BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

WITKA


OGÓLNE
WITKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Medyk

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: japko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Witka to wątła, wysoka kotka o zadbanym, krótkim futerku.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowy pręgowany klasycznie szylkret calico van
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółty

CHARAKTER

Witka to świetna obserwatorka. Szybko uczy się wzorów w zachowaniu innych kotów i sposobów na to jak uzyskać to, co chce. Nie ma złych zamiarów i nie chce nikogo krzywdzić, a do samej manipulacji posuwa się tylko w ostateczności. Jest cichą kotką, która swoje frustracje wyraża tylko najbliższym osobom. Nie mówi zbyt wiele, jest dosyć nieufna i bywa impulsuwna. To mała zazdrośnica, która preferuje mieć jednego najlepszego przyjaciela niż większą grupę znajomych. Nie jest otwarta w komunikacji i zamiast powiedzieć ci wprost, że cuchniesz jak kupa lisiego łajna, będzie robić nieskończoną ilość aluzji, a potem przestanie się do ciebie odzywać na cały dzień, bo nie wyłapałeś jej klarownych sugestii. Uważa, że jest niewystarczająca i gorsza od brata, ale poprzysięgła sobie, że pewnego dnia zrobi coś wspaniałego i wreszcie zasłuży na miłość rodziny.

MORALNOŚĆ

Z całej siły próbuje unikać krzywdzenia innych, często posuwając się przez to do kłamstwa. Jednak ponad swoje poczucie moralności zawsze będzie przekładała potrzebę zaimponowania rodzinie, co może skłonić ją do nieprzemyślanych i niebezpiecznych

CIEKAWOSTKI

Bardzo zależy jej na utrzymaniu jej futra w czystości i ogólnie ładnym prezentowaniu się.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: -
Słabe strony: niewielka siła fizyczna
Mocne strony: obserwacja

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Komar
Matka - Olsza
Rodzeństwo - Komarnica
Partner - Przebiśnieg - nie dogadują się od dłuższego czasu, jednak kotka stara się pokładać nadzieję w tym, że może jeszcze uda się im to jakoś naprawić
Potomstwo - Chrząszcz, Żagnica

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Fretka, Plusk
Uczniowie obecni - Murmur, Chmurka
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Komar wykorzystał kotkę, gdyż Janowiec kazał mu założyć rodzinę. Olsza jest przerażona tym wszystkim i boi się niebieskiego. Jego kociąt także będzie się obawiała. Komar natomiast będzie wobec nich niechętny. Nie zainteresuje się nimi, póki któreś mu nie zaimponuje. Komar będzie wciąż starał się o wybaczenie Sadzy, stawiając kocura wyżej niż "swoją rodzinę". W ten sposób na świat przyszła Witka wraz z Komarnicą. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz