BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

KRZEMIEŃ

OGÓLNE
KRZEMIEŃ
*Poprzednie imiona: Kłak
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: alisnikexd@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest dużym, dobrze umięśnionym, lecz szczupłym kotem. Nad nosem, z lewej strony pyszczka i brodzie ma białe plamy. Biel jest również na lewej, przedniej łapie i końcówce ogona. Posiada zielone oczy. Lewe ucho ma naderwane, a po tej samej stronie ma również kilka blizn, które szpecą oko. Na całym ciele ma liczne blizny, które zdobył podczas wielu księżyców szkoleń i kar od ojca.
Cechy szczególne - liczne blizny na ciele i naderwane lewe ucho
Kolor sierści - czarny jednolity z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Jest spokojnym kotem, który pragnie jedynie przeżyć. Spędza przez to większość czasu na uboczu, niechętnie i nieufnie podchodząc do obcych. Nie mówi przez to za wiele, dystansuje się i próbuję zrozumieć rzeczywistość w jakiej przyszło mu żyć. Jest dosyć poważny, a przy tym również tajemniczy. Życie na ulicy nauczyło go jednego; przeżyją najsilniejsi. Potrafi siedzieć całe dnie w jednym miejscu, zapatrzony w dal. Nie rozumie czym jest miłość i dobroć. Nigdy nie zaznał niczego innego prócz bólu i nienawiści. Wysoko postawionych rangą szanuję. Nie lubi krzyków i agresji. To budzi w nim wspomnienia i dawne instynkty. Zmaga się przez to ze swoją ciemnością, która przychodzi do niego niczym cień, kusząc, aby się poddać. Będzie walczył jednak z tym do końca, próbując udowodnić wszystkim, że jest w stanie żyć jak prawdziwy wojownik, a droga potwora nie jest mu pisana. 

MORALNOŚĆ

Chociaż przypadkiem przyczynił się do śmierci kota, świadomie nie byłyby w stanie tego doknoać. Po dziś dzień ma poczucie winy. Jest raczej opanowany i nie dopuściłby się do bestialskich czynów, ponieważ nie chcę widzieć w sobie swojego ojca. Jest jednak w stanie komuś przylać, gdy się zezłości. Jest jednak w stanie wystąpić przeciwko władzy, jeżeli uzna, że to co robi krzywdzi jego bliskich.

CIEKAWOSTKI

Jego imię - Krzemień zostało nadane mu w dorosłości przez matkę, która wyjaśniła mu, że ten kamień potrafi swoją jedną iskrą wywołać pożar. Jest to aluzja do tego by pamiętał, że w każdym momencie może zmienić się w swojego ojca - Czermienia (mordercę), jeżeli zapomni o swojej przeszłości. 
Jest dość brutalny w walce, ponieważ tak został nauczony.
Był świadkiem śmierci ojca i pomimo, ze go nienawidził, nie dał zjeść jego ciała przez padlinożerców, a go pochował, by udowodnić sobie, że jest od niego lepszym kotem.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: uczuciowy, dla rodziny zrobi wszystko
Mocne strony: Silny, przeżył dość brutalny trening pod okiem ojca, więc zna słabe punkty na ciele kota, które mogą doprowadzić do jego śmierci

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Czermień [*] (wychował go, bił i znęcał, by wyrobić w nim swoje własne odbicie - był świadkiem jego śmierci)
Matka - Kukułka [*] (poznał ją dopiero w dorosłym życiu, ponieważ nie chciała wychowywać swoich dzieci. Mimo to, kochał ją). Przybrana: Nornica (okropna istota, która nienawidziła go całym sercem, tak jak i jego sióstr od Kukułki).
Rodzeństwo - Zła (siostra), Zgnilizna (siostra, którą najbardziej kochał. Gdy spotkała się z matką, wyjawiła mu, że ta dała jej na imię Jaskółka. Dlatego też stara się pamiętać ją pod tym imieniem). Przybrane: Pajęczyna (siostra, nie znosił jej. Była wredna tak jak jej matka, która go też nie znosiła)
Partner - Zięba
Potomstwo - Melodia [*] (kochana córeczka, która straciła życie, przez głód panujący w Owocowym Lesie, po ataku na ich obóz Dwunożnych), Świt (córka), Szpak (syn)

INNE

Bliscy - Szyszka (dawna liderka Owocowego Lasu)
Wrogowie - Komar (kocur, który zna jego sekret - bycie synem Czermienia, który w Owocowym Lesie uchodził za złego kota, który skrzywdził swojego pobratyńca. Swoją manipulacją sprawił, że owinął go wokół łapy).
SZKOLENIE

Mentor - Czermień, Szyszka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Mrówka
HISTORIA

Urodzony jako wpadka i o zgrozo jedyny syn, po zażyciu zbyt dużej ilości kocimiętki przez Czermienia i Kukułkę. Matka od razu podrzuciła go wraz z jego rodzeństwem ojcu, a sama zniknęła. Niezadowolony z takiego obrotu spraw kocur, wcisnął ich pod opiekę Nornicy, z którą również miał kocięta. Od najmłodszych księżyców był szkolony do zabijania. Jego ojciec wyznaczył go na tego, kto zabiję Kukułkę; czyli własną matkę. Po śmierci ukochanej siostry załamał się, przez co ojcu udało mu się zaszczepić w nim swoje zło. W ostatecznej walce nie wziął udziału. Jego ojciec sam zmierzył się z Kukułką, jednak przez niedocenienie jej, zginął. Po tym wszystkim musiał opuścić miasto, ponieważ Nornica mogła pałać żądzą zemsty i chęcią zabicia go. Uciekł więc do lasu, przyjmując swoje nowe imię, które zdradziła mu prawdziwa matka. Tam włócząc się i ciesząc magią nowego miejsca, dotarł do ogrodzenia, za którym żyła kocia społeczność. Postanowił sprawdzić, czy ich życie mu podpasuję i da ukojenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz