BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

Śnieżne Wspomnienie

 
Autor Grafiki: japko (dc)
OGÓLNE
ŚNIEŻNE WSPOMNIENIE
*Poprzednie imiona: Śnieżek >> Śnieżna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Polyamory | Panseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Hachi | paluszkifelka@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Delikatnej budowy kocur o długich łapkach, miękkim futrze oraz wielgachnych, świecących oczach. Śnieżek wygląda jakby miał zaraz zostać przewróconym przez wiatr, jednak jakimś cudem nadal dzielnie trzyma się na łapkach. Pomarańczowe oczyska patrzą na świat z zainteresowaniem.
Cechy szczególne - Kręcone futerko, pędzelki na uszach
Kolor sierści - Srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami (z białym)
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe

CHARAKTER

Naiwne ciele jakich mało robiące wszystko, by tylko nie stracić bliskiego dla niego kota. Śnieżne Wspomnienie nie potrafi się postawić - chociażby miał kulić pod sobą ogon przez całe życie; Kocur wręcz nie potrafi tupnąć łapką i powiedzieć co myśli. Swoje zdanie opiera na tym, należącym do znajomych i rodziny, więc zdarzają się sytuacje, że zmienia je wręcz co chwilę. Z pozoru idealny podwładny - uległy, cichy, posłusznie wykonujący obowiązki, nawet nie odzywa się bez pytania! Wojownik jest w stanie uwierzyć w każde słowo, sentencję czy plotkę, nie ważne, jak to będzie absurdalne - jeśli dobrze się zakręcisz, wciśniesz mu, że świnie potrafią latać a myszy i krety polują na koty. Przez większość czasu zdaje się być odcięty od rzeczywistości i przestraszony, wciąż skupiając swoje myśli wokół straconej porą nagich drzew miłości.

MORALNOŚĆ

Śnieżne Wspomnienie wyrósł na spokojnego kota, wierzącego w Klan Gwiazdy. Boi się robić innym krzywdę i nawet gdyby był to rozkaz, miałby z tym problem.

CIEKAWOSTKI

— Śnieżek dostał swoje imię nie ze względu na swój wygląd, który przypomina o zimie, tylko ze względu na matkę, która strasznie chciała mieć "juniora"
— Ma ostre napady paniki, gdy zostaje wyciągnięty do odpowiedzi publicznie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony:  
— źle znosi wysokie temperatury
— ma problemy z utrzymywaniem równowagi
— jego skóra jest bardzo delikatna, przez co łatwo funduje sobie rany
— Śnieżny ma bardzo mało siły, problemem więc jest dla niego walka czy zabicie większego zwierzęcia
Mocne strony: 
— zwinny jak jasna cholera, ciało kocura jest bardzo giętkie co często wykorzystuje
— całkiem dobrze idzie mu zapamiętywanie zapachów oraz innych rzeczy
— dobrze znosi niskie temperatury 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rudzikowy Śpiew(*) [nie ma pojęcia, że rudy kocur jest jego ojcem, nawet nie widzi w sobie podobieństwa do lidera. Nie mniej jednak, jest dla niego bohaterem, przecież przewodzi klanowi!]
Matka - Śnieżna Toń(*) [kocha ją całym serduszkiem, przez co ślepo podąża za rodzicielką nie chcąc stracić w jej oczach. Boi się odrzucenia przez kotkę więc robi wszystko co ta mu powie. Akceptuje to, że matka zwraca się do niego jak do kotki, chociaż tego skrycie nienawidzi]
Rodzeństwo - Lecący Czas(*)
Partner - Pruszka [była jedyną osobą, którą kiedykolwiek tak mocno kochał. Nie jest w stanie się pozbierać bo jej stracie]
Potomstwo - Morska Łapa, Piórolotkowy Trzepot [jego jedyna rodzina, jedyna pozostałość po Pruszce. Bardzo przeżył zaginięcie Morskiej Łapy i nadal często przechadza się brzegiem morza w nadziei, że kiedyś córka do niego wróci. Syn stał się jego ostatnim pocieszeniem]

INNE

Bliscy - Śnieżna Toń (*), Drozdowe Futro (*) [miła i energiczna kotka, jest jej bardzo wdzięczny za przyjaźń], Czapli Taniec (*) [czasem nie wiedział czy kocur się wygłupia, czy serio tak we wszystko wierzy, ale bardzo go cenił, nie raz go rozbawił], Biedronkowe Pole
Wrogowie - uh… chyba brak
SZKOLENIE

Mentor - Zajęcza Troska (*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Baśniowa Stokrotka
HISTORIA

Urodzony jako kociak samego lidera, Rudzikowego Śpiewu i wojowniczki - Śnieżnej Toni.

1 komentarz: