BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

ŚWIERGOT


OGÓLNE
ŚWIERGOT
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Szaman

- - - -

Właściciel:
Postać NPC (autor: japko#5591, japkostuff@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Świergot urodziła się jako dość duże, silne kocię. Jej krótkie, liliowe futerko przyozdobione ciemniejszymi cętkami szybko nabrało objętości, nadając kotce zdrowego wyglądu. W przeciwieństwie do Bryzy, cechuje ją bardziej atletyczna sylwetka. Ma ładne, brązowe oczy i biały pysk, pierś oraz brzuch.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - liliowa pręgowana cętkowanie z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Świergot dobrze potrafi rozróżnić różnicę pomiędzy dobrem a złem. Wierzy w moc miłości, przyjaźni i współpracy, i chciałaby, by wszyscy żyli szczęśliwie w zgodzie. Boli ją ilość niegodziwości na świecie. Czemu więcej kotów nie rozumie, że aby być szczęśliwymi powinni podążać za jej filozofią? Jest pomocna, uprzejma, ale na pewno nie można zaliczyć ją do naiwnych. Nawet jej niezwykła cierpliwość ma granice, jednak nigdy nie podnosi głosu – zamiast tego bardzo spokojnie i niebezpośrednio daje ci do zrozumienia, że jesteś skończonym idiotą i nie powinieneś kiedykolwiek otwierać swojego durnego pyska. Tryska energią i pozytywnym nastawieniem (czasem aż za mocno). Dobrze wyłapuje emocje innych. Wierzy w istnienie wyższego dobra i w to, że wszystko ma jakiś cel. Łatwo zdobywa nowe znajomości, jednak rzadko kiedy mówi to, co myśli. Otwiera się przed innymi dopiero wtedy, gdy jest pewna, że podzielają oni jej poglądy i są gotowi wraz z nią osiągnąć ostateczny cel.

MORALNOŚĆ

Świergot pragnie, by na świecie zapanowało dobro i jest w stanie zrobić wszystko, by osiągnąć swój cel. Nie rozumie, że koty niebędące nią mogą postrzegać to mistyczne “dobro” nieco inaczej. Nie skrzywdziłaby nikogo, dopóki ten ktoś nie byłby zagrożeniem dla utopijnego szczęścia innych. Przyjęła wiarę we Wszechmatkę zaraz po usłyszeniu o niej. Jest zafascynowana tą wspaniałą filozofią

CIEKAWOSTKI

Dzięki Jaskółce zna podstawowe zwroty i słowa w lisim języku. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: IV
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezdarność
Mocne strony: siła fizyczna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tomasz
Ojciec - Problem
Rodzeństwo - Bryza (dosyć irytujący i lekkomyślny osobnik, Świergot musi przypilnować, by wreszcie przestał odwalać), Gęgawa (dużo spokojniejszy od Bryzy, definitywnie jest ulubionym rodzeństwem Świergotu)
Partner - Gruszka (mocno kocha swoją marudę)
Potomstwo - Przybrane: Mróz, Mgiełka, Poranek, Pszczółka (jej kochane maleństwa. Uważa za dar od Wszechmatki. Pragnie przekazać im całą swoją wiedzę i przelać na nich nigdy nie gasnącą pasję do wiary)

INNE

Oprócz swojej partnetki i rodzeństwa, dużo czasu spędza ze wszystkimi wyznawcami Wszechmatki, największą sympatią darzy Traszkę, Brzoskiwnię, Przypływ, Kamyczka, Bławatka i Jarząb.

SZKOLENIE

Mentor - Jaskółka - wspaniała mentorka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Murmur (chwilowo)
HISTORIA

Świergot wraz z rodzeństwem urodziła się w szczęśliwej rodzinie. Dwójka samotników – Tomasz i Problem – zapewnili swoim dzieciom najwspanialsze dzieciństwo, o jakim mogły marzyć. Niestety choroba Problemu zmusiła dwójkę kocurów do oddania swoich kociąt pod opiekę Owocowego Lasu. Świergot szkoliła się na zielarkę pod okiem Jaskółki, po jej śmierci zostając oficjalną szamanką Owocowego Lasu. Szkoliła Murmur podczas ciąży Witki i weszła w związek ze swoją najlepszą przyjaciółką – Gruszką. Aktualnie stara się o wzmocnienie wiary we Wszechmatkę w Owocowym Lesie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz