BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 lutego 2014

SKRZYP

Autor grafiki: brak
OGÓLNE
SKRZYP
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny, homoromantyczny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: paprotka963@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kociak zdecydowanie urodę odziedziczył po mamie. Jest zdecydowanie niższy od przeciętnego kota, posiada smukłą, na granicy z chudą sylwetkę okoloną nastroszonym (najbardziej na polikach) półdługim futrem. Futro to jest natomiast umaszczenia liliowego srebrnego vana pręgowanego dziko, przy czym całe ciało kocurka pomijając ogon, zalane jest bielą. Oczy Skrzypu są w odcieniu głębokiego brązu.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - srebrny liliowy van pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - utrata głosu

CHARAKTER

Zapatrzony w matkę bachor, który gdyby pominąć Fretkę, irytuje wszystkich na około nawet tego nie wiedząc. Skrzyp jest tym typem kota, który obskoczy wszystkich owocniaków, tylko po to aby zobaczyć na ich pyskach niezadowolenie bądź zakłopotanie, a potem jeszcze splunie im prosto w twarz, paplając o tym jak on jest wspaniały, tylko po to aby błagać ich o wybaczenie następnego dnia. Nie da się ukryć - kocurek jest aż nader energiczny i wiecznie podekscytowany sprawami dosyć normalnymi, które nawet na tych bardziej radosnych klanowiczach nie wywierają aż tak wielkiego napadu ekscytacji. Często posługuje się przekleństwami bądź innymi wulgarnymi opisami kotów, szczególnie jeśli dany osobnik nie lubi jego mamusi, która według niego jest bóstwem. Ogółem więc mówiąc, Skrzyp to nieusłuchany, radosny i ciekawy świata kociak, szczęśliwie tuptający po tym świecie, szukający coraz to nowszych wrażeń i wykonujący polecenia tylko od matki. Pomimo jednak owego zachowania Skrzypu, nie rzadko dotyka go poczucie winy czy zakłopotanie, choć oczywiście nie pokazuje tego na zewnątrz.

MORALNOŚĆ

Skrzyp ma dosyć nietypową moralność, wykształconą głównie przez wychowanie przez Fretkę i własne doświadczenie. Otóż sumienie naszego kochanego osobnika jest mocno opóźnione i reaguje dopiero po minimum 10 godzinach. Po mniej więcej takim czasie kocurek zaczyna nadmiernie prosić o przebaczenie, wydzierać ryja i przynosić potargane liście, chcąc abyś przyjął jego przeprosiny. Nie byłby w stanie zabić ani kogoś do tego skłonić, jednak nie uznaje żadnej z tych rzeczy za złe same w sobie. Jedynym poważniejszym przewinieniem do którego by się posunął, jest kanibalizm, ewentualnie zmuszenie kogoś do potomstwa, jeśli musiałby to zrobić koniecznie. Przemoc fizyczną jak i psychiczną traktuje jako norma, jednak stara się ją ograniczać. Wszelkie wierzenia innych kotów uważa za bzdury, sam wymyślił sobie boga wszystkiego, który rzekomo na powłokę cielesną wybrał sobie Fretkę. Kociak nie czuje przywiązania do Owocowego Lasu jako społeczności, jednak jest niesamowicie lojalny wobec kotów z tego miejsca.

CIEKAWOSTKI

- Co wieczór oddaje hołd swojej matce
- Chętnie szerzy wiedzę o swojej religii
- Zawsze dba o czystość futra i to tym zazwyczaj przejmuje się pierwszy
- Desperacko pragnie potomstwa aby przekazać duszę jego bóstwa
- Jego ulubioną zwierzyną są ryby i wszelakie ptactwo
- Nienawidzi zachodów słońca, za o wiele bardziej romantyczne uważa wschody
- Lubi podkreślać pochodzenie swojego imienia wtykając sobie za ucho łodyżki skrzypu. Te niestety więdną bardzo szybko, przez co coraz bardziej się do tego zniechęca
- Uwielbia poranki

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:
- Łowiectwo
- Skradanie się
- Szybkość
- Odgryzanie się
Mocne strony:
- Równowaga
- Zapoznawanie się z innymi
- Walka
- Polowanie
- Wspinaczka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Goniec
Matka - Fretka
Rodzeństwo - Iskra, Mniszek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Szpak, Sadzawka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie kociak, owoc napaści Gońca na Fretkę na razie pełza sobie po kociarni bez zbytnio długiej historii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz