BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ŚWIERGOT


OGÓLNE
ŚWIERGOT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Szaman

- - - -

Właściciel:
Postać NPC (autor: japko#5591, japkostuff@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Świergot urodziła się jako dość duże, silne kocię. Jej krótkie, liliowe futerko przyozdobione ciemniejszymi cętkami szybko nabrało objętości, nadając kotce zdrowego wyglądu. W przeciwieństwie do Bryzy, cechuje ją bardziej atletyczna sylwetka. Ma ładne, brązowe oczy i biały pysk, pierś oraz brzuch.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana cętkowanie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Świergot dobrze potrafi rozróżnić różnicę pomiędzy dobrem a złem. Wierzy w moc miłości, przyjaźni i współpracy, i chciałaby, by wszyscy żyli szczęśliwie w zgodzie. Boli ją ilość niegodziwości na świecie. Czemu więcej kotów nie rozumie, że aby być szczęśliwymi powinni podążać za jej filozofią? Jest pomocna, uprzejma, ale na pewno nie można zaliczyć ją do naiwnych. Nawet jej niezwykła cierpliwość ma granice, jednak nigdy nie podnosi głosu – zamiast tego bardzo spokojnie i niebezpośrednio daje ci do zrozumienia, że jesteś skończonym idiotą i nie powinieneś kiedykolwiek otwierać swojego durnego pyska. Tryska energią i pozytywnym nastawieniem (czasem aż za mocno). Dobrze wyłapuje emocje innych. Wierzy w istnienie wyższego dobra i w to, że wszystko ma jakiś cel. Łatwo zdobywa nowe znajomości, jednak rzadko kiedy mówi to, co myśli. Otwiera się przed innymi dopiero wtedy, gdy jest pewna, że podzielają oni jej poglądy i są gotowi wraz z nią osiągnąć ostateczny cel.

MORALNOŚĆ

Świergot pragnie, by na świecie zapanowało dobro i jest w stanie zrobić wszystko, by osiągnąć swój cel. Nie rozumie, że koty niebędące nią mogą postrzegać to mistyczne “dobro” nieco inaczej. Nie skrzywdziłaby nikogo, dopóki ten ktoś nie byłby zagrożeniem dla utopijnego szczęścia innych. Przyjęła wiarę w Matkę zaraz po usłyszeniu o niej. Jest zafascynowana tą wspaniałą filozofią

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezdarność
Mocne strony: siła fizyczna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tomasz
Ojciec - Problem
Rodzeństwo - Bryza (dosyć irytujący i lekkomyślny osobnik, Świergot musi przypilnować, by wreszcie przestał odwalać), Gęgawa (dużo spokojniejszy od Bryzy, definitywnie jest ulubionym rodzeństwem Świergotu)
Partner - Gruszka
Potomstwo - /// (jeśli kiedykolwiek założyłaby rodzinę, pokazałaby jej cuda tego świata i nauczyła podążania ścieżką dobra)

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Jaskółka
Uczniowie obecni - Murmur (chwilowo)
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Świergot wraz z rodzeństwem urodziła się w szczęśliwej rodzinie. Dwójka samotników – Tomasz i Problem – zapewnili swoim dzieciom najwspanialsze dzieciństwo, o jakim mogły marzyć. Niestety choroba Problemu zmusiła dwójkę kocurów do oddania swoich kociąt pod opiekę Owocowego Lasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz