BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Rozpoczęła się kolejna edycja eventu Secret Santa! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 15 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

FRETKA

Autor grafiki: cheetah#9154 (discord)

OGÓLNE
FRETKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Zastępca-zwiadowca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Cheetah)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Fretka jest chudą i kościstą kotką. Ma krótką i najczęściej zjeżoną liliową sierść ozdobioną tygrysimi pręgami. Prawe ucho i łapa, pyszczek oraz ogon mają na sobie biel. Na świat patrzy ciemnobrązowymi ślipiami. Do tego momentu kotka lubi swój wygląd - wszystko psuje jej bardzo niski wzrost. Marzy o byciu wysoką.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana tygrysio z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Po energicznej, przemądrzałej kotce nie pozostał już nawet ślad. Kiedy stała się sierotą, wszystko runęło. Chodzi po obozie, najczęściej burcząc coś pod nosem i nie wchodząc w interakcje z innymi kotami. Kiedy jednak do nich dojdzie, a jest to nieuniknione - nie jest miła. Nie oczekuj, że odpowiadając sykiem na jej komentarze kiedykolwiek przyjdzie do ciebie i przeprosi za swoje zachowanie. Liliowa nie panuje nad emocjami, zdarza się jej wybuchnąć z krzykiem na każdego co zrobi wbrew jej woli. W środku czuje ogromny ból po stracie bliskich i obwinia się za ich odejście. Nie ma żadnego wsparcia, nie mówi nikomu o tym, co czuje.
 
MORALNOŚĆ

 Krzywdzenie drugiego kota bez większego, wyraźnego powodu ją brzydzi i nie posunęła by się do czegoś takiego. Jednak kiedy w grze jest solidny powód, nie zawaha się. Łatwo traci panowanie nad emocjami, a pod ich wpływem jest w stanie zrobić wiele rzeczy.

CIEKAWOSTKI

Przykro jest jej z faktem, że jej imię nie odnosi się do ptaków, tak jak jej rodzeństwa i rodziców. Zastanawia się nad jego zmianą.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niecierpliwość, słabe panowanie nad emocjami
Mocne strony: wzrok, skradanie się, szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Raróg [*] - bardzo kocha ojca, był dla niej ogromnym wsparciem
Matka - Jerzyk [*] - mimo tego, że nie zawsze były zgodne, bardzo za nią tęskni
Rodzeństwo - Biologiczne: Skowronek - nie odzywają się do siebie, przyrodnie: Gołębi Lot - tęskni i zastanawia się, gdzie jest
Partner - brak, zakochana w Świt, ciągle zastanawiając się czy ze wzajemnością.
Potomstwo -  Skrzyp, Iskra, Mniszek

INNE

Bliscy - Świt, Szpak. Z czasem stwierdziła, że jej mentorka Jaskółka też jest dobrym kotem. Nie ma zbyt wielu znajomych, to introwertyczka.
Wrogowie - ogólnie rzecz biorąc wrogów nie ma, ale większość kotów irytuje ją swoim zachowaniem. Szczególnie nie przepada za liderką Błysk i medyczką Plusk.
SZKOLENIE

Mentor - Uszatka [*], Jaskółka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Witka, Lukrecja, Mniszek
HISTORIA

Urodzona ze związku Raroga i Jerzyk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz