BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SADZAWKA


OGÓLNE
SADZAWKA
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biromantyczna, biseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (cheetah #9154)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Wysoka koteczka, o półdlugiej sierści, oplecionej klasycznymi pręgami. Uroku dodają jej niewielki, różowy nosek i wyjątkowe, bladoniebieskie oczy. Jest wręcz idealnym połączeniem obojga swoich rodziców. Poznasz ją po dużych uszach i charakterystycznym wyrazie twarzy.
Cechy szczególne - bladoniebieskie oczy
Kolor sierści - czarny pręgowany klasycznie bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Egoistka niebojąca się zadrzeć nosa. Nauczona dbania o siebie, nie ogląda się na innych i nie rzuca się nikomu na pomoc. Nieprzyjemna i zawsze bezpośrednia, nie będzie się nad nikim użalać. Jeśli coś jej nie odpowiada, nie zawaha się nawet na chwilę i wprost rzuci ci tym prosto w pysk. Robi, zanim pomyśli, mimo tego rzadko kiedy żałuje. Żyje tu i teraz, nie zawraca sobie głowy przeszłością, ani przyszłością. Co ciekawe, nasza Sadzawka jest duszą towarzystwa. Nie wytrzyma długo bez kontaktów między kocich i źle znosi samotność. Niech was to jednak nie zmyli — nie czyni to z niej wspaniałej przyjaciółki i jeśli takowej szukasz, omijaj ją szerokim łukiem. Przez pierwsze chwile znajomości, rzeczywiście może wydawać się dobrym materiałem na kogoś bliskiego. Pogada, pośmieje się, pobawi... A tak, dopóki się jej nie znudzisz. Jest bardzo niestała w relacjach, a innych traktuje wręcz jak rzeczy. Przywiązałeś się? Trudno. Skacze z kwiatka na kwiatek, wielokrotnie niszcząc przy tym poprzednie. Bura jest zapatrzona w swoje racje i nigdy nie słucha uwag innych. Nawet, jakby zdała sobie sprawę z własnej pomyłki, nie przyzna ci racji. Dalej będzie iść w zaparte i upierać się przy swoim, chociażby i błędnym stwierdzeniu.

MORALNOŚĆ

Nie widzi niczego złego w dokuczaniu kotom, czy przysparzaniu im problemów różnymi technikami. Sprawa jej to niebywałą przyjemność. Nie przeszkadza jej łatka klanowej rozrabiaki. Czy byłaby jednak w stanie stale kogoś okaleczyć, lub pozbawić życia? Boi się widoku dużej ilości krwi i najpewniej w takim momencie by stchórzyła. Jest ateistką, w obecnej chwili zgłębia temat Matki.

CIEKAWOSTKI

- Ścieżkę medyka uważa wręcz za śmieszną.
- Jedyny temat, jakiego unika w rozmowie, to wiara.
- Często celowo przekręca imiona różnych kotów.
- Nigdy nie sprząta po sobie, kiedy skończy jeść. Zawsze zostawia po sobie syf

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - [Okropieństwo. Ostatnie, co mogłaby chcieć robić w życiu, to zajmowanie się ziółkami]
Poziom wojownika: V
Słabe strony: egoizm, niecierpliwość
Mocne strony: mocna psychika, bardzo szybka i zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ćma [*]
Matka - Miód [*]
Rodzeństwo - Borsuk [Rzadko kiedy spędza z nim czas. Nie jest z nim szczególnie związana, ale w głębi serca nie chce, by stała mu się jakaś krzywda i w ostateczności byłaby w stanie stanąć w jego obronie.]
Partner - ///

INNE

Padlina - za nic nie może zrozumieć co kiedyś w nim widziała. Uważa kocura za żałosnego i nie zamierza się do niego już nigdy więcej odzywać. Pod powierzchnią pogardy kotka przede wszystkim czuje się zraniona i zdradzona, że uzależnienie kocura okazało się tym wygranym. Nie udało się jej zmienić go tak jak chciała. Chęć odegrania się na arlekinie realizuje poprzez rozpowiadanie o nim plotek.
Orzeszek - wnuk, który stał się jej nowym oczkiem w głowie, a zatem i „obiektem do naprawy”. Za cel obrała sobie uczynienie z niego prawdziwego, nieustraszonego wojownika, niezależnie od kosztów.

SZKOLENIE

Mentor - Jaskółka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Krucha, Skrzyp, Kosodrzewina
HISTORIA

Para buntowników zniesmaczonych władzą, jak i polityką ich klanu, który pogrąża się w chaosie tajemniczych morderstw, korupcji i intryg, postanowili coś zrobić. Wychować wspólnie kocięta, które pozbędą się śmieci, które panoszą się w ich klanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz