BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Klifu!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 grudnia 2014

BAZIA


Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
BAZIA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: _kierdel)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Kotka to chodzący puszek. Mała, drobna i przypominająca dmuchawca. Jej sierść niemal nigdy nie opada, upstrzona w różowe odcienie. Nosek i opuszki ma w kolorze jasnego różu, a w futrze, gdy tylko upatrzy sobie ładną gałązkę, szybko wetknie w grube futro. Oczy ma w kolorze mglistej zieleni. 
Cechy szczególne - Wywinięte w tył uszy, “stopiona” część prawej strony pyszczka. 
Kolor sierści - Lilowa szylkretowa pręgowana dziko arlekin.
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Od pewnego momentu postępujące problemy z kolagenem. 

CHARAKTER

Kotka należy do wolnych duchów, zwanych przez niektórych jako dzieci lasu. Świetnie się czuje wśród łąk i pod zadaszeniem, co prawda niewielu, jednak istniejących na terenach Klanu Burzy drzew. Jest wesoła, chętna do poznania nowych kotów, ale też bywa ironiczna i cyniczna. Gdy się czymś podjara, będzie siedzieć w tym po uszy, szybko przeskakując z jednej fazy na inną, przez co nigdy nie znajdziesz jej siedzącej w miejscu. W jeden dzień uzna, że jest wampirem strasznym nietoperzem a już następnego będzie robić za magicznego jednorożca albo przywódcę sekty, wmawiając wszystkim, że tak naprawdę jej tata jest jakimś specjalnym i wpływowym kotem co jest w podróży, a przez to i ona jest specjalna. Ogólnie jako kocię lubi wciskać kit innym dla zabawy z kamiennym wyrazem pyska. Lubi ploteczki oraz marzenia o własnym rycerzu na białym rumaku, który zrobi dla niej wszystko. Jest świadoma swojej "brzydszej" połówki pyszczka, jednak wydaje się niezbyt tym przejmować, wręcz pałając pewnością siebie. W końcu nikt takiego nie ma, a to znaczy, że jest specjalna! Lubi się maniakalnie chichrać pod nosem gdy coś jej wyjdzie lub gdy coś knuje. 

MORALNOŚĆ

Kształtuje się, jednak wierzy całym sercem w Klan Gwiazdy... przynajmniej na razie. Jej wiara jest jak płyn. 

CIEKAWOSTKI

- Nie lubi tekstury futra na języku. 
- Panicznie boi się ciemności. 
- Jest wcześniakiem.
- Lubi lizać sople lodu. Nawet za cenę przyczepionego do nich języczka.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Nie jest dobra w pamięciówce jeśli coś ją nie interesuje, trochę dłużej zajmuje jej rozwiązanie niektórych problemów, podlega stresowi, nie lubi podejmowania wyborów. Niezbyt zgrabna, łatwo ją usłyszeć, beznadziejna odporność. 
Mocne strony: Wyczytywanie emocji, silne łapy, łatwo się przystosowuje do zmian, łatwo zapamiętuje inne koty i szczegóły o nich. 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Smar [NPC] - nie wie o jego istnieniu, los nieznany. 
Matka - Kwiecista Knieja - pamiętać będzie kotkę jak przez mgłę, przez co również próżno szukać u niej oznak tęsknoty. 
Słodka Dziewanna [przybrana] - Uwielbia kotkę i fakt, że wyglądają niemal identycznie... A przynajmniej podobnie. 
Rodzeństwo - Szczurek - martwy brat, którego wie, że miała. 
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Wdzięczna Firletka - pozostała członkini rodziny, ciocia. 
Dzwonkowy Świst - pozostały członek rodziny, wujek. 


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona wraz z innym, martwym kociakiem w Klanie Burzy w miocie Kwiecistej Kniei i jakiegoś samotnika, pod panowaniem Króliczej Gwiazdy. Została oddana krótko po urodzeniu pod opiekę Słodkiej Dziewanny. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz