogowie - Miodunka, Komar
SZKOLENIE

Mentor - Wiatr / Fretka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Jest owocem miłości pomiędzy głuchym kocurkiem Bzem i medyczką Plusk. DO AKTUALIZACJI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz