BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 9 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

21 grudnia 2014

HEBAN

Autor grafiki: amare4785
OGÓLNE
HEBAN
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieodkryta
Przynależność: Samotnicy (Gang Białowron)
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: amare4785)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Obecnie kocurek nie różni się wiele wyglądem od typowych kotów w swoim wieku. Krótkie łapki, okrąglutkie ciałko i wielkie oczy. Jego szata jest w większości bura, brązowawa, poprzecinana ciemnymi, zajęczymi akcentami i ciemnymi pręgami widocznymi w szczególności na ogonie, czole i łapach. Białe łaty zdobią mu końcówkę ogona i pierś. Na uszach sterczą mu pędzelki, oczy ma zaś brązowe po matce. Gdy wyrośnie, prawdopodobnie jego łapy znacząco się wydłużą, a on będzie mógł poszczycić się wysokością oraz atletyczną, odziedziczoną po matce strukturą ciała – smukła sylwetka w połączeniu z krępą budową i znaczącymi mięśniami dadzą mu coś między szczupłym, a muskularnym tułowiem.
Cechy szczególne - Pędzelki na uszach
Kolor sierści - Bura pręgowana dziko z akcentami z bielą
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Już teraz kociak przejawia znaczące umiejętności perswazyjne. Bez problemu operuje słowem, choć jeszcze na nieco infantylnym poziomie – w końcu wciąż jest tylko dzieckiem. Już teraz widać, że nie brak mu charyzmy. Nie mówi dużo. Jest oszczędny w słowach. Zamiast tego okazuje swoje emocje głównie poprzez czyny i mowę ciała – przyjazne spojrzenia, nieufne łypnięcia, przynoszenie dla bliskich drobnych upominków – wszystko to wydaje mu się dużo bardziej wymowne niż jakiekolwiek wypowiedziane przez niego zdanie. Jest ciekawski, czasem aż nazbyt wścibski. Jak przystało na kociaka, chętnie wpycha nos tam, gdzie nie powinien. Jest z pewnością ambitny, pełen energii do działania i zafascynowany otaczającym go światem. W zabawach z rodzeństwem lubi rywalizację, ale w wyjątkowych przypadkach nie pogardzi także współpracą, co w przyszłości stanie się pewnie jedną ze stałych cech jego osobowości. Rzadko kiedy można zobaczyć na jego pysku gniew. Gdy jest sfrustrowany, nigdy nie wyładowuje swoich emocji na innych.

MORALNOŚĆ

Póki co kieruje się głównie tym, co wpajają mu dorośli i to przez pryzmat ich poglądów postrzega świat. Nie jest jednak pozbawiony krytycznego myślenia, więc w przyszłości wyrobi sobie własną opinię na temat pojęcia zła i dobra. Nie wyznaje żadnej wiary.

CIEKAWOSTKI

- Czuje się w towarzystwie kotek lepiej, niż w towarzystwie kocurów. Wynika to z tego, że dorastał głównie z kotkami.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Słaba orientacja w terenie, niezbyt silny w otwartej walce
Mocne strony: : Umiejętności przekonywania, dobra odporność na zranienia i choroby

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Trampek – Nie zna go. W ogóle nie myśli o tym, kto go spłodził.
Matka - Betelgeza – Nie traktuje jej jak matki, a bardziej jako mentorkę.
Rodzeństwo - Kapella, Bellatrix (młodsze siostry, o które się troszczy)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Brak

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony jako pierworodny syn Betelgezy i samotnika Trampka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz