BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

SZPAK

OGÓLNE
SZPAK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Owocowy Las > Samotnik
Ranga:
Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (opiekun: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest ciekawą mieszanką swoich rodziców. Ni to czarny, ni biały, a coś pomiędzy tymi dwoma. Jego ciemnoniebieska sierść nie ma na sobie ani grama pręg. Jest dość duży i barczysty, ale nie przeszkadza mu to ani trochę. Oczy za to są kropka w kropkę zielone, tak jak ojca.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - niebieski jednolity
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Szpak to pewny siebie i poważny kocur. Zawsze chodzi z głową uniesioną do góry. Uwielbia pytać o nieistotne rzeczy, tylko po to, aby wiedzieć. Dla niego nauka jest kluczem do osiągnięcia sukcesu, więc poszerza swoją wiedzę o różne doświadczenia; czyjeś jak i swoje. Jest bardzo spokojny i opanowany. Wierny klanowi i zasadą, uważa się za przykład prawdziwego wojownika. Czasami miewa złe dni, wtedy też nie lubi towarzystwa. Zdarza mu się źle wyrażać o kotach, które go zdenerwują. Nie umie panować nad złością, co kończy się zwykle rękoczynami. Dla niego dyscyplina to podstawa prawidłowo funkcjonującego klanu. Trzyma się sztywno hierarchii, traktując słabsze jednostki jako te gorsze i nie warte jego uwagi. Siła jest dla niego czymś najważniejszym. Nie znosi, gdy ktoś płacze po kątach, robiąc z siebie ofiarę. To nie przystoi prawdziwemu wojownikowi, a wręcz ośmiesza. Nie lubi, gdy ktoś twierdzi, że postępuje niewłaściwie. On ma zawsze rację. W końcu jest doświadczony w tych sprawach. 


MORALNOŚĆ

Czasem bywa okrutny, czerpiąc satysfakcję z czyjegoś nieszczęścia. Nie jest wierzący. 

CIEKAWOSTKI

- Często przybiera kamienny wyraz pyska
- Lubi się rządzić 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niepanowanie nad złością, zbyt duża pewność siebie
Mocne strony: silny, nieustępliwy 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krzemień (podziwiał go za liczne blizny jakie posiadał, jednak nie mieli jakiejś bliskiej relacji)
Matka - Zięba (z nią miał bardziej rodzicielskie stosunki)
Rodzeństwo - Melodia [*], Świt (siostry)
Partner - brak
Potomstwo - Łuska

INNE

Bliscy - Miód, Wiatr (znajomi z którymi lubi pogadać)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Raróg
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lśniąca Tęcza, Larwa, Skrzyp
HISTORIA

Urodził się w Owocowym Lesie jako owoc miłości Krzemienia i Zięby. Przeżył atak Wyprostowanych na ich dom, stracił siostrę, która umarła z głodu, a teraz żyje sobie jako wojownik, marząc o założeniu rodziny i wyszkoleniu swoich potomków na silnych wojowników. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz