BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

09 grudnia 2014

ZAGUBIONY OBUWIK



Autor grafiki: shira_. (discord)

OGÓLNE
ZAGUBIONY OBUWIK
*Poprzednie imiona: Obuwik -> Obuwikowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana 
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC [autor: shira_. (Discord)]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Kulka futra. Kłaków, ściślej mówiąc. Musisz się lepiej przyjrzeć, żeby spośród mieszanki czarnego, rozjaśniającego się u nasady włosa koloru, rudych wstawek i białych znaczeń dostrzec coś więcej. Wtedy okaże się, że kulka ta ma także uroczo niewielkie uszy i duże, szczero błyszczące ślepia, które przybrały barwę soczystego, pomarańczowego zachodu słońca. Znajdujący się ciut niżej ciemnoszary, wrażliwy nos czasem kichnie, gdy tylko dostanie się do niego jakiś pył, lecz to nie zatrzyma koteczki przed poznawaniem świata. Sama postać Obuwik jest raczej drobna, delikatna i krucha, ale przecież tego nie widać spod tej masy gęstej sierści.
Cechy szczególne - loczki! (selkrik rex)
Kolor sierści - Czarny dymny szylkret z białym (na rudym pręgowany tygrysio)
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe
Problemy zdrowotne - //

CHARAKTER

Obuwik twierdzi, że genialnie zna się na kotach. Do perfekcji opanowane ma zachowania współklanowiczy, schematy, a nawet przewidzi, co takiego uczynią za dwa uderzenia serca. Nic jej nie umknie, żaden szczegół, żadne drgnięcie wąsem. Problem jest taki, że… To zupełnie mija się z prawdą, chociaż sama kotka tego nie dostrzega. Okazuje się, że jednak wcale nie rozumie kotów. Kiedy pomyli się w swoich skrupulatnych obliczeniach (zgadywaniu), reaguje zaskoczeniem i zmieszaniem. Taka konfiguracja wpływa napędzająco na zabawne i niezręczne sytuacje oraz nieporozumienia. Przecież każdy popełnia błędy, prawda? Szylkretka nie zraża się wcale, bo z tego wszystkiego wychodzi jeden duży plus – świetnie przeprasza. Och, kto by się oparł tym wielkim oczom i ślicznemu uśmiechowi? Jakimś cudem to wystarcza, aby wykręcić się z każdego problemu, jaki przypadkiem stworzyła.
Poza tym, Obuwik to pogodna i nieszczególnie energiczna osoba. Chętnie pobawi się z innymi, ale nie ucierpi, jeśli będzie siedzieć cały dzień w miejscu. Nie jest uparta, lecz nie lubi, gdy się jej coś odgórnie narzuca. Musisz ładnie wyjaśnić i mieć porządne argumenty, żeby do czegoś ją przekonać.
Zdarza się też, że nagle odlatuje w zamyślenie. Całkiem często, tak właściwie. Potrafi ją pochłonąć zaduma nad czymś zupełnie przyziemnym, a potem to już idzie cała lawina myśli na zasadzie skojarzeń. 
Nie podoba jej się jedna rzecz w swoim charakterze. Zapominalskość. Wybiórcza, bo będzie pamiętać, co powiedziałeś do niej w tajemnicy, sześć księżyców temu, a wyleci jej z głowy, co miała zrobić za wschód słońca. Frustrujące.

MORALNOŚĆ

Raczej porządna z niej koteczka. Trzyma się zasad, nie ma zadatków na psychopatkę. Ceni sobie jednak sprawiedliwość, więc zdolna jest zareagować, jeśli coś jej się nie spodoba. Co do Klanu Gwiazdy… Jeszcze nie wie, czy w ogóle wierzy w jakieś siły wyższe.

CIEKAWOSTKI

° Ułożenie futerka do statusu "schludnego" zajmuje jej strasznie dużo czasu. Tak szczerze powiedziawszy, przez to niezbyt lubi swoje loki.
° Na jej skórze naturalnie utrzymuje się słodki, dziwnie przyciągający zapach.
° Chciałaby prowadzić jakąś kolekcję ładnych kamyczków czy innych kwiatków, jak Kopciuszek, ale ciągle o tym zapomina. Przynajmniej może podziwiać jego zbiory.
° Kiedy się uśmiecha, zawsze podnosi lewy kącik ust wyżej od prawego.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:  Na razie siły w łapach to ona nie ma żadnej; poza tym czasem też wolno jej idzie reagowanie na komunikaty.
Mocne strony:  Biega całkiem sprawnie; zapowiada się na to, że wytrzymałość będzie miała całkiem niezłą.

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Kopciuszeeek[*] Bijąca Północ, Pomocny Wróbelek, Spopielona Łapa[*], Rozczarowany Pysk (kolejność przypadkowa, kocha wszystkich)
Partner - chyba za szybko…
Potomstwo - nie!

INNE

Jeszcze nie miała okazji poznać nikogo bliżej.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu podczas panowania Srokoszowej Gwiazdy, jako córka lidera i Gąsiorek, razem z całą piątką rodzeństwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz