BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

IRYS

IRYS

Poprzednie imiona: 
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -// {Rośliny są fajne... Ale nauka leczenia wygląda na trudną. A ja nie mam na to czasu.}
Poziom Wojownika: IV
Charakter: Irys to żywy kocur, ogromnie ciekawy świata i wiecznie zabiegany. Wszędzie wtyka swój nos, by zobaczyć, co zobaczyć planował, szybko się rozejrzeć po tym, czemu nie zamierzał poświęcić wiele czasu, a potem pobiec w inne ciekawe miejsce. Wciąż woła „Nie mam czasu!” lub „Za minutę!”, gdyż lubi zarządzać swoimi chwilami w dobry dla niego sposób; sam jednak nie zauważa, iż często je marnuje, wpadając w coraz to nowsze kłopoty i spędzając godziny na próbach wyciągnięcia się z nich. Co do nich, ewidentnie czepiły się tego samca, zmieniając jego życie w wesołe miasteczko.
Nie żyje on złudzeniami, twardo stąpając ziemi swojego młodego życia. Lubi mieć przed sobą proste fakty oraz jasne cele, mówiące mu, czym powinien się teraz zająć. Uwielbia konkrety i podsumowania, patrząc na cały obraz sytuacji. W wolnym czasie natomiast czuje się dziwnie, jakby brakowało mu celu, także Irys zawsze musi mieć coś do roboty – to młody pracoholik.
Ma wielkie ambicje i tysiące planów, zdążających do ich spełnienia. Poświęca im jednak tyle czasu, by mogło go również starczyć dla współklanowiczów: bardzo dba o dobre relacje z innymi oraz uwielbia przebywać w towarzystwie przyjaciół. Dzieli on się z nimi swoimi setkami pomysłów, a ci go bardzo cenią za empatię i gotowość do pomocy. Jednak nawet Irys potrzebuje trochę czasu dla siebie, by móc zagłębić się w swoich planach i rozważaniach, nie odbiegających jednak bezpośrednio od świata rzeczywistego. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest stosunkowo niskim kotem o mocno przeciętnej budowie. Jego dwukolorowe futro jest średniej długości, i chociaż wygląda na miękkie, w dotyku jest szorstkie. Niebieskie oczy wraz z różowym nosem zdobią jego pysk, będący wiecznie pogodny. Generalnie Irys nie jest najładniejszym kotem, jaki chodził po ziemi, co często wprawia go w niezadowolenie i zmieszanie. 
  • Kolor sierści - cynamonowa z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Janowiec, okrutny manipulant, którego Irys obawia się w duchu. 
  • Matka - Drewno, nie będąca lepszą matką dla Irysa, niż Janowiec ojcem. 
  • Rodzeństwo - Gronostaj i Agrest
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie. 
Właściciel: {yenderlux@gmail.com}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz