BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 grudnia 2014

BETELGEZA

Autor grafiki: Amare
OGÓLNE
BETELGEZA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Samotnik (gang Jafara)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Amare#4785
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pierwsze, co można stwierdzić przyglądając się jej to to, że niezwykle wdała się w swoich rodziców. Jej futro jest w większości białe, gęstsze na szyi i ogonie. Posiada  sporą, czarną plamkę na czole. Ma też brązowe oczy i pędzelki odziedziczone po matce.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, czarna plamka na czole
Kolor sierści - Czarny van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Póki co jest młoda i jej charakter dopiero się kształtuje. Już teraz widać, że Betelgeza ma w sobie mnóstwo energii i ambicji, na każdym kroku marząc, by zadowolić rodzicieli, a zwłaszcza wymagającą matkę. Młoda jest zdecydowanie odważna - lubi uczyć się poprzez doświadczenia, jednak mimo to słucha się przestróg i nauk starszych i mądrzejszych kotów. Szybko chłonie wiedzę i uczy się na błędach, a z przykrych doświadczeń wyciąga wnioski. Jest to zdecydowanie pozytywny kociak, którego wszędzie pełno - i choć zazwyczaj stara się zachować przy tym pokorę i ostrożność - nieczęsto jej to wychodzi. Jako kociak nie ma jeszcze na tyle rozwiniętej świadomości, by jej osobowość była w pełni ukształtowana, dlatego obecnie jej charakter nie różni się raczej zbyt wiele od charakteru innych kociąt - rozbrykana, ciekawa świata, ambitna, zdecydowanie bystra jak na swój mały wiek i nieco zbyt nieświadoma czyhających na nią zagrożeń, przez co ma smykałkę do pakowania się w kłopoty. Już teraz młoda odkryła swój talent do manipulacji i nieświadoma jeszcze, że to źle, sprawnie go wykorzystuje - na przykład płacząc i kwiląc głośno, by wzbudzić litość u matki lub zręcznie kłamiąc na temat swojego rodzeństwa, by zdobyć jej uznanie i sprawić, by była nieprzychylna wobec jej innych dzieci. Lubi także rywalizację i jest wręcz dzieckiem idealnym - zrobi to, co mu każesz, swoje zadanie spełni perfekcyjnie, posłucha się każdej twojej przestrogi i wykona każde twoje polecenie. Jednak ta “idealność” ma swoją cenę - Betelgeza nie zna życia innego, niż wieczne zadowalanie swoich rodziców, niż granie roli tego najlepszego dziecka. Często z tego powodu płacze, ale zawsze w samotności. Nie okazuje jakiejkolwiek słabości w towarzystwie innych kotów, wychowana na standardzie, według którego emocje to słabość. Jest także uparta i trwale trzyma przy swoim, a najważniejszymi dla niej wartościami są rodzina, gang i zdrowie fizyczne. 


MORALNOŚĆ

Jej moralność jeszcze się kształtuje. Na razie nie zna świata na tyle dobrze, żeby ocenić, co jest według niej dobre, a co złe - po prostu wierzy ślepo we wszystko, co mówią jej mama i tata i uważa, że jeśli oni nie uznają przemocy za nic złego, to znaczy, że tak faktycznie jest. Mimo to jest osobą, która potrafi mieć na jakiś temat własne zdanie i jeśli uprze się, by czegoś nie robić, nie zrobi tego za żadne skarby. Uważa emocje za słabość i krytycznie patrzy na tych, którzy płaczą - nawet, jeśli gdzieś w głębi jej sumienia pojawia się współczucie, do którego nigdy się nie przyzna. Pewne jest jednak, że nie wyrośnie na dobrego moralnie kota.


CIEKAWOSTKI

- Bardzo lubi ptaki. Uważa, że są mądre i niedoceniane.
- Chciałaby być tak dobra w skakaniu po dachach jak mama! W końcu czy jest lepsza zabawa niż oglądanie miasta z samej góry?
- Bardzo zależy jej na opinii ojca na jej temat. Uważa go za potężnego i mało co jest w stanie zmienić jej zdanie.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: jej sylwetka zbudowana jest bardziej pod zwinność, niż siłę; nie jest zbyt silna w otwartej walce, ma słabą odporność i jest podatna na choroby, zbyt duża duma (często przecenia swoje możliwości), nie lubi zmian i łatwo wyprowadzić ją z równowagi, gdy coś idzie niezgodnie z planem.
Mocne strony: Bystra i inteligentna, szybko się uczy, dobrze panuje nad emocjami i potrafi zręcznie manipulować, ma gibkie i zwinne ciało, jest świetnym strategiem i dobrze planuje.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jafar [tata nie poświęca jej tyle uwagi, co mama, ale kotka bardzo chciałaby, by był z niej dumny]
Matka - Bastet [podziwia jej wspaniałe umiejętności, chciałaby być taka jak mamusia!]
Rodzeństwo - Bluszcz [wychowała się z nim, więc jakieś tam uczucia do niego żywi i lubi z nim rozmawiać, jednak gdy idzie o wybranie między nim a rodzicami, zawsze wybierze rodziców], Klamerka [nie ma do niego problemu, jest trochę dziwny, ale niech istnieje, póki nie sprawia wstydu rodzinie], Izyda [z trójki rodzeństwa z kotką ma najlepsze relacje]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Runa - niebieska szylkretowa arlekinka z niebieskimi oczami, którą poznała, gdy ranna kotka przyszła do niej z prośbą o leczenie. Spokojna i czasami zgryźliwa kotka jest teraz jej bliską znajomą.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Bastet i Jafara w wyniku niefortunnej wpadki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz