BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 lutego 2014

LILIOWA ŁAPA

 

Autor grafiki: Venna 
OGÓLNE
LILIOWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Lilka
Płeć: Kotka
Orientacja:
Heteroflexible
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Autor:
Venna | modelka345@gmail.com
Upomnienia: 0/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Lilka to niewielka kotka o delikatnej budowie, raczej wyższa, niż szersza. Liliowa, tygrysio pręgowana z białym. Jej długie futro faluje się na końcach. Na końcówkach uszu znajdują się malutkie kiteczki, a ogon jest wyjątkowo długi jak na jej młody wiek. Jasnoniebieskie wąskie oczy śledzą każdy ruch w otaczającym ją świecie z nieprzeniknioną ciekawością, jednak ze względu na ich budowę może wydawać się przy pierwszym spotkaniu nieprzyjemna. Wrażenie to mija jednak równie szybko, jak się pojawiło, gdy tylko kotka zaczyna z uśmiechem opowiadać o dzisiejszych obserwacjach i przemyśleniach.
Cechy szczególne -  
- jej futro faluje się szczególnie mocno, gdy zaczyna padać;
- jasnoniebieskie, wąskie oczy z lekko opadającymi powiekami;
- długie nogi oraz ogon.
Kolor sierści - liliowa pręgowana tygrysio z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - jasnoniebieskie, w zależności od światła przypominające bardziej odcienie lodu, lub nieba.

CHARAKTER

Lilia jest delikatną, spokojną i ciepłą kotką. Z natury wrażliwa, zarówno na otaczający ją świat, jak i innych członków klanu. Najlepiej czuje się jednak w towarzystwie rodziny. Absolutnie zachwycona naturą, uwielbia wściubiać nosek w każde nowe miejsce, poznawać zapachy, rozmaite stworzenia i smaki, lecz zawsze jest przy tym ostrożna i raczej nie zapuszcza się tam, gdzie nie powinna. Jest to kotka posłuszna, podatna na wpływy i ufna. Szybko się uczy i lubi zdobywać wiedzę, ale łatwo zapomina rzeczy, które nie są dla niej interesujące. Spędzanie czasu na słuchaniu opowieści starszych kotów to dla niej wyjątkowa przyjemność. Uwielbia uwagę, mogłaby wręcz karmić się atencją. Czasami potrafi nawet lekko podkoloryzować wydarzenia, o których opowiada, byle tylko wypaść jak najlepiej. Łatwo wpłynąć na jej nastrój, zarówno w pozytywny jak i negatywny sposób. Najgorzej czuje się, gdy zostanie za coś ukarana czy okrzyczana. Nie znosi czuć, że robi komuś problem swoją prośbą czy zachowaniem. Woli spędzać czas na łonie przyrody, spacerując, czyszcząc futro i wypoczywając, niż przeżywać niesamowite przygody pełne aktywności. Kocha wodę, a w szczególności deszcz i burzę, które są najprzyjemniejszymi dźwiękami dla uszu kociaka.

MORALNOŚĆ

Młoda kotka jest absolutnie posłuszna i zdecydowana trzymać się wszelkich ustalonych kodeksów i zasad. Nie wychyla się przed szereg, dba o swoje bezpieczeństwo i komfort. Nie robi tego, co zakazane. Jedyne, czego nie znosi, to jakiejkolwiek formy przemocy, od której zawsze będzie próbowała się wykręcić. Opowieści na temat Klanu Gwiazdy słucha chętnie, ale wyłącznie z czystej ciekawości.

CIEKAWOSTKI

-> Uwielbia zapach deszczu i to, jak wpływa to na jej futerko. 
-> Największym obiektem jej zainteresowania są rozmaite gatunki ptaków.
-> Gdy tylko ktoś zaczyna słuchać o jej zamiłowaniu o naturze, potrafi mówić godzinami z niegasnącym zapałem.
-> Stara się poruszać z gracją, bo uważa, że w ten sposób inne koty będą miały o niej lepsze mniemanie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:  
- niezbyt duże zaangażowanie w czynności wymagające dużej ilości wysiłku;
- słaba umiejętność opierania się manipulacji czy wpływowi otoczenia;
- powolność;
- nie najlepsza pamięć.
Mocne strony:  
- mocno wyczulone zmysły;
- bardzo cichy chód;
- szybkość przyswajania nauki i naturalna ciekawość.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Zdradziecka Rybka - [chce być dla ojca jak najlepszą córką, z której będzie dumny]
Matka -  Bławatkowy Potok - [chce być dla matki jak najlepszą córką, z której będzie dumna]
Rodzeństwo - Zajęcza Łapa - [od kiedy pamięta darzy siostrę wyjątkową miłością i zawsze stara się, by była bezpieczna]; Jesionek(*) - [uwielbiała spędzać z nim czas i opowiadać mu o swoich obserwacjach]
Partner - za młoda
Potomstwo - za młoda

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Mopkowy Skrzek
Uczniowie obecni -  ///
Uczniowie dawni -  ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Nocy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz