BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

Śnieżne Wspomnienie

Autor Grafiki: japko (dc)
OGÓLNE
ŚNIEŻNE WSPOMNIENIE
*Poprzednie imiona: Śnieżek >> Śnieżna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Polyamory | Panseksualny
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojownik
- - - -

Właściciel: Postać NPC (Autor: Hachi | paluszkifelka@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Delikatnej budowy kocur o długich łapkach, miękkim futrze oraz wielgachnych, świecących oczach. Śnieżek wygląda jakby miał zaraz zostać przewróconym przez wiatr, jednak jakimś cudem nadal dzielnie trzyma się na łapkach. Pomarańczowe oczyska patrzą na świat z zainteresowaniem.
Cechy szczególne - Kręcone futerko, pędzelki na uszach
Kolor sierści - Srebrny niebieski pręgowany dziko z akcentami (z białym)
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Naiwne ciele jakich mało robiące wszystko, by tylko nie stracić bliskiego dla niego kota. Śnieżne Wspomnienie nie potrafi się postawić - chociażby miał kulić pod sobą ogon przez całe życie; Kocur wręcz nie potrafi tupnąć łapką i powiedzieć co myśli. Swoje zdanie opiera na tym, należącym do znajomych i rodziny, więc zdarzają się sytuacje, że zmienia je wręcz co chwilę. Z pozoru idealny podwładny - uległy, cichy, posłusznie wykonujący obowiązki, nawet nie odzywa się bez pytania! Wojownik jest w stanie uwierzyć w każde słowo, sentencję czy plotkę, nie ważne, jak to będzie absurdalne - jeśli dobrze się zakręcisz, wciśniesz mu, że świnie potrafią latać a myszy i krety polują na koty. Przez większość czasu zdaje się być odcięty od rzeczywistości i przestraszony, wciąż skupiając swoje myśli wokół straconej porą nagich drzew miłości.

MORALNOŚĆ

Śnieżne Wspomnienie wyrósł na spokojnego kota, wierzącego w Klan Gwiazdy. Boi się robić innym krzywdę i nawet gdyby był to rozkaz, miałby z tym problem.

CIEKAWOSTKI

— Śnieżek dostał swoje imię nie ze względu na swój wygląd, który przypomina o zimie, tylko ze względu na matkę, która strasznie chciała mieć "juniora"
— Ma ostre napady paniki, gdy zostaje wyciągnięty do odpowiedzi publicznie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony:  
— źle znosi wysokie temperatury
— ma problemy z utrzymywaniem równowagi
— jego skóra jest bardzo delikatna, przez co łatwo funduje sobie rany
— Śnieżny ma bardzo mało siły, problemem więc jest dla niego walka czy zabicie większego zwierzęcia
Mocne strony: 
— zwinny jak jasna cholera, ciało kocura jest bardzo giętkie co często wykorzystuje
— całkiem dobrze idzie mu zapamiętywanie zapachów oraz innych rzeczy
— dobrze znosi niskie temperatury 


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Rudzikowy Śpiew(*) [nie ma pojęcia, że rudy kocur jest jego ojcem, nawet nie widzi w sobie podobieństwa do lidera. Nie mniej jednak, jest dla niego bohaterem, przecież przewodzi klanowi!]
Matka - Śnieżna Toń(*) [kocha ją całym serduszkiem, przez co ślepo podąża za rodzicielką nie chcąc stracić w jej oczach. Boi się odrzucenia przez kotkę więc robi wszystko co ta mu powie. Akceptuje to, że matka zwraca się do niego jak do kotki, chociaż tego skrycie nienawidzi]
Rodzeństwo - Lecący Czas(*)
Partner - Pruszka [była jedyną osobą, którą kiedykolwiek tak mocno kochał. Nie jest w stanie się pozbierać bo jej stracie]
Potomstwo - Morska Łapa, Piórolotkowy Trzepot [jego jedyna rodzina, jedyna pozostałość po Pruszce. Bardzo przeżył zaginięcie Morskiej Łapy i nadal często przechadza się brzegiem morza w nadziei, że kiedyś córka do niego wróci. Syn stał się jego ostatnim pocieszeniem]

INNE

Bliscy - Śnieżna Toń (*), Drozdowe Futro (*) [miła i energiczna kotka, jest jej bardzo wdzięczny za przyjaźń], Czapli Taniec (*) [czasem nie wiedział czy kocur się wygłupia, czy serio tak we wszystko wierzy, ale bardzo go cenił, nie raz go rozbawił], Biedronkowe Pole
Wrogowie - uh… chyba brak
SZKOLENIE

Mentor - Zajęcza Troska (*)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Baśniowa Stokrotka
HISTORIA

Urodzony jako kociak samego lidera, Rudzikowego Śpiewu i wojowniczki - Śnieżnej Toni.

1 komentarz: