BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 grudnia 2014

BELLATRIX



Autor grafiki: kruliik.
OGÓLNE
BELLATRIX
*Poprzednie imiona: Brak
Płeć: Kotka
Orientacja: biseksualna
Przynależność: Samotnicy (Gang Białowron)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: K1rko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Bellatrix jest kotką szczupłą, o długich łapach i delikatnie umięśnionej sylwetce. Z wyglądu wydaje się ona na mroczną, tajemniczą istotę, która będzie cię obserwować z oddali, nie wydając ani dźwięku. Oczy jej są brązowe, a ich odcień sprawia, że wydają się one na czarne. Na głowie kotki widoczna jest grzywka, w której równie często pojawiają się wronie pióra, tak samo jak w jej długim, puchatym ogonie, który wiecznie jest w nieładzie. Na czarnych uszach kotki widnieje również dwa pędzelki, które nadają jej charakteru. Futro kocicy jest półdługie, o barwie czarnej. Wyjątkiem jest jej przednia prawa łapa, na której znajduje się biel przypominając skarpetkę.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, wronie pióra w ogonie
Kolor sierści - Czarna z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Bellatrix jest kotką porywczą oraz okrutną, której śmierci wiecznie mało. Cierpienie innych jest dla niej niczym innym jak rozrywką, która w jej oczach mogłaby nigdy nie dobiegać końca. Patrzy ona na innych z wyższością, traktując ich jak najgorsze śmiecie. Nie będzie powstrzymywać się przed publicznym upokorzeniem drugiego kota, jednak mimo że posiada tak okrutne cechy, to jest ona wspaniałą przywódczynią. Jej determinacja oraz wieczna chęć do działania tylko pcha kotkę do przodu, pozwalając jej czynić więcej złego. Bellatrix również nie zna słowa litość, a gdy spotka klanowca nie będzie wahała się przed odebraniem mu życia. Jej decyzje są nagłe, a zmiany w jej charakterze gwałtowne, co czyni z niej niebezpiecznego przeciwnika na polu bitwy.

MORALNOŚĆ

Morale Bellatrix są czymś, co w jej świecie nie istnieje. Świat ten w oczach kotki nie ma zasad, a czyny nie dzielą się na dobre i złe. Jedyne co się liczy to przetrwanie, a śmierć drugiego kota często jest jedynym rozwiązaniem. Gdy będzie taka potrzeba, Bellatrix zaatakuje drugiego i bez sprzeciwu odbierze mu życie, chociaż w przypadku tej kotki, to nie musi mieć do tego motywu. Wystarczy, że kot taki ją zdenerwuje, a ta rzuci mu się prosto do gardła, nie dając szansy na wytłumaczenie. Wiara w oczach samotniczki również jest rzeczą zbędną. Dla niej liczy się teraźniejszość, to co się dzieje tu i teraz. To, co się dzieje po śmierci, będzie ją dopiero martwiło, gdy jej serce uderzy ostatni raz.

CIEKAWOSTKI

-Nosi wronie pióra w futrze tylko po to, aby wyglądać na groźniejszą.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: : Gwałtowne decyzje podejmowane przez kotkę często wprowadzają ją w sytuacje, z których ciężko będzie jej wyjść. Podczas walki z innymi kotami nigdy nie ucieknie, co pewnego dnia przyczyni się do jej śmierci. Częste obelgi oraz wyzwiska rzucane w stronę innych kotów sprawią, że nie będzie kota, który nie będzie liczył na jej śmierć.
Mocne strony: Doskonale odnajduje się ona na polu bitwy, zawsze wie co robić, kogo należy atakować oraz w którą stronę odskoczyć. Zawsze w głowie ma 10 różnych planów, gdy coś pójdzie nie tak, potrafi je wymyślać na zawołanie. Doskonale odnajduje się na obcych jej terenach. Szybko zapamiętuje pyski innych, przez co nawet po wielu księżycach odnajdzie ich, aby im się odpłacić.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Trampek
Matka - Betelgeza
Rodzeństwo - Heban, Kapella
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brak

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w miocie Betelgezy oraz Trampka, który był niczym innym a wynikiem umowy z przypadkowym samotnikiem, którego Bellatrix nigdy nie była w stanie poznać. Urodziła się ona z dwójką rodzeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz