BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 lutego 2014

Czapli Taniec

Autor Grafiki: Schakschuka#3515
OGÓLNE
CZAPLI TANIEC
*Poprzednie imiona: Czapla, Czapla Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny 
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Dayox#6647)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Długołapny kocur o czarującym uśmiechu i pogodnym spojrzeniu. Ciało pokryte głównie bielą z niebieskimi plamami wzdłuż grzbietu, jak i na pysku kociaka. Jest raczej szczupły i wysoki niż typowy kwadratowy Nocniak. Jego ogon dość długi plącze mu się łobuziarsko pomiędzy łapami. Czapla dość często śmierdzi glonami, gdyż uwielbia się w nich bawić. 
Cechy szczególne - pieprzyk pod okiem, jedno uszko opada.
Kolor sierści - niebieski pręgowany dziko z akcentami van
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Czapla to naiwny przedstawiciel społeczeństwa. Gotowy uwierzyć w każdą bzdurę, jaką powie mu starszy od niego kot - idealnie nadaje się do manipulacji i pomiatania nim. Łyka wszystko jak leci, czasem nawet nie zastanawiając się czy to ma realny sens. Zagubiony powie tępo "co?" i to tyle z większych rozmyśleń. Ma dobre serduszko, lecz mało kiedy myśli o innych. Woli się oddać własnym przyjemnościom niż z własnej woli komuś pomóc. Bardzo szuka miłości i marzy mu się cudowny związek pełen ciepła i bliskości. Idzie przez życie chwiejnie, szybko załamując się byle głupotą i niepowodzeniem. Oh, porażki. Na każdą przegraną reaguje zaskakująco emocjonalnie i agresywnie. Więc lepiej czasem pozwolić wygrać mu w berka... 

MORALNOŚĆ

Oh, zależy co mu kto wmówi. 

CIEKAWOSTKI

- Boi się kaczek. Makowe Pole wmówiła mu, że żywią się kociakami jesienią nim odlecą. 
- Myśli, że Zajęcza Troska została opętana przez Zajęczą Gwiazdę, a przynajmniej takie coś kiedyś obiło się mu o uszy. 
- Niegdyś usłyszał od kogoś, że była liderka Klanu Nocy, Śnieżna Gwiazda, chce oddać ich tereny swojemu kochasiowi z Owocowego Lasu
- Jest święcie przekonany, że Grzybowej Gwieździe wyrastały z futra podgrzybki. 
- Boi się Gawroniego Obłędu, bo ten podobno już raz umarł i powstał ze zmarłych, więc czemu miałby tego nie zrobić po raz drugi? Martwy kocur często nawiedza jego koszmary, w których odgryza mu ogon
- Jest przekonany, że Pchli Nos ma pchły. 
- Wierzy w niższość czekoladowych kotów. Długo starał się nie okazywać swojej niechęci wobec nich, jednak kiedy podczas ataku Błotnistej Plamy został poraniony, nie umie dłużej pozostawać cicho. Głośno łka za każdym razem, kiedy do legowiska medyka wchodzi ktokolwiek ze skrawkiem czekoladowego koloru na futrze. Wierzy, że Wodnikowe Wzgórze będzie w stanie go uchronić.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: naiwność, skoczność
Mocne strony:  zwinność, niewinny wygląd

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wydrzy Wir(*)
Rodzic - Węgorzowy Pysk(*)
Rodzeństwo - Liściasty Wir
Partner - Wodnikowe Wzgórze (nie mógł wymarzyć sobie cudowniejszego partnera! Czemu tylko tak krótko mogą się sobą cieszyć...?)
Potomstwo - Ile by dał, żeby zostać ojcem i razem z Wodnikiem wozić swoje szkraby na grzbiecie!

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Błotnista Plama
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Klanie Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz