BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 marca 2014

Mątwia Łapa



Autor grafiki: Prega
OGÓLNE
MĄTWIA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Mątwa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Nocy
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: k1rko
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mątwa to kotka o charakterystycznej sylwetce. Ciało jej jest smukłe, jednocześnie będąc delikatnie umięśniona. Łapy kocicy są długie, co nadaje wzrostu Mątwie. Są one jednocześnie silne i umięśnione, co ułatwia kocicy pływanie w rwących rzekach. Futro Mątwy jest długie, szczególnie na jej pysku i ogonie, który jest długi i puszysty. Umaszczenie kotki jest równie wyjątkowe. Mimo iż nie posiada ona rzadkiej maści, to rozmieszczenie białych plam na jej ciele nadaje kocicy unikalności. Łapy jej mają ‘skarpetki’ ułożone z bieli, która ciągnie się do jej brzucha oraz ogona, który jest całkowicie biały. Na piersi kocicy również pojawiają się białe plamy. Pysk Mątwy to najbardziej charakterystyczny fragment jej wyglądu, gdyż biel jest ułożona w taki sposób, że plamy dookoła jej oczu ‘spływają’ w dół pyska, przypominając łzy. Nos kotki, broda, fragmenty grzywki oraz uszy również ozdabia biel. Wyjątkowe są również oczy Mątwy, które nie tylko są w pięknym odcieniu, to mieszają się w nich dwa różne kolory, mianowicie żółty i błękitny. Pysk kotki zdobi również czerwona plama, będąca oznaką jej pochodzenia. Oznaczenia te znajdują się pod oczami kocicy oraz na jej czole.
Cechy szczególne - Posiada ona białe plamy wokół oczu, które ‘spływają’ w dół pyska przypominając łzy. Drugą unikatową cechą są jej dwukolorowe oczy, w których niebieskie odcienie oraz żółty się mieszają.
Kolor sierści - Czarny bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Żółto-niebieskie, kotka posiada heterochromię.
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Mątwa jest marzycielką. Jest to kotka, która zawsze trzyma swoją głowę wysoko w chmurach, marząc o skrzydłach, które pozwoliłyby jej się wzbić w powietrze. Zawsze zastanawia się ona nad milionem różnych rzeczy, a każdy możliwy scenariusz przelatuje jej przez myśli, otwierając umysł na nowe destrukcyjne pomysły i projekty. Nie ma dnia ani godziny, w której ta mała istota nie wpychałaby łap we wszystko, co umożliwi jej zbudowanie czegoś nowego. Pomysły kotki prawie zawsze graniczą z cudem, które niestety są cały czas gaszone słowami ‘To jest niemożliwe’, co stopniowo miażdży marzenia Mątwy. Osobowość Mątwy mimo wszystko cały czas się zmienia, gdyż niekończące się słowa krytyki rzucane w jej stronę rozbijają jej malutkie serduszko na milion kawałków, a marzenia o zrobieniu czegoś wielkiego dla Klanu Nocy z chwili na chwilę coraz bardziej słabną. Kto wie, może pewnego dnia koteczka całkowicie porzuci swoje marzenia.

MORALNOŚĆ

Mątwa jest w takim wieku, że o zasadach życia w społeczeństwie mało wie. Jedyne co się liczy w życiu kotki to świecidełka, piórka i motylki, które od czasu do czasu ją zaczepiają. Nie posiada żadnej opinii o Klanie Gwiazdy bądź Mrocznej Puszczy.

CIEKAWOSTKI

- Kocha ona wszystko co się świeci, jest ona straszną sroką… Chcesz zdobyć jej serce? Podaruj jej błyskotki od dwunożnych!
- Mątwa marzy w sekrecie o przyczynieniu się do utworzenia nowej roli w Klanie Nocy, a mianowicie rolę, która odpowiada za tworzenie błyskotek, świecidełek, zdobienia kotów i obozów.
- Marzą jej się skrzydła ptaka, dzięki którym mogłaby polecieć daleko za tereny klanów.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Przez długość futra kotki długo ono się suszy, przez co łatwiej jest jej się rozchorować. Gdy ma ona wyznaczone jakieś zadanie, bardzo często się ona rozprasza. Marzenia kotki często będą przeszkadzać jej w rozwijaniu się jako wojownik Klanu Nocy.
Mocne strony: Posiada ona długie oraz ostre pazury, nadające się idealnie do walk z innymi kotami. Ma ona doskonałą orientację w terenie. Potrafi zrobić coś z niczego - daj jej trzy patyki i kilka liści, a zrobi z tego nową nogę dla kota!

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Diugoń / Syczkowy Szept - Podczas gdy Diugoń jest biologicznym ojcem kotki, każdy wierzy w to, że ojcem jej jest Syczkowy Szept, wojownik z Klanu Wilka.
Matka - Algowa Struga
Rodzeństwo - Gąbczasta Łapa
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodzona w miocie Algowej Strugi oraz Syczkowego Szeptu, jako miot sojuszniczy. W rzeczywistości ojcem kotki nie jest wojownik Klanu Wilka, a samotnik którego Algowa Struga poznała. Miot urodził się za czasów panowania Spienionej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz