BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

SZPAK

OGÓLNE
SZPAK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Owocowy Las > Samotnik
Ranga:
Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (opiekun: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest ciekawą mieszanką swoich rodziców. Ni to czarny, ni biały, a coś pomiędzy tymi dwoma. Jego ciemnoniebieska sierść nie ma na sobie ani grama pręg. Jest dość duży i barczysty, ale nie przeszkadza mu to ani trochę. Oczy za to są kropka w kropkę zielone, tak jak ojca.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - niebieski jednolity
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Szpak to pewny siebie i poważny kocur. Zawsze chodzi z głową uniesioną do góry. Uwielbia pytać o nieistotne rzeczy, tylko po to, aby wiedzieć. Dla niego nauka jest kluczem do osiągnięcia sukcesu, więc poszerza swoją wiedzę o różne doświadczenia; czyjeś jak i swoje. Jest bardzo spokojny i opanowany. Wierny klanowi i zasadą, uważa się za przykład prawdziwego wojownika. Czasami miewa złe dni, wtedy też nie lubi towarzystwa. Zdarza mu się źle wyrażać o kotach, które go zdenerwują. Nie umie panować nad złością, co kończy się zwykle rękoczynami. Dla niego dyscyplina to podstawa prawidłowo funkcjonującego klanu. Trzyma się sztywno hierarchii, traktując słabsze jednostki jako te gorsze i nie warte jego uwagi. Siła jest dla niego czymś najważniejszym. Nie znosi, gdy ktoś płacze po kątach, robiąc z siebie ofiarę. To nie przystoi prawdziwemu wojownikowi, a wręcz ośmiesza. Nie lubi, gdy ktoś twierdzi, że postępuje niewłaściwie. On ma zawsze rację. W końcu jest doświadczony w tych sprawach. 


MORALNOŚĆ

Czasem bywa okrutny, czerpiąc satysfakcję z czyjegoś nieszczęścia. Nie jest wierzący. 

CIEKAWOSTKI

- Często przybiera kamienny wyraz pyska
- Lubi się rządzić 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niepanowanie nad złością, zbyt duża pewność siebie
Mocne strony: silny, nieustępliwy 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krzemień (podziwiał go za liczne blizny jakie posiadał, jednak nie mieli jakiejś bliskiej relacji)
Matka - Zięba (z nią miał bardziej rodzicielskie stosunki)
Rodzeństwo - Melodia [*], Świt (siostry)
Partner - brak
Potomstwo - Łuska

INNE

Bliscy - Miód, Wiatr (znajomi z którymi lubi pogadać)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Raróg
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lśniąca Tęcza, Larwa, Skrzyp
HISTORIA

Urodził się w Owocowym Lesie jako owoc miłości Krzemienia i Zięby. Przeżył atak Wyprostowanych na ich dom, stracił siostrę, która umarła z głodu, a teraz żyje sobie jako wojownik, marząc o założeniu rodziny i wyszkoleniu swoich potomków na silnych wojowników. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz