BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

ĆMA

ĆMA
Poprzednie imiona: 
Płeć: Kocur
Klan: Owocowy Las i nie opuści go aż do śmierci 
Ranga: Wojownik
Poziom medyczny: -, ziół sam nie dotknie z innego powodu niż choroba, ale szanuje medyków
Poziom wojownika: V
Charakter:  Kiedy tylko spojrzysz w stronę Ćmy już widzisz jak się przechwala. Zrobił to, zrobił tamto, chwali się wszystkim co tylko uczynił, nierzadko kłamiąc jak z nut bądź rozdmuchując złapanie motylka do upolowania jakiegoś szerszenia aby obronić żłobek. Uwielbia towarzystwo kotów, nieważne jakich. Go nie obchodzi czy kot z którym rozmawia to umierający dziadek, noworodek, najgorszy wróg i morderca czy przywódczyni jakiegoś Klanu. Byleby mógł się pochwalić. Uważa siebie za jakiegoś nadkota, w końcu jest wspaniały, wielki, zdolny i ukochany, na pewno podkreśli to poznając kogoś nowego. Bywa przez te wady irytujący, lecz na szczęście możemy już przejść do zalet, bo jak każdy nie jest ich pozbawiony. Jest bardzo komunikatywny. Umie się dogadać z każdym i wie co miauknąć, jakim żartem rzucić by rozruszać rozmowę. Jakoś tak robi, uważa to za swój urok. Jest bardzo ekstrawertyczny, ale dłuższe przebywanie w samotności nie wydaje mu się okropne. Toleruje każdego, jeśli tylko on toleruje jego osobę. Nie boi się otwarcie czemuś sprzeciwić, jeśli to coś mu się nie podoba. W przeciwieństwie do niektórych kotów w Owocowym Lesie dba o swoje zdrowie, nie dopuści aby jakaś zaraza go ukatrupiła. Wydaje się być odważnym; jako pierwszy wyrwałby się z jakiegoś patrolu aby rzucić się na pomoc umierającemu kocięciu. Jeśli zaakceptujesz bycie narcyzem u Ćmy, zyskasz przyjaciela który rzuciłby się w ogień za ciebie.
Wygląd:
  • Ogólny opis - Ćma to niewysoki kocur. Przerasta lekko na wskutek bycia osobnikiem płci męskiej większość kotek i to mu wystarcza, by nazywać się wielkim. Jego futro ma bardzo jasny kolor na którym są trudne do zauważenia klasyczne pręgi. Ciemniejszą, burą (chociaż bardziej szarą niż brązową) barwę możemy znaleźć dopiero na jego ogonie, łapach, pysku i ogonie gdzie pręgi też są bardziej widoczne. A, jeszcze biel, no tak. Wszystkie łapy poza prawą tylną nogą są białe. Brzuch, połowa jego piersi, spód ogona i jego końcówka też. Sama sierść kota jest krótka, wiecznie czysta, na mycie poświęca przynajmniej ¼ swojego dnia. Sylwetka jest normalna, a wszystko proporcjonalne. Oczy Ćmy mają ładny niebieski kolor. Chwali się swoim futrem, w końcu niewiele podobne ma, co czyni go wyjątkowym, a on pragnie to podkreślać na każdym kroku. 
  • Kolor sierści -  bury pręgowany klasycznie lynx point bicolor
  • Długość sierści - krótka
  • Kolor oczu - niebieskie

Rodzina:
  • Ojciec - Walery [*] - matka mu nie opowiada o nim, nawet gdy się o ojca pyta, ale słyszał co nie co od innych o tym kocie, wciąż nikt mu nie powiedział że to on jest jego ojcem i chyba lepiej aby tak pozostało
  • Matka - Uszatka - nie rozumie dlaczego chodzi taka przygaszona i jakoś go unika. Prawie nic nie mówi i w ogóle nie jest dumna z bycia matką takiego przystojniaka. Przybrana: Tajfun
  • Rodzeństwo - Maczek - fajnie, że ma kogoś w miocie ale i tak to on jest najwspanialszy.
  • Partner - kto wie, może jakaś się nim tak oczaruje że będzie chciała być z nim w związku? 
  • Potomstwo - aktualnie jest na to za młody i o tym nie myśli, ale w przyszłości na pewno będzie chciał stworzyć swojego idealnego potomka, tak świetnego jak on sam.
Mentor: Poziomka
Uczniowie:
dawni - ///
obecny - ///
Historia: Urodzony z gwałtu Waleriana na Uszatce.
Właściciel: Postać NPC | Autor: pianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz