BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lipca 2014

Zmierzch

Autor grafiki: wierzba9005
OGÓLNE
ZMIERZCH
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroromantyczny/heteroseksualny
Przynależność: Samotnicy>>Klan Nocy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: adiadik (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mimo swojego wieku jest dosyć duży, ma szerokie barki i długie łapy. Powoli na jego ciele pojawiają się mięśnie, które w przyszłości będą niemałe. Czarne futerko Zmierzchu jest mięciusie w dotyku, a dzięki diecie opartej głównie na rybach jego sierść jest bardzo błyszcząca. Świat obserwuje przez pomarańczowe, ciekawskie oczy, nad którymi na czole jest biała gwiazdka. Ma gęstą grzywę na piersi wchodzącą na jego szyję. Jego nogi zdobią białe skarpetki i ma białą końcówkę ogona.
Cechy szczególne - Biała gwiazdka na czole i biała końcówka ogona, grzywa
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Zmierzch to ciekawskie kocię, które ciągle próbuje nowych rzeczy, co czasem sprawia mu niemałe problemy. Cały czas szuka atencji u innych, co bez wątpienia jest denerwujące! Uwielbia się bawić, mógłby to robić cały czas, lubi grać we wszystkie gry, w których jest choć trochę ruchu, a zwłaszcza w wodzie. Czasem gdzieś chodzi i zaczepia dorosłe koty. Najlepszym miejscem w obozie Klanu Nocy zdaje się być Kącik Zabaw, gdzie Zmierzch przesiaduje w każdej wolnej chwili. Ten czas zazwyczaj spędza jednak w samotności, ponieważ potrzebuje dużo czasu, żeby zaufać rówieśnikom. Ze względu na swoją  przeszłość boi się, że straci bliską mu osobę, lecz jak komuś zaufa, to zrobi wszystko! Jest wredny dla kotów, które nie przestrzegają zasad lub dręczą inne koty, uważa, że każdy zasługuje na dobre życie i stara się być sprawiedliwy dla wszystkich. Nie lubi, kiedy ktoś się o niego zbyt mocno troszczy, ponieważ chce mieć trochę spokoju.

MORALNOŚĆ

Dbanie o bliskich do ostatniej kropli krwi jest oczywistością dla młodego, tak samo jak oddanie hołdu zmarłym. Uważa, że świat powinien być sprawiedliwy i będzie dążył do tego, aby osiągnąć ten cel. Wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Gdy tylko ma dostęp do rzeki lub jeziora, próbuje łowić, ale jeszcze nie upolował żadnej ryby.
- Jest ciekawski świata i może śledzić żuka godzinami.
- Jego ulubiony owad to ćma.
- Lubi kolekcjonować dziwne rzeczy, typu jakieś listki lub uschnięte robaki.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Lęk przed śmiercią i panika w trudnych sytuacjach, zwinność, wspinaczka, refleks
Mocne strony: Jest silny, chętny do nauki i uwielbia pływać, ma ostre pazury i silny zgryz

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Noc [*] - mieli bardzo dobrą relację, to był jego wzór do naśladowania.
Matka - Lilia - ukochana mama, do której futra uwielbiał się wtulać.
Rodzeństwo - Północ - super kompan do zabawy!
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Kotewkowy Powiew - piastunka, w której towarzystwie Zmierzch kocha przebywać! Historii kocicy mógłby słuchać księżycami.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Zmierzch urodził się w miocie Lilii razem z Północą. Wspólnie z ukochaną rodziną spędził pierwsze księżyce życia. Wszystko zapowiadało się dobrze, jednak pewnego wschodu słońca zaatakował ich obcy kot. Noc próbował ich uratować, a kocięta uciekły. Dymny kocurek zgubił rodzinę i błąkając się dotarł do Klanu Nocy, gdzie znalazł nowy dom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz