BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 26 października, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

01 września 2014

ŚWIERGOT


OGÓLNE
ŚWIERGOT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Szaman

- - - -

Właściciel:
Postać NPC (autor: japko#5591, japkostuff@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Świergot urodziła się jako dość duże, silne kocię. Jej krótkie, liliowe futerko przyozdobione ciemniejszymi cętkami szybko nabrało objętości, nadając kotce zdrowego wyglądu. W przeciwieństwie do Bryzy, cechuje ją bardziej atletyczna sylwetka. Ma ładne, brązowe oczy i biały pysk, pierś oraz brzuch.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana cętkowanie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Świergot dobrze potrafi rozróżnić różnicę pomiędzy dobrem a złem. Wierzy w moc miłości, przyjaźni i współpracy, i chciałaby, by wszyscy żyli szczęśliwie w zgodzie. Boli ją ilość niegodziwości na świecie. Czemu więcej kotów nie rozumie, że aby być szczęśliwymi powinni podążać za jej filozofią? Jest pomocna, uprzejma, ale na pewno nie można zaliczyć ją do naiwnych. Nawet jej niezwykła cierpliwość ma granice, jednak nigdy nie podnosi głosu – zamiast tego bardzo spokojnie i niebezpośrednio daje ci do zrozumienia, że jesteś skończonym idiotą i nie powinieneś kiedykolwiek otwierać swojego durnego pyska. Tryska energią i pozytywnym nastawieniem (czasem aż za mocno). Dobrze wyłapuje emocje innych. Wierzy w istnienie wyższego dobra i w to, że wszystko ma jakiś cel. Łatwo zdobywa nowe znajomości, jednak rzadko kiedy mówi to, co myśli. Otwiera się przed innymi dopiero wtedy, gdy jest pewna, że podzielają oni jej poglądy i są gotowi wraz z nią osiągnąć ostateczny cel.

MORALNOŚĆ

Świergot pragnie, by na świecie zapanowało dobro i jest w stanie zrobić wszystko, by osiągnąć swój cel. Nie rozumie, że koty niebędące nią mogą postrzegać to mistyczne “dobro” nieco inaczej. Nie skrzywdziłaby nikogo, dopóki ten ktoś nie byłby zagrożeniem dla utopijnego szczęścia innych. Przyjęła wiarę we Wszechmatkę zaraz po usłyszeniu o niej. Jest zafascynowana tą wspaniałą filozofią

CIEKAWOSTKI

Dzięki Jaskółce zna podstawowe zwroty i słowa w lisim języku. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezdarność
Mocne strony: siła fizyczna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tomasz
Ojciec - Problem
Rodzeństwo - Bryza (dosyć irytujący i lekkomyślny osobnik, Świergot musi przypilnować, by wreszcie przestał odwalać), Gęgawa (dużo spokojniejszy od Bryzy, definitywnie jest ulubionym rodzeństwem Świergotu)
Partner - Gruszka (mocno kocha swoją marudę)
Potomstwo - Przybrane: Mróz, Mgiełka, Poranek, Pszczółka (jej kochane maleństwa. Uważa za dar od Wszechmatki. Pragnie przekazać im całą swoją wiedzę i przelać na nich nigdy nie gasnącą pasję do wiary)

INNE

Oprócz swojej partnetki i rodzeństwa, dużo czasu spędza ze wszystkimi wyznawcami Wszechmatki, największą sympatią darzy Traszkę, Brzoskiwnię, Przypływ, Kamyczka, Bławatka i Jarząb.

SZKOLENIE

Mentor - Jaskółka - wspaniała mentorka
Uczniowie obecni - KruszynkaPurchawka
Uczniowie dawni - Murmur (chwilowo)
HISTORIA

Świergot wraz z rodzeństwem urodziła się w szczęśliwej rodzinie. Dwójka samotników – Tomasz i Problem – zapewnili swoim dzieciom najwspanialsze dzieciństwo, o jakim mogły marzyć. Niestety choroba Problemu zmusiła dwójkę kocurów do oddania swoich kociąt pod opiekę Owocowego Lasu. Świergot szkoliła się na zielarkę pod okiem Jaskółki, po jej śmierci zostając oficjalną szamanką Owocowego Lasu. Szkoliła Murmur podczas ciąży Witki i weszła w związek ze swoją najlepszą przyjaciółką – Gruszką. Aktualnie stara się o wzmocnienie wiary we Wszechmatkę w Owocowym Lesie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz