BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

LILIOWA ŁAPA

 

Autor grafiki: Venna 
OGÓLNE
LILIOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Lilka
Płeć: Kotka
Orientacja:
Heteroflexible
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Autor:
Venna | modelka345@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lilka to niewielka kotka o delikatnej budowie, raczej wyższa, niż szersza. Liliowa, tygrysio pręgowana z białym. Jej długie futro faluje się na końcach. Na końcówkach uszu znajdują się malutkie kiteczki, a ogon jest wyjątkowo długi jak na jej młody wiek. Jasnoniebieskie wąskie oczy śledzą każdy ruch w otaczającym ją świecie z nieprzeniknioną ciekawością, jednak ze względu na ich budowę może wydawać się przy pierwszym spotkaniu nieprzyjemna. Wrażenie to mija jednak równie szybko, jak się pojawiło, gdy tylko kotka zaczyna z uśmiechem opowiadać o dzisiejszych obserwacjach i przemyśleniach.
Cechy szczególne -  
- jej futro faluje się szczególnie mocno, gdy zaczyna padać;
- jasnoniebieskie, wąskie oczy z lekko opadającymi powiekami;
- długie nogi oraz ogon.
Kolor sierści - liliowa pręgowana tygrysio z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - jasnoniebieskie, w zależności od światła przypominające bardziej odcienie lodu, lub nieba.

CHARAKTER

Lilia jest delikatną, spokojną i ciepłą kotką. Z natury wrażliwa, zarówno na otaczający ją świat, jak i innych członków klanu. Najlepiej czuje się jednak w towarzystwie rodziny. Absolutnie zachwycona naturą, uwielbia wściubiać nosek w każde nowe miejsce, poznawać zapachy, rozmaite stworzenia i smaki, lecz zawsze jest przy tym ostrożna i raczej nie zapuszcza się tam, gdzie nie powinna. Jest to kotka posłuszna, podatna na wpływy i ufna. Szybko się uczy i lubi zdobywać wiedzę, ale łatwo zapomina rzeczy, które nie są dla niej interesujące. Spędzanie czasu na słuchaniu opowieści starszych kotów to dla niej wyjątkowa przyjemność. Uwielbia uwagę, mogłaby wręcz karmić się atencją. Czasami potrafi nawet lekko podkoloryzować wydarzenia, o których opowiada, byle tylko wypaść jak najlepiej. Łatwo wpłynąć na jej nastrój, zarówno w pozytywny jak i negatywny sposób. Najgorzej czuje się, gdy zostanie za coś ukarana czy okrzyczana. Nie znosi czuć, że robi komuś problem swoją prośbą czy zachowaniem. Woli spędzać czas na łonie przyrody, spacerując, czyszcząc futro i wypoczywając, niż przeżywać niesamowite przygody pełne aktywności. Kocha wodę, a w szczególności deszcz i burzę, które są najprzyjemniejszymi dźwiękami dla uszu kociaka.

MORALNOŚĆ

Młoda kotka jest absolutnie posłuszna i zdecydowana trzymać się wszelkich ustalonych kodeksów i zasad. Nie wychyla się przed szereg, dba o swoje bezpieczeństwo i komfort. Nie robi tego, co zakazane. Jedyne, czego nie znosi, to jakiejkolwiek formy przemocy, od której zawsze będzie próbowała się wykręcić. Opowieści na temat Klanu Gwiazdy słucha chętnie, ale wyłącznie z czystej ciekawości.

CIEKAWOSTKI

-> Uwielbia zapach deszczu i to, jak wpływa to na jej futerko. 
-> Największym obiektem jej zainteresowania są rozmaite gatunki ptaków.
-> Gdy tylko ktoś zaczyna słuchać o jej zamiłowaniu o naturze, potrafi mówić godzinami z niegasnącym zapałem.
-> Stara się poruszać z gracją, bo uważa, że w ten sposób inne koty będą miały o niej lepsze mniemanie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:  
- niezbyt duże zaangażowanie w czynności wymagające dużej ilości wysiłku;
- słaba umiejętność opierania się manipulacji czy wpływowi otoczenia;
- powolność;
- nie najlepsza pamięć.
Mocne strony:  
- mocno wyczulone zmysły;
- bardzo cichy chód;
- szybkość przyswajania nauki i naturalna ciekawość.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Zdradziecka Rybka - [chce być dla ojca jak najlepszą córką, z której będzie dumny]
Matka -  Bławatkowy Potok - [chce być dla matki jak najlepszą córką, z której będzie dumna]
Rodzeństwo - Zajęcza Łapa - [od kiedy pamięta darzy siostrę wyjątkową miłością i zawsze stara się, by była bezpieczna]; Jesionek(*) - [uwielbiała spędzać z nim czas i opowiadać mu o swoich obserwacjach]
Partner - za młoda
Potomstwo - za młoda

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Mopkowy Skrzek
Uczniowie obecni -  ///
Uczniowie dawni -  ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz