BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

WITKA


OGÓLNE
WITKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: japko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Witka to wątła, wysoka kotka o zadbanym, krótkim futerku.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowy pręgowany klasycznie szylkret calico van
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółty

CHARAKTER

Witka to świetna obserwatorka. Szybko uczy się wzorów w zachowaniu innych kotów i sposobów na to jak uzyskać to, co chce. Nie ma złych zamiarów i nie chce nikogo krzywdzić, a do samej manipulacji posuwa się tylko w ostateczności. Jest cichą kotką, która swoje frustracje wyraża tylko najbliższym osobom. Nie mówi zbyt wiele, jest dosyć nieufna i bywa impulsuwna. To mała zazdrośnica, która preferuje mieć jednego najlepszego przyjaciela niż większą grupę znajomych. Nie jest otwarta w komunikacji i zamiast powiedzieć ci wprost, że cuchniesz jak kupa lisiego łajna, będzie robić nieskończoną ilość aluzji, a potem przestanie się do ciebie odzywać na cały dzień, bo nie wyłapałeś jej klarownych sugestii. Uważa, że jest niewystarczająca i gorsza od brata, ale poprzysięgła sobie, że pewnego dnia zrobi coś wspaniałego i wreszcie zasłuży na miłość rodziny.

MORALNOŚĆ

Z całej siły próbuje unikać krzywdzenia innych, często posuwając się przez to do kłamstwa. Jednak ponad swoje poczucie moralności zawsze będzie przekładała potrzebę zaimponowania rodzinie, co może skłonić ją do nieprzemyślanych i niebezpiecznych

CIEKAWOSTKI

Bardzo zależy jej na utrzymaniu jej futra w czystości i ogólnie ładnym prezentowaniu się.
Chciałaby przejść do starszyzny i nareszcie odpocząć, jednak niestety nie robi tego ze względu na obecność Przebiśniega w tym legowisku. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: -
Słabe strony: niewielka siła fizyczna
Mocne strony: obserwacja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Komar
Matka - Olsza
Rodzeństwo - Komarnica
Partner - nigdy więcej
Potomstwo - Chrząszcz, Żagnica - czuje wstyd, że nie udało jej się pozostać partnerką Przebiśniega choćby dla synów. Stara się im to wynagrodzić poświęcając im więcej czasu, także z powodu lęku, że mogą obrócić się przeciwko niej. Aktualnie stara się pokazać im jako silna matka, potrafiąca ich obronić przed całym złem

INNE
 
Przebiśnieg - od dłuższego czasu między nimi się nie układało, ale kotka nie nigdy przypuszczała, że srebrny z tego powodu jest zdolny aż do czegoś tak obrzydliwego, jak zdrada. Nie chce go znać i traktuje go jakby nie istniał.
Sadzawka - z początku nie ufała kotce na tyle, żeby zdradzać jej jakiekolwiek informacje, jednak w końcu potrzeba wyżalenia się wzięła górę. Szylkretce świetnie się z nią narzeka i fakt, że nie ona jedyna miała okropnego byłego dodaje jej otuchy.
Kosodrzewina - nie potrafi zrozumieć co czekoladowa takiego ma w sobie, czego nie ma ona sama. Wiecznie niezmieniający się wyraz pyska nie wydaje jej się atrakcyjny, co tylko bardziej ją złości.
Puma i Chmurka - wie, że kocięta nie są niczemu winne, jednak aktualnie nie potrafi na nie patrzeć nie mając gorzkiego posmaku w pysku

SZKOLENIE

Mentor - Fretka, Plusk
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Murmur, Przepiórka
HISTORIA

Komar wykorzystał kotkę, gdyż Janowiec kazał mu założyć rodzinę. Olsza jest przerażona tym wszystkim i boi się niebieskiego. Jego kociąt także będzie się obawiała. Komar natomiast będzie wobec nich niechętny. Nie zainteresuje się nimi, póki któreś mu nie zaimponuje. Komar będzie wciąż starał się o wybaczenie Sadzy, stawiając kocura wyżej niż "swoją rodzinę". W ten sposób na świat przyszła Witka wraz z Komarnicą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz