BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

ZAJĘCZA TROSKA

  
 
autor grafiki: Kuroikage#1857 [Discord] 
OGÓLNE
ZAJĘCZA TROSKA
*Poprzednie imiona: Zajączek > Zajęcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna, Homoromantyczna
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Wojowniczka

- - - -

Właściciel:
belissab [Discord]

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Swą wysokość i długość łap zawdzięcza rodzicom i ich genom. Półdługa, jasna sierść i to w większości biała sprawia, że ciężej jej wtopić się w otoczenie. Jedynie liliowy ogon i plamka na prawym uchu wyróżniają się na tle śnieżnej barwy. Intensywne żółte ślepia zawsze sprawiają wrażenie wrogo nastawionych. Jest całkiem smukła, głównie przez gładką sierść. Nos i wnętrze uszu jest jasnoróżowe, tak samo jak wszystkie poduszeczki na łapach. 
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - liliowa dymna van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Zając z wiekiem aż tak bardzo się nie zmieniła. Wcielona w niewinnie wyglądającą kotkę, nie ma czym zwrócić na siebie uwagi. Jednakże pod tą powierzchnią skrywa się prawdziwy diabeł, gotowy skoczyć komuś do gardła, za chociażby sprzeczne poglądy. Jej jasne futerko kryje zdolność do sporej zadziorności, a jej język, choć nieraz ostry, emanuje szczerością.
Nie dba o to, jak postrzegają ją inni, mówiąc głownie to, co uważa za słuszne, nawet jeśli ma to kosztować jej sympatię w oczach innych. Mimo to potrafi się ugryźć w język, gdy sytuacja tego wymaga, choć takie fałsze i obłudy wywołują w niej poczucie upokorzenia.
Przez problemy z jej ojcem, odczuwa potrzebę bycia silną i wierną swojemu klanowi, aby pokazać, że nie poszła w jego ślady. Wobec wszystkich spoza Klanu Nocy pozostaje podejrzliwa i zgorzkniała. Nie jest jednak pozbawiona uczuć do tych z jej najbliższego otoczenia ; nie pluje jadem, choć momentami wydaje się nieco oziębła. Niemniej jednak, zrozumiałe jest, że zyskanie jej zaufania wymaga czasu i udowodnienia, że wartości, które się reprezentuje, są warte jej uwagi.
Jej charakter jest pełen dynamizmu i niecierpliwości, a jednocześnie łatwo poddaje się dezorientacji. Mimo to, powraca do swoich celów, dążąc do ich osiągnięcia z pełnym zaangażowaniem. Wie, że aby odnieść sukces, musi wykonać każde zadanie starannie, skupiając się na jednym celu, by uniknąć utraty zapału.
Pod powłoką tych cech kryje się osoba zrozumiała i gotowa do rozmowy, jeśli tylko zechce się zamienić z nią parę słówek. Jednakże w pierwszej kolejności należy zdobyć jej akceptację i wykazać swoją wartość, by odkryć jej przyjazne oblicze, które nie jest dostępne dla wszystkich.


MORALNOŚĆ
 
Według niej słabość trzeba tępić i to bez wahania. Najlepiej od razu wyplenić świat z zagradzających go chwastów. Wręcz mogłaby kontrowersyjnie stwierdzić, że jest za karą śmierci.

CIEKAWOSTKI

Niezwykle gardzi kotami o czekoladowym futrze, aczkolwiek na kotki zerka przychylniej niż na kocury. Jej uprzedzenie spowodowane jest problemami, jakie miała z ojcem. Kocur uznany był za zdrajcę, a ona zmuszona znosić upokorzenie za spokrewnienie z nim, od pierwszych księżyców była do niego niechętna. Z biegiem czasu ich relacje psuły się coraz bardziej i nawet po jego śmierci wszystko, co jej się z nim kojarzy, uważa za złe.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Łatwo się denerwuje, gdy coś jej się nie udaje i przez to nie potrafi zmobilizować się do ukończenia zadania. Nie jest również zbyt szybka, nad czym mocno ubolewa, bo nigdy nie potrafi dogonić rówieśników. 
Mocne strony: Nieźle skacze, zarówno jeśli chodzi o wysokość i długość. Ponadto całkiem dobrze radzi sobie w wodzie, a jej ruchy są zazwyczaj precyzyjne jeśli chodzi o wszelkie ataki.  

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Zdradziecka Rybka [*][Zabiła go. Odebranie mu ostatniego tchu stało się jej marzeniem, odkąd tylko zrozumiała czym jest śmierć. Nienawidziła go, przyniósł jej ogromny wstyd i wpłynął na negatywne ukształtowanie jej charakteru]
Matka - Bławatkowy Potok  [*][W przeciwieństwie do ojca trzymała jakikolwiek poziom. Zając nie rozumiała, dlaczego tak wspaniała kotka męczyła się z kimś tak okropnym. Bławatek została zabita przez Kruczą Gwiazdę, przez co liliowa nie potrafiła płakać za mamą, chociaż ją kochała]
Rodzeństwo - Liliowa Łapa [*] [Siostrę akurat uwielbiał, nieraz czuła się odpowiedzialna za ochronę jej. Zmarła tak samo, jak jej mama]  
Jesionek[*]  [Nie przepadała za nim, dobrze, że umarł i to tak młodo]
Partner - Zając zadawała i zadaje się z wieloma kotkami, ale tylko jedna przykuła na tyle jej uwagę(Srocza Gwiazda), by liliowa mogła myśleć na poważnie o stworzeniu związku. 
Potomstwo - Cuchnąca Łapa [Najgorsze dziecko, przypomina jej ojca. Jest tak samo paskudnie czekoladowy i głupi, wstyd jej, że takie coś z niej w ogóle wyszło. Od samego początku nie kryła się z niechęcią wobec niego, podczas karmienia zawsze zostawiała go na koniec i nie pozwalała na zbyt długie posiłki. Mimo wszystko liczy, że wyrośnie z niego jakkolwiek przydatny wojownik, który w razie wojny mógłby chociaż posłużyć za tarczę ] 
Rozbita Łapa [Jest czarno-biały, jednak dzieje się z nim coś dziwnego i nie bardzo wie, jak do niego podejść. Ignoruje komentarze, jakoby opętało go coś. Liczy, że prędzej czy później coś z niego wyrośnie]
Nartnikowa Łapa [Nartnik używa przy niej żeńskie zaimki i Zając nie ma pojęcia o jego tożsamości. Lubi go, bo wydaje jej się niegroźnym i łatwym do wychowania dzieckiem] 
Krucza Łapa — [Jej idealne dziecko, nazwane na cześć jej idolki. Po tym, jak została jej mentorką, zaczyna dostrzegać, że zbyt bardzo rozpuściła młodą i teraz musi znosić owe konsekwencje w postaci jej nazbyt pewnego charakteru] 

INNE

Srocza Gwiazda  [Nawet nie wie, kiedy ich relacje się tak polepszyły. Z początku Zając miała ją za koleżankę z uczniowskiego legowiska i towarzyszkę do treningów. Potem poczęły rozmawiać częściej i więcej, aż skończyło się na tym, że liliowa nieraz zasypiała z łbem wtulonym w bok czarnej. Kotka jest tak naprawdę dla niej sensem życia i gdyby kiedyś by jej zabrakło, Zając rzuciłaby się w objęcia śmierci, byleby nie pozostać bez niej samej na tym świecie]  
Cedrowa Rozwaga  [Lubi ją, jest na swój sposób dziwna, ale swego czasu była wraz z Pszczółką dla niej jedynym znośnym towarzystwem]
Pszczela Duma [Nie do końca przemawia do niej siedzący w sercu szylkretki nadmiar dobra, ale ją również uważa za przyjaciółkę. Zając z rozbawieniem wspomina zazdrość Pszczółki, gdy podbierała jej Makowe Pole na spacery]
Makowe Pole [Na początku Zając doczepiła się do jej paczki, czując, że Mak tak naprawdę szczerze nią gardzi. Dopiero potem, gdy się lepiej poznały, wyszło na jaw, że mają więcej wspólnego, niż się spodziewały]
Mglista Zatoka  [Siostra Nastroszonego Futra, którego szczerze nienawidziła, ale ją całkiem lubi. Nie do końca rozumie jej tolerancje wobec kocurów i czekoladowofutrzastych, ale wierzyła, że Mgiełka i pod tym względem kiedyś zmądrzeje. Gdy niebieska została liderką i rozpoczęła swoje krwawe rządy — nie miała nic do tego. Sprawy jednak zaszły za daleko i Zając uważa, że stało się dobrze, z tym, że kotka została odsunięta od władzy]  

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Krucza Łapa
Uczniowie dawni - Śnieżne Wspomnienie, Spieniony Nurt [Zając przez ciążę nie miała okazji doprowadzić jej treningu do końca. Bardzo polubiła koteczkę i dobrze jej życzy]
HISTORIA

Urodziła się w Klanie Nocy, jako owoc krótkiej przygody w krzakach Zdradzieckiej Rybki i Bławatkowego Potoku. Już samo imię jej ojca budziło od razu, a nienawiść małej kulki podsycała masa plotek i wyzwisk w stronę kocura. Zając była mało czego świadoma, ale przez to zrozumiała, że z czekoladowym jest coś nie tak i posiadanie go w rodzinie to oznaka czegoś złego. 
W międzycasie zafascynowała ją liderka klanu, Krucza Gwiazda, która w jej oczach była silną i niezależną istotą, z której należało brać przykład. Liliowa uwielbiała ją i była jej niezwykle wierna, a gdy ta została jej mentorką, omal nie zeszła na zawał ze szczęścia. 
Księżyce mijały i działo się coraz to więcej złego. Najpierw śmierć jej brata, potem wyprowadzka, śmierć matki i siostry, śmierć jej ukochanej mentorki...
Wszyscy co nie powinni odchodzili, a jej ojciec dalej żyła jakby nigdy nic. Zając systematycznie uprzykrzała mu życie, aż w końcu udało jej się go zabić. 
Był to jej cel od czasów kocięcia, obietnica, którą złożyła Kruczej Gwieździe - w końcu ją spełniła.  
I gdy wszystko zaczęło wydawać jej się beztroskie, dotknęła ją tragedia. Padła ofiarą gwałtu przez kocura, którego w młodości pogoniła z terenów z pomocą mentora. Na dodatek zaszła w ciążę, więc nie mówiąc nic bliskim, zaszyła się w kociarni, znosząc dzień w dzień upokorzenie. 
Urodziła, wykarmiła kocięta, a w międzyczasie próbowała pogodzić się ze Sroczym Lotem, z którą miała wrażenie, że relacje popsuły się przez to całe zajście. Ostatecznie wygadały się sobie nawzajem i Zając czuje, że kotka jest jej bliżej niż dotychczas była.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz