BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

20 grudnia 2014

KRABOWE PALUSZKI

 

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
KRABOWE PALUSZKI
*Poprzednie imiona: Krabik>Krabowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor: prega i wierzba
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niska, przeciętnej wielkości kocica o okrągłej budowie. Jej białe futro jedynie w paru miejscach zdobi rudy i srebrzysty kolor, czyniąc ją całkiem unikalną. Ogon Krabowych Paluszków jest cały srebrny i dopiero rude plamy na głowie zdradzają, że jest ona w rzeczywistości szylkretką. Posiada parę dużych, zielonych oczu i jasno różowy nosek w kształcie trójkąta.
Cechy szczególne - Nastroszony ogonek
Kolor sierści - Czarny srebrny szylkret calico van
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Mimo bycia jeszcze młodą wojowniczką, kotka od momentu otworzenia oczu wiedziała co chce w życiu robić. Jest bardzo zdecydowana i głośna, donośnie informuje o swoim niezadowoleniu. Ma skłonności do rozstawiania wszystkich w swoim otoczeniu po kątach, nawet koty wyższe rangą. Swoją rodzinę i przyjaciół traktuje jak własność - jeśli ktoś będzie chciał się zaprzyjaźnić z jej bliskimi, wpierw musi otrzymać od niej aprobatę, inaczej spotka się z nieprzyjemnymi konsekwencjami. Każde słowo krytyki spływa po niej jak po kaczce. Uważa, że jest już wystarczająco dobra, nie odczuwa potrzeby zmiany czegokolwiek w sobie. Nieco ignorancka, często lekceważy cudze rady i kieruje się tylko własnym zdaniem, które uważa za najlepsze, co jednak, przez brak doświadczenia, bardzo rzadko okazuje się być prawdą. 

MORALNOŚĆ

Jej podejście do życia jest bardzo zbliżone do tego, którym kieruje się jej matka. Skupia się na uzyskiwaniu korzyści dla siebie i swoich bliskich. Wierzy w Klan Gwiazdy i historię o powstaniu świata, gdyż zapewnia jej to poczucie wyższości.

CIEKAWOSTKI

- Jak większość członków Klanu Nocy, od liderki zaczynając, a na niej samej kończąc, jest kolekcjonerką. Ma skłonności do nadmiernego zbieractwa najróżniejszych pierdół, jednak zdecydowaną przewagę mają muszelki i skorupki krabów.
- Podobnie jak Ryjówkowy Urok jest obżartuchem i kocha próbować coraz to dziwniejszych rzeczy.
- Jest dumna ze swojej sierści.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Niecierpliwa, wolniejsza od przeciętnego kota
Mocne strony: Silna, zdecydowana, cechuje się krótkim czasem reakcji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Krzycząca Makrela (Uważa, że kocur jest nieco nadpobudliwy)
Matka - Ryjówkowy Urok (Mama, która przez większość czasu zajmuje się sobą, jednak nadal dba o "figurę" swoich dzieci. Krabik ceni sobie jej towarzystwo)
Rodzeństwo - Karasiowa Ławica (Jest zazdrosna, a jednocześnie martwi się o siostrę) i Skrzelowy Szept (Stara się unikać kocura. Nie tylko przez plotki, ale także... Jego coraz dziwniejsze zachowanie. Obawia się zarażenia jakimś świństwem, chociaż nie mówi mu tego w pysk)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Różana Woń i Biedronkowe Pole - dwie przyjaciółki, lubi z nimi plotkować. W ich gronie czuje się ważna i doceniona, przez co szczerze troszczy się o obie kotki i obawia się ich straty.
Kruczy Szpon - była mentorka, aktualnie koleżanka. Często widuje ją w pobliżu Biedronki.

SZKOLENIE

Mentor - Kruczy Szpon
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy podczas panowania Sroczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz