BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 lutego 2014

BIJĄCA PÓŁNOC



Autor grafiki: belissab
OGÓLNE
BIJĄCA PÓŁNOC
*Poprzednie imiona: Północ > Północna Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel:
belissab [Discord]

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Kotka o smukłych łapach. Drobne ciałko otoczone jest grubą warstwą sierści. Na policzkach nadmiar przydługiego futra, a głowę zdobi spiczasta para uszu. Ślepia o zielonej barwie. Jest raczej przeciętnego wzrostu, ani nie za niska, ani nie za wysoka.
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - czarna dymna
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Pomimo upływu księżyców, jej kocięce cechy charakteru dalej przewijają się w jej zachowaniu. To wciąż ta sama rozbrykana dusza towarzystwa, której pysk nigdy się nie zamyka, a z języka uciekają same głupoty. Jest zwyczajnie gadatliwa i bardzoc chętnie zaczepia innych, totalnie nieznajomych, z chęcią nawiązania nowych relacji. Umysł ma zasnuty pajęczynami, nie jest głupia, ale przez większość czasu stroni od używania umiejętności myślenia. Uwielbia bezmyślnie gnać przed siebie, nie przejmując się niczym - życie nie zając, nie ucieknie jej sprzed nosa. Dopóki kości jej nie strzelają, będzie wykazywać się młodzieńczą energią. Nie chciałaby na starość gnić w legowisku i martwić się wszystkim, czego nie zdążyła zrobić gdy miała na to siły.
Zawsze stara się być pogodna, chociaż zdarza jej się w środku zamartwiać różnymi bzdetami. Zdecydowanie jest podatna na krytykę. Potrafi wiele ukryć pod uśmiechem, jednak jeśli coś w nią trafi, to będzie można dostrzec znaczne przygaszenie w jej zachowaniu. 

 

MORALNOŚĆ
 
To dalej kocię, tylko, że już z lekka wyrośnięta i zdarza jej się jeszcze zbyt wiele nie myśleć. Akceptuje istnienie Klanu Gwiazdy, szczególnie przez fakt, że jej rodzeństwo dosyć młodo umarło i przez to wierzy, że będzie miała szansę na kontakt z nimi. Poza tym to dobra dusza, która bez konieczności obrony własnej, nikogo by nie skrzywdziła. 
 
CIEKAWOSTKI
 
— Uwielbia taplać się w błocie, nie przejmując się przy tym o wygląd swojego futra. Będąc dwukolorowa ma wrażenie, że upodabnia się do szylkretkowej części rodzeństwa i mamy.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Chaotyczna istota nie potrafiąca się na niczym skupić, mająca siły tyle co “kot napłakał” i bezmyślnie pakująca się w każde możliwe kłopoty, z bardzo wątpliwą orientacją w terenie. Trening udowodnił jej, że nie potrafi przemieszczać się w tunelach. 
Mocne strony: Szybkie to i zwinne stworzenie, a na dodatek magazynuje w sobie duży pokład energii i z pewnością w przyszłości będzie z niej wytrzymała wojowniczka.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Srokoszowa Gwiazda — [Ma względem niego mieszane uczucia. Nie lubi marudnych osobników, a jej ojciec idealnie wpasowuje się w zbiór cech, które odpychają ją od kota. ]
Matka - Gąsiorkowa Łata — [Po prostu ją kocha, uważa, że ma ładne futerko]
Rodzeństwo - Kopciuszek [*] — [Tęskni ogromnie]
Zagubiony Obuwik — [Ją też bardzo kocha. Zazdrości siostrze rudych łat i białych plam, bo czuje się przy niej za mało “barwna” ]
Spopielona Łapa [*] — [Nigdy nie miała z bratem szczególnie dobrych relacji, jednak nie spodziewała się, że i go Gwiezdni tak szybko zabiorą do siebie. ]
Pomocny Wróbelek — [Tego brata również mocno kocha, uwielbia się z nim bawić]
Rozczarowany Pysk — [Dużo czasu spędzała z siostrą i jej zaginięcie bardzo ją zabolało. Ma nadzieję, że siostra żyje i ma się dobrze]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
 
Karasiowa Ławica — [Przyjaciółka z Klanu Nocy, którą uważa wręcz za bratnią duszę.]
Niedźwiedzi Miód — [W końcu i do klanu przybył ktoś, z kim mogła podzielić się swoją jedyną komórką mózgową. Ma go za przyjaciela i wspiera go w jego wszelkich miłosnych podbojach]

SZKOLENIE

Mentor - Delikatna Bryza
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Jastrzębi Zew
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu w licznym miocie, jako córka samego lidera, Srokoszowej Gwiazdy, oraz dawnej samotniczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz