BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

TRUCHŁO



Autor grafiki: ///

OGÓLNE 
TRUCHŁO
*Poprzednie imiona:///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Nathia#2930, Lucien)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Truchło to wyższa, ale karykaturalnie chuda poczwara. W nocy można się jej wręcz przestraszyć, z wystającymi, zarysowanymi mocno kośćmi, wątłym ogonem, białą brudną sierścią i niebieskimi oczami, mocno zaróżowionymi w środku białek. Róż przebija się także wokół nich i na nosie, czy łapach. Łatwo się rani i parzy na słońcu. Chodzi, jakby nie do końca panowała nad kończynami, nie wspominając o wpadaniu na koty za dnia przez problemy ze wzrokiem.
Cechy szczególne - trzy nacięcia na prawym uchu 
Kolor sierści - albinos
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Martwi głosu nie mają, a więc Truchło nie odzywa się za często. Zdaje sobie sprawę, jak opłakane może mieć to konsekwencje zważywszy na, jakby to powiedzieć, skomplikowaną sytuację rodzinną. Nauczona wyłapywać zbliżające się zagrożenia, szybko orientuje i dostosowuje się do sytuacji. Nieznajomym nie patrzy w oczy, nie mówi niepytana i jest gotowa spełnić ich każde polecenie, tylko po to, by pozwolono jej wrócić do wspomnianej legowiska. Częściej można spotkać ją w nocy, gdy spokojnie może podziwiać świat na zewnątrz, bez ciągłego bólu. Ciągnie ją w stronę wolności, ale bojaźń przed nieznanym skutecznie zagradza jej drogę, a co za tym idzie na razie nie wyściubia nosa z obozu. Czas spędza na obserwowaniu kocich zachowań, jako że zachodzi za głowę, co różni ją od innych i dlaczego przez co drugiego członka grupy traktowana jest jak strawa dla wron. Nie zapyta o to jednak nikogo, właściwie nie zada żadnego pytania, ponieważ, jak to sama twierdzi – woli dojść do każdej odpowiedzi na własną łapę. Dlatego też, jeśli akurat nie śpi, to prawdopodobnie siedzi gdzieś, skąpana w cieniu i wpatrująca się z płonącą zazdrością w mieszkańców owocowego lasu, którym przypadło to szczęście posiadania kochających rodziców i przyjaciół.

MORALNOŚĆ

Spełnia polecenia bez mrugnięcia okiem, ale tylko ze względu na strach. Dlatego, kiedy dorośli znikają z jej pola widzenia, gotowa jest zaprzepaścić wszelkie zasady, oczywiście pod warunkiem, że nikt się o tym nie dowie. Chciałaby wierzyć w życie pośmiertne, ale jednocześnie nie chciałaby dłużej istnieć.

CIEKAWOSTKI

- Przez chwilę była wojownikiem, ale nie dawała sobie rady. Wciąż ją to boli.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV (możliwości fizyczne IV)
Słabe strony:
- ma słaby wzrok
- nie może za długo przebywać na słońcu
- jest tchórzliwa, nieufna i nie potrafi się postawić
Mocne strony:
- ma wyostrzony węch
- jest rozważna i pojętna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kostka [biologiczny] - pieszczoch, który wykorzystał matkę Truchła, gdy ta była nieświadoma; Lukrecja [przybrany] - kocur, który również wykorzystał Nic, nie wie, że Truchło nie jest jego faktycznym kociakiem, a kotka zawsze przed nim zwiewa, gdy tylko ma okazję.
Matka - Nic (*)- Truchło niejednokrotnie szukała u niej pocieszenia i obrony, niestety nieskutecznie.
Rodzeństwo - Pleśń (*), Padlina, Pasożyt. Przyrodnie: Larwa, Kaszel (*).
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - co poniektórzy członkowie Owocowego Lasu, którzy gardzą jej matką i słabością, zdecydowanie należy do nich Lukrecja
SZKOLENIE

Mentor - Świt (*)
Uczniowie obecni - Gracja
Uczniowie dawni - Kamyczek
HISTORIA

Lukrecja zgwałcił Nic w odwecie za nieodwzajemnione uczucie Nikogo. Zostawił ją niekontaktującą w środku lasu, a sytuację wykorzystał pieszczoch, Kostka. Truchło urodziła się w Owocowym Lesie. Gdy przyszła na świat, przewidywano, że umrze jeszcze tego samego dnia, stąd imię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz