BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

ORZESZEK

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
ORZESZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: .caelio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Orzeszek to przeciętnego wzrostu kociak, wyglądem nie wyróżniający się z tłumu. Ma krótkie, gładkie futerko koloru czarnego, za wyjątkiem białych skarpetek, sięgających mu aż po łydki.
Cechy szczególne - wysokie białe skarpetki
Kolor sierści - czarny z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowy
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Orzeszek nieustannie sprawia wrażenie jakby właśnie spadł z drzewa. Zbyt bujający w obłokach, by rozumieć niuanse życia społecznego, nie do końca wie, w jaki sposób powinien zaczynać rozmowy czy zdobywać sympatię innych. Nie brakuje mu natomiast motywacji do podejmowania prób, więc korzysta z pomocy tego, co sam najbardziej uwielbia – opowieści. Obrzuca nimi resztę klanowiczów wierząc, iż to zaimponuje im na tyle, że bez zbędnych zmartwień od razu staną się jego przyjaciółmi. Historie Orzeszka to mieszanka tego, co usłyszał z tym, co sam wymyślił, podrasowane do ekstremum. Zarzeka, iż wszystko o czym opowiada to oczywiście prawda, jednak chęcią zaimponowania przekształca je na tyle, że z czasem przestają mieć cokolwiek z nią wspólnego. Nie da się przy tym ukryć, iż zawsze mówi o nich z takim zapałem i przekonaniem, że definitywnie nie da się przejść obok niego obojętnie.
Pod skorupą natchnionego gawędziarza kryje się z natury niezręczny kocurek, mający trudności w odnalezieniu się w rzeczywistym świecie. Fikcja jest czymś co rozumie i kontroluje, dlatego to jej poświęca najwięcej czasu, nie za bardzo chcąc się mierzyć ze swoimi obawami. Przez niewielką znajomość realiów i zamiłowanie do abstrakcyjnych idei można go także nazwać nieco odklejonym.
Orzeszek mimo wszystko to przyjazny kocur, potrafiący wysłuchać i chętny do pomocy w każdych okolicznościach. No… może prawie każdych. Niestety nie powinno się liczyć na niego w bardziej ekstremalnych sytuacjach – to właśnie on będzie tym, który nie podejmując próby walki, jako pierwszy ucieknie tam, gdzie pieprz rośnie.

MORALNOŚĆ

Uwielbia słuchać opowieści o Wszechmatce od mamy i cioci, są takie fascynujące! Na razie jednak jego zainteresowanie nie niesie za sobą żadnych konkretnych kroków.

CIEKAWOSTKI

Nie rozumie ciągle powtarzające się frazy „kiedy już będziesz uczniem (…)”, gdy on wcale nie jest podekscytowany tą wizją. Czemu ma się uczyć i wykonywać polecenia jakiegoś pana czy pani, kiedy w tym czasie mógłby się bawić? Orzeszka stresuje wizja tego całego mianowania, najchętniej na zawsze pozostałby kociakiem.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: odpływanie myślami, wrażliwość na głośne dźwięki czy drastyczne widoki, płochliwość
Mocne strony: kreatywność, predyspozycje do wspinaczki, wyczulony węch

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bryza - bardzo lubi się z nim bawić! Postrzega go jako swojego najlepszego kolegę i to z nim spędza najwięcej czasu. W ich relacji brakuje jednak dynamiki ojciec-syn
Matka - Leszczyna - mama, która zawsze potrafi dostrzec, kiedy wpadnie na kolejny niekonwencjonalny pomysł i konsekwentnie powstrzymuje go przed jego realizacją! Uważa, że powinna się zrelaksować oraz przestać patrzeć na wszystko tak krytycznie. Pomimo to w razie problemów to właśnie ona jest osobą, do której stale się zwraca
Rodzeństwo - ///
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Sadzawka - babcia, która często się nim opiekuje. Jest jeszcze sztywniejsza niż mama! Nie rozumie jej poważnych mów o jego przyszłości, nigdy nie potrafi się na nich skupić wystarczająco długo
Świergot - ciocia z ważną pozycją w klanie! Jest bardzo miła, ale nie wiedzieć czemu wydaje się trochę skrępowana w jego towarzystwie. Ma bardzo ładne ozdoby w futrze, których trochę jej zazdrości 
Rokitnik i Brzoskwinia - wujek i inna ciocia, których mama ich nie lubi 
Padlina - nie wie kto to, ale babcia mówi o nim źle, więc stara się nie zbliżać

SZKOLENIE

Mentor - Cierń - babcia zmusiła go, żeby wybrał ścieżkę wojownika i jest tym przerażony 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
 
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie w nieco niestandardowej rodzinie. Niuanse relacji pomiędzy jego rodzicami czy zamiarami babci nie są na ten moment dla niego jasne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz