BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 lutego 2014

BIJĄCA PÓŁNOC



Autor grafiki: belissab
OGÓLNE
BIJĄCA PÓŁNOC
*Poprzednie imiona: Północ > Północna Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel:
belissab [Discord]

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Kotka o smukłych łapach. Drobne ciałko otoczone jest grubą warstwą sierści. Na policzkach nadmiar przydługiego futra, a głowę zdobi spiczasta para uszu. Ślepia o zielonej barwie. Jest raczej przeciętnego wzrostu, ani nie za niska, ani nie za wysoka.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarna dymna
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pomimo upływu księżyców, jej kocięce cechy charakteru dalej przewijają się w jej zachowaniu. To wciąż ta sama rozbrykana dusza towarzystwa, której pysk nigdy się nie zamyka, a z języka uciekają same głupoty. Jest zwyczajnie gadatliwa i bardzoc chętnie zaczepia innych, totalnie nieznajomych, z chęcią nawiązania nowych relacji. Umysł ma zasnuty pajęczynami, nie jest głupia, ale przez większość czasu stroni od używania umiejętności myślenia. Uwielbia bezmyślnie gnać przed siebie, nie przejmując się niczym - życie nie zając, nie ucieknie jej sprzed nosa. Dopóki kości jej nie strzelają, będzie wykazywać się młodzieńczą energią. Nie chciałaby na starość gnić w legowisku i martwić się wszystkim, czego nie zdążyła zrobić gdy miała na to siły.
Zawsze stara się być pogodna, chociaż zdarza jej się w środku zamartwiać różnymi bzdetami. Zdecydowanie jest podatna na krytykę. Potrafi wiele ukryć pod uśmiechem, jednak jeśli coś w nią trafi, to będzie można dostrzec znaczne przygaszenie w jej zachowaniu. 

 

MORALNOŚĆ
 
To dalej kocię, tylko, że już z lekka wyrośnięta i zdarza jej się jeszcze zbyt wiele nie myśleć. Akceptuje istnienie Klanu Gwiazdy, szczególnie przez fakt, że jej rodzeństwo dosyć młodo umarło i przez to wierzy, że będzie miała szansę na kontakt z nimi. Poza tym to dobra dusza, która bez konieczności obrony własnej, nikogo by nie skrzywdziła. 
 
CIEKAWOSTKI
 
— Uwielbia taplać się w błocie, nie przejmując się przy tym o wygląd swojego futra. Będąc dwukolorowa ma wrażenie, że upodabnia się do szylkretkowej części rodzeństwa i mamy.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Chaotyczna istota nie potrafiąca się na niczym skupić, mająca siły tyle co “kot napłakał” i bezmyślnie pakująca się w każde możliwe kłopoty, z bardzo wątpliwą orientacją w terenie. Trening udowodnił jej, że nie potrafi przemieszczać się w tunelach. 
Mocne strony: Szybkie to i zwinne stworzenie, a na dodatek magazynuje w sobie duży pokład energii i z pewnością w przyszłości będzie z niej wytrzymała wojowniczka.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Srokoszowa Gwiazda — [Ma względem niego mieszane uczucia. Nie lubi marudnych osobników, a jej ojciec idealnie wpasowuje się w zbiór cech, które odpychają ją od kota. ]
Matka - Gąsiorkowa Łata — [Po prostu ją kocha, uważa, że ma ładne futerko]
Rodzeństwo - Kopciuszek [*] — [Tęskni ogromnie]
Zagubiony Obuwik — [Ją też bardzo kocha. Zazdrości siostrze rudych łat i białych plam, bo czuje się przy niej za mało “barwna” ]
Spopielona Łapa [*] — [Nigdy nie miała z bratem szczególnie dobrych relacji, jednak nie spodziewała się, że i go Gwiezdni tak szybko zabiorą do siebie. ]
Pomocny Wróbelek — [Tego brata również mocno kocha, uwielbia się z nim bawić]
Rozczarowany Pysk — [Dużo czasu spędzała z siostrą i jej zaginięcie bardzo ją zabolało. Ma nadzieję, że siostra żyje i ma się dobrze]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
 
Karasiowa Ławica — [Przyjaciółka z Klanu Nocy, którą uważa wręcz za bratnią duszę.]
Niedźwiedzi Miód — [W końcu i do klanu przybył ktoś, z kim mogła podzielić się swoją jedyną komórką mózgową. Ma go za przyjaciela i wspiera go w jego wszelkich miłosnych podbojach]

SZKOLENIE

Mentor - Delikatna Bryza
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Jastrzębi Zew
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu w licznym miocie, jako córka samego lidera, Srokoszowej Gwiazdy, oraz dawnej samotniczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz