BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki u samotników!
(trzy wolne miejsca!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 lipca 2014

ISKIERKA

Autor grafiki: brak

OGÓLNE
ISKIERKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Samotnik leśny >> Klan Wilka
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: _sojka_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Iskierka, to kotka o drobnej sylwetce, ale nie widać tego przez jej długie, puchate futerko. Przez to właśnie czasami uciążliwe futro, kotka ma wplątane w nie różnego rodzaju pióra, ponieważ potrafi się w nich tarzać, a potem nie sposób je wyciągnąć. Jej sierść jest w kolorach czekoladowym oraz białym. Na czekoladowej części kotki, wszędzie oprócz pyszczka, jest ona pręgowana klasycznie. Przez piórka w futerku jest łatwo ją zobaczyć nawet w tłumie. 
Cechy szczególne - Słodkie białe skarpeteczki \ Duże oczka \ Duże uszy \ Puchate futerko \ Pióra w futrze
Kolor sierści - Czekoladowo biała pręgowana klasycznie
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Iskierka, to bardzo żywa, ciekawska, inteligentna, kochana, odważna, uparta i nadzwyczaj energiczna oraz urocza kulka energii. Kotka oprócz wielkiego serduszka, ma wielkie ambicje i równie wielki zapał, a zwłaszcza jeżeli czegoś pragnie. Jak na razie najpierw robi, potem myśli, ale jako uczennica ma zamiar się tego oduczyć. Przez tę cechę może wydawać się czasem wredna lub bezczelna, ale jak tylko zrozumie, co powiedziała, to zaraz przeprasza, jeżeli to nie było najmilsze. Czekoladowo-biała jest raczej optymistką, która nienawidzi nękania, ani poniżania, mimo tego, co próbuje jej wpoić mamusia. Po prostu nie da się jej nie lubić! Iskierkę naprawdę łatwo wkurzyć, ale na szczęście równie łatwo można ją uspokoić. No... Chyba że sobie porządnie nagrabisz... Jej logika jest prosta: "Lubisz mnie? Ja Cię uwielbiam! Nie lubisz mnie? Masz przekichane!" Iskierka jest bardzo zapatrzona w zastępczynię oraz lidera Klanu Wilka. Kiedyś chce być taka mądra jak oni. 

MORALNOŚĆ

Jak na razie ciężko określić jej moralność, lub stan psychiczny, ale jak na razie z jej głową wszystko OK.

CIEKAWOSTKI

* Od kiedy tylko zobaczyła pióra, zakochała się w ich fakturze i przez to zaczęła się w nich tarzać. Przez puchate, długie futro, pióra wplątały się w sierść i ciężko je wyjąć. (Głównie to pióra sów, sójek lub srok)
* Iskierka jest święcie przekonana, że jej tatusiem jest Śnieżny Wicher, ponieważ wchodził w skład patrolu, który znalazł jej mamusię.
* Jeżeli dla czekoladowej zrobi się za głośno, lub ktoś bardzo ją zrani (psychicznie), to ona zamiast odpyskować, jak to ma w zwyczaju, schowa się. (W wieku mniej więcej 7-10 księżyców, przestanie tak robić)
* Lubi żaby, jaszczurki, no... Ogólnie wszystko tego typu. 
* Bawi ją sposób chodzenia żab oraz to jakie dźwięki wydają. Jeżeli zobaczy martwą żabę, zabierze ją i pochowa. (No chyba, że będzie epidemia głodu ;-; ... [*] Żabki)

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Słaba fizycznie / Klaustrofobia / Lęk wysokości / Słaba celność / Problemy w poruszaniu się w błocie (przez długą sierść)
Mocne strony: Równowaga / Koncentracja / Szybka reakcja / Szybkie podejmowanie decyzji / Odważna / Zwinność
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Biały Wiesiek - Nie pamięta go, chociaż na pewno nie chciałaby go pamiętać. 
Matka - Puszcza - Chce wyrosnąć na wielką wojowniczkę, ale raczej nie jest za ocenianiem po sile, tylko charakterze oraz zachowaniu.
Rodzeństwo - Jaskółka - Jak na razie nie czuje się jej siostrą, ale ma zamiar to zmienić w żłobku, Sałatka
Partner - Chce mieć miłość swego życia.
Potomstwo - Pragnie potomstwa w przyszłości.

INNE

Śnieżny Wicher - Uważa go za swojego tatusia, i chce go wpleść w związek mięty mamusią.
Syczkowa Łapa - Na pierwszy rzut oka wydaje jej się być miły, , więc ma zamiar do niego podejść, i się zaprzyjaźnić. Mają wspólne zainteresowania, czyli na przykład bujanie w obłokach, czy różnie jaszczurki żaby czy coś takiego.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka podczas panowania Błękitnej Gwiazdy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz