BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 9 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 grudnia 2014

BELLATRIX

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
BELLATRIX
*Poprzednie imiona: Brak
Płeć: Kotka
Orientacja: biseksualna
Przynależność: Samotnicy (Gang Białowron)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: K1rko)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Bellatrix jest kotką szczupłą, o długich łapach i delikatnie umięśnionej sylwetce. Z wyglądu wydaje się ona na mroczną, tajemniczą istotę, która będzie cię obserwować z oddali, nie wydając ani dźwięku. Oczy jej są brązowe, a ich odcień sprawia, że wydają się one na czarne. Na głowie kotki widoczna jest grzywka, w której równie często pojawiają się wronie pióra, tak samo jak w jej długim, puchatym ogonie, który wiecznie jest w nieładzie. Na czarnych uszach kotki widnieje również dwa pędzelki, które nadają jej charakteru. Futro kocicy jest półdługie, o barwie czarnej. Wyjątkiem jest jej przednia prawa łapa, na której znajduje się biel przypominając skarpetkę.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach, wronie pióra w ogonie
Kolor sierści - Czarna z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Bellatrix jest kotką porywczą oraz okrutną, której śmierci wiecznie mało. Cierpienie innych jest dla niej niczym innym jak rozrywką, która w jej oczach mogłaby nigdy nie dobiegać końca. Patrzy ona na innych z wyższością, traktując ich jak najgorsze śmiecie. Nie będzie powstrzymywać się przed publicznym upokorzeniem drugiego kota, jednak mimo że posiada tak okrutne cechy, to jest ona wspaniałą przywódczynią. Jej determinacja oraz wieczna chęć do działania tylko pcha kotkę do przodu, pozwalając jej czynić więcej złego. Bellatrix również nie zna słowa litość, a gdy spotka klanowca nie będzie wahała się przed odebraniem mu życia. Jej decyzje są nagłe, a zmiany w jej charakterze gwałtowne, co czyni z niej niebezpiecznego przeciwnika na polu bitwy.

MORALNOŚĆ

Morale Bellatrix są czymś, co w jej świecie nie istnieje. Świat ten w oczach kotki nie ma zasad, a czyny nie dzielą się na dobre i złe. Jedyne co się liczy to przetrwanie, a śmierć drugiego kota często jest jedynym rozwiązaniem. Gdy będzie taka potrzeba, Bellatrix zaatakuje drugiego i bez sprzeciwu odbierze mu życie, chociaż w przypadku tej kotki, to nie musi mieć do tego motywu. Wystarczy, że kot taki ją zdenerwuje, a ta rzuci mu się prosto do gardła, nie dając szansy na wytłumaczenie. Wiara w oczach samotniczki również jest rzeczą zbędną. Dla niej liczy się teraźniejszość, to co się dzieje tu i teraz. To, co się dzieje po śmierci, będzie ją dopiero martwiło, gdy jej serce uderzy ostatni raz.

CIEKAWOSTKI

-Nosi wronie pióra w futrze tylko po to, aby wyglądać na groźniejszą.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: : Gwałtowne decyzje podejmowane przez kotkę często wprowadzają ją w sytuacje, z których ciężko będzie jej wyjść. Podczas walki z innymi kotami nigdy nie ucieknie, co pewnego dnia przyczyni się do jej śmierci. Częste obelgi oraz wyzwiska rzucane w stronę innych kotów sprawią, że nie będzie kota, który nie będzie liczył na jej śmierć.
Mocne strony: Doskonale odnajduje się ona na polu bitwy, zawsze wie co robić, kogo należy atakować oraz w którą stronę odskoczyć. Zawsze w głowie ma 10 różnych planów, gdy coś pójdzie nie tak, potrafi je wymyślać na zawołanie. Doskonale odnajduje się na obcych jej terenach. Szybko zapamiętuje pyski innych, przez co nawet po wielu księżycach odnajdzie ich, aby im się odpłacić.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Trampek
Matka - Betelgeza
Rodzeństwo - Heban, Kapella
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brak

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w miocie Betelgezy oraz Trampka, który był niczym innym a wynikiem umowy z przypadkowym samotnikiem, którego Bellatrix nigdy nie była w stanie poznać. Urodziła się ona z dwójką rodzeństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz