BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 lutego 2014

Czapli Taniec

Autor Grafiki: Schakschuka#3515
OGÓLNE
CZAPLI TANIEC
*Poprzednie imiona: Czapla, Czapla Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny 
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Dayox#6647)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Długołapny kocur o czarującym uśmiechu i pogodnym spojrzeniu. Ciało pokryte głównie bielą z niebieskimi plamami wzdłuż grzbietu, jak i na pysku kociaka. Jest raczej szczupły i wysoki niż typowy kwadratowy Nocniak. Jego ogon dość długi plącze mu się łobuziarsko pomiędzy łapami. Czapla dość często śmierdzi glonami, gdyż uwielbia się w nich bawić. 
Cechy szczególne - pieprzyk pod okiem, jedno uszko opada.
Kolor sierści - niebieski pręgowany dziko z akcentami van
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Czapla to naiwny przedstawiciel społeczeństwa. Gotowy uwierzyć w każdą bzdurę, jaką powie mu starszy od niego kot - idealnie nadaje się do manipulacji i pomiatania nim. Łyka wszystko jak leci, czasem nawet nie zastanawiając się czy to ma realny sens. Zagubiony powie tępo "co?" i to tyle z większych rozmyśleń. Ma dobre serduszko, lecz mało kiedy myśli o innych. Woli się oddać własnym przyjemnościom niż z własnej woli komuś pomóc. Bardzo szuka miłości i marzy mu się cudowny związek pełen ciepła i bliskości. Idzie przez życie chwiejnie, szybko załamując się byle głupotą i niepowodzeniem. Oh, porażki. Na każdą przegraną reaguje zaskakująco emocjonalnie i agresywnie. Więc lepiej czasem pozwolić wygrać mu w berka... 

MORALNOŚĆ

Oh, zależy co mu kto wmówi. 

CIEKAWOSTKI

- Boi się kaczek. Makowe Pole wmówiła mu, że żywią się kociakami jesienią nim odlecą. 
- Myśli, że Zajęcza Troska została opętana przez Zajęczą Gwiazdę, a przynajmniej takie coś kiedyś obiło się mu o uszy. 
- Niegdyś usłyszał od kogoś, że była liderka Klanu Nocy, Śnieżna Gwiazda, chce oddać ich tereny swojemu kochasiowi z Owocowego Lasu
- Jest święcie przekonany, że Grzybowej Gwieździe wyrastały z futra podgrzybki. 
- Boi się Gawroniego Obłędu, bo ten podobno już raz umarł i powstał ze zmarłych, więc czemu miałby tego nie zrobić po raz drugi? Martwy kocur często nawiedza jego koszmary, w których odgryza mu ogon
- Jest przekonany, że Pchli Nos ma pchły. 
- Wierzy w niższość czekoladowych kotów. Długo starał się nie okazywać swojej niechęci wobec nich, jednak kiedy podczas ataku Błotnistej Plamy został poraniony, nie umie dłużej pozostawać cicho. Głośno łka za każdym razem, kiedy do legowiska medyka wchodzi ktokolwiek ze skrawkiem czekoladowego koloru na futrze. Wierzy, że Wodnikowe Wzgórze będzie w stanie go uchronić.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: naiwność, skoczność
Mocne strony:  zwinność, niewinny wygląd

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wydrzy Wir(*)
Rodzic - Węgorzowy Pysk(*)
Rodzeństwo - Liściasty Wir
Partner - Wodnikowe Wzgórze (nie mógł wymarzyć sobie cudowniejszego partnera! Czemu tylko tak krótko mogą się sobą cieszyć...?)
Potomstwo - Ile by dał, żeby zostać ojcem i razem z Wodnikiem wozić swoje szkraby na grzbiecie!

INNE

Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Błotnista Plama
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodził się w Klanie Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz