BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

IRYS

IRYS

Poprzednie imiona: 
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -// {Rośliny są fajne... Ale nauka leczenia wygląda na trudną. A ja nie mam na to czasu.}
Poziom Wojownika: IV
Charakter: Irys to żywy kocur, ogromnie ciekawy świata i wiecznie zabiegany. Wszędzie wtyka swój nos, by zobaczyć, co zobaczyć planował, szybko się rozejrzeć po tym, czemu nie zamierzał poświęcić wiele czasu, a potem pobiec w inne ciekawe miejsce. Wciąż woła „Nie mam czasu!” lub „Za minutę!”, gdyż lubi zarządzać swoimi chwilami w dobry dla niego sposób; sam jednak nie zauważa, iż często je marnuje, wpadając w coraz to nowsze kłopoty i spędzając godziny na próbach wyciągnięcia się z nich. Co do nich, ewidentnie czepiły się tego samca, zmieniając jego życie w wesołe miasteczko.
Nie żyje on złudzeniami, twardo stąpając ziemi swojego młodego życia. Lubi mieć przed sobą proste fakty oraz jasne cele, mówiące mu, czym powinien się teraz zająć. Uwielbia konkrety i podsumowania, patrząc na cały obraz sytuacji. W wolnym czasie natomiast czuje się dziwnie, jakby brakowało mu celu, także Irys zawsze musi mieć coś do roboty – to młody pracoholik.
Ma wielkie ambicje i tysiące planów, zdążających do ich spełnienia. Poświęca im jednak tyle czasu, by mogło go również starczyć dla współklanowiczów: bardzo dba o dobre relacje z innymi oraz uwielbia przebywać w towarzystwie przyjaciół. Dzieli on się z nimi swoimi setkami pomysłów, a ci go bardzo cenią za empatię i gotowość do pomocy. Jednak nawet Irys potrzebuje trochę czasu dla siebie, by móc zagłębić się w swoich planach i rozważaniach, nie odbiegających jednak bezpośrednio od świata rzeczywistego. 
Wygląd:
  • Ogólny opis - Jest stosunkowo niskim kotem o mocno przeciętnej budowie. Jego dwukolorowe futro jest średniej długości, i chociaż wygląda na miękkie, w dotyku jest szorstkie. Niebieskie oczy wraz z różowym nosem zdobią jego pysk, będący wiecznie pogodny. Generalnie Irys nie jest najładniejszym kotem, jaki chodził po ziemi, co często wprawia go w niezadowolenie i zmieszanie. 
  • Kolor sierści - cynamonowa z białym
  • Długość sierści - półdługa
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Janowiec, okrutny manipulant, którego Irys obawia się w duchu. 
  • Matka - Drewno, nie będąca lepszą matką dla Irysa, niż Janowiec ojcem. 
  • Rodzeństwo - Gronostaj i Agrest
  • Partner - ///
  • Potomstwo - ///
Mentor: ///
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony w klanie. 
Właściciel: {yenderlux@gmail.com}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz