BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

TRASZKA

 

Autor grafiki: amare4785

OGÓLNE
TRASZKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Homoseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Starszy (wcześniej zwiadowca)

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: dayox)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Traszka to niewysoka kotka o dość długim tułowiu. Wygląda jak trochę jak taka kocia wersja jamnika. Ślepia ma niebieskie oraz czarno-białe futro, umaszczenie typu point. Od jakiegoś czasu w futro wplata sobie błękitne kwiaty, które ładnie podkreślają kolor jej oczu. 
Cechy szczególne - Nastroszona sierść wzdłuż karku, kwiaty wplecione w futro
Kolor sierści - czarny point z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie (pomarańczowe)

CHARAKTER

Traszka zamknęła się w sobie po trudnych przeżyciach. Nie chodzi już po obozie skocznym krokiem, dzieląc się radością i miłością z każdym. Jest wycofana, zagubiona w Owocowym Lesie, który po śmierci jej mamy i taty wydaje jej się tak wyraźnie inny. Czuje się nerwowo w towarzystwie większości kotów, jakie były w wieku dorosłym podczas wykonania wyroku Komara, który zabrał jej rodziców. Pointce bardzo ciężko jest określić komu może zaufać, a komu nie. Dlatego unika większości klanowiczów, mimo wszystko w rozmowach nadal pozostając dla nich miłą i kulturalną. Przez tą niepewność czuje się samotna pośród tej społeczności, kurczowo trzymając się tych niewielu bliskich, którzy jej pozostali. Pomimo wieku i przeżytej traumy nadal instynktownie łatwowierna. Momentami powraca do swojej dawnej „dziecinnej”, a nawet uśmiechniętej persony, gdy czuje się przy kimś bezpiecznie. Ma słabość do najmłodszych członków klanu, podchodząc do nich bardzo przyjaźnie i z dużą dozą empatii – tak jak to niegdyś wyglądało w przypadku każdego. Uwielbia urocze nazwy, roślinki, zwierzątka i każde inne elementy natury. Pozwalają one jej na chwilę zapomnieć o mało kolorowej rzeczywistości. 

MORALNOŚĆ

Nie skrzywdziłaby nikogo celowo. Od kocięcia wychowana w wierze we Wszechmatkę, której po śmierci wielu bliskich osób poświęca jeszcze więcej czasu. 

CIEKAWOSTKI

– Bardzo lubi patrzeć na chmurki i ich zabawne kształty. 
– Zna podstawy języka lisów
– Wiele księżyców temu była po uszy zakochana w pięknej pani z Klanu Klifu – Lisim Ogniku, która złamała jej serduszko. Traszka żałuje, że spędziła tyle czasu smucąc się z tego powodu, zamiast być blisko swoich rodziców, jacy niedługo po tym zmarli. Jedyne co aktualnie czuje na wspomnienie ślicznej kotki to gorycz. 
– Regularnie odwiedza miejsca pochówku najdroższych jej osób, dużo czasu spędzając na rozmowach ze Wszechmatką w myślach.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: naiwność, nerwowość
Mocne strony: uczynność, zwinność

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żurawinek [*] - tata, który niegdyś był skarbnicą pięknych historii i bajek. Bardzo za nim tęskni.
Matka - Maczek [*] - mama, która zawsze wspierała czułością i dobrym słowem. Traszce ciężko jest bez niej podejmować samodzielne decyzje.
Rodzeństwo - Ślimak - kocha brata, lecz trochę ją boli, że oddali się od siebie, gdy ten wszedł w relacje z Patyczakiem. Także pragnęłaby się w kimś zakochać wzajemnością. Gwiazdnica - też kocha i ma nadzieję, że dobrze się czuje w Klanie Wilka. Jest jej jednocześnie przykro, że siostra wcześniej nie poinformowała jej wprost o swoich zamiarach i zostawiła ot tak, w najcięższym okresie jej życia.
Partner - kiedyś marzyła o znalezieniu miłości swojego życia. Przez negatywne doświadczenia z przeszłości obiecała sobie jednak, że nie będzie poświęcać czasu na miłość romantyczną, przekładając swoje obecne relacje ponad to. Póki ma przy sobie Kamyczka - swoją platoniczną bratnią duszę, nie potrzeba jej nikogo więcej.
Potomstwo - Czereśnia - lekko bawi ją powaga i elegancja jaką już od najmłodszych księżyców przejawiał, ale kocha syna jakim jest i zawsze będzie go wspierać. Skałka - często widzi w niej swoją matkę, docenia jak uprzejma jest i jest niesamowicie dumna z córki.

INNE

Kamyczek - jej bratnia dusza, uważa, że może w następnym życiu lub poprzednim byli partnerami. Bardzo ceni sobie ich przyjaźń, rozmowy i rozważania o świecie. Stara się to ukrywać, ale strasznie obawia się o życie kocura i nie chce go stracić. Jest przekonana, że nie pozbierałaby się z tego. Kojarzy się jej z jagodami i porannym zapachem traw. 
Krucha - dawna koleżanka, Traszka naprawdę lubi kotkę, lecz przypomina jej o zbyt wielu nieprzyjemnych sytuacjach z przeszłości.
Ceni także obecność Jarząb i Świergotu, które niestety nie mają dla niej tyle czasu, co kiedyś. 

SZKOLENIE

Mentor - Winogrono [*] 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Chrząszcz, Pieczarka
HISTORIA

Traszka wraz z rodzeństwem przyszła na świat w Owocowym Lesie. Trafiła się jej naprawdę udana rodzinka, bo mama i tata bardzo się kochali, a rodzeństwo razem rozrabiało wywołując uśmiech na niejednej mordce. Ich drogi dopiero się rozeszły podczas ceremonii na ucznia, ale wciąż trzymali się razem. Kotka zauroczyła się bez pamięci w pewnej pięknej pani z Klanu Klifu, lecz dostała kosza co strasznie przeżyła. Dorosłe życie jej nie rozpieszczało, na rozkaz Komara zamordowano jej rodziców co kotka bardzo przeżyła i ciężko było się jej pozbierać. Smutek i żal zawładnął jej życiem na wiele księżyców. Z tego wszystkiego wyciągnął ją Kamyczek, w którym odnalazła bratnią dusze i zostali przyjaciółmi. Kocur wspierał ją w codzienności, walce z traumą, jak i w błahych sprawach jak nieudane szkolenie Chrząszcza. Kiedy jej brat Ślimak doczekał się kociąt wraz ze swoim partnerem całkowicie oczarowała się nimi. Kochała spędzać czas z bratankami, a ich pocieszne mordki łatały wszelkie rany. Przez to wszystko sama zapragnęła kociąt. Myśl przelania miłości, swojej wiary, pamięci o rodzicach oraz oddania się w opiece grupce szkrabów zawładnęła jej umysłem. W realizacji planu pomógł jej Kamyczek i wspólnie wychowali Czereśnie i Skałkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz