BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 listopada 2014

WIDMO

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
NIKNĄCE WIDMO
*Poprzednie imiona: Widmo
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Samotnik > Klan Burzy
Ranga: Samotnik > Uczeń > Wojownik

- - - -

Właściciel: [POSTAĆ NPC] (Autor i opiekun: Kurcig)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to szczupły kocur o czarnej dymnej sierści. Jego uszy są lekko większe niż u przeciętnego kota. Biel rozciąga się tylko na jego przednich łapach i końcówce ogona. Często przystraja swoje futro różnorakimi liśćmi, które znajduje po drodze, a jego oczy są pomarańczowe.
Cechy szczególne - Posiada on różowo-czarne opuszki łap.
Kolor sierści - Czarny dymny z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///
CHARAKTER

Widmo jest kocurem, który nie posiada określonych granic, jeśli chodzi o, to kiedy coś nie jest zwykłą rozmową, a wyżywaniem się na kimś. Posiada ego większe niż najwyższe drzewo na terenach klanu i uważa, że zawsze ma rację, nawet jeśli jej nie ma. Nie zakończy kłótni z kimś, jeśli nie uzna, że wygrał ją. Nie czuję przywiązania do danego miejsca, kota, a nawet społeczeństwa i jeśli to okazałoby się dla niego nieznośne, to bez większego przemyślenia opuściłby je. Jedną z jego pozytywnych cech jest pracowitość i przykładanie się do każdej rzeczy, którą zacznie. Jeśli za coś się zabierze, to skończy, to zanim zacznie coś nowego. Nienawidzi, gdy coś nie idzie po jego myśli i zrobi wszystko, aby to się zmieniło. W poszczególnych przypadkach, jeśli dana sytuacja ma coś mu dobrego przynieść, to potrafi przełknąć swoją dumę i siedzieć cicho, nawet jeśli ma odmienne poglądy.


MORALNOŚĆ

Widmo nie posiada kodeksu moralnego, którym by się poruszał. Liczy się on i wszystko dla jego dobra, kładzie nad całą resztą. Jest w stanie zabić kota lub zniszczyć jego życie, jeśli ten stoi na jego drodze. Nie wierzy w Klan Gwiazdy ani nic co zaproponują mu inni. Uważa, iż to jest jego jedyne życie i może je wykorzystać do końca. Stawia kocurów wyżej od kotek i uważa, że te powinny im służyć. Jest homofobem, a co za tym idzie, nie akceptuje odstępów od “normalności”.

CIEKAWOSTKI

- Kocur ma obsesje na punkcie swojego futra. Nawet najmniejsze naruszenie go, kończy się jego krzykiem.
- Prowadzi kolekcje liści.
- Nigdy nie zwraca się do bliskiego mu kota jego dwuczłonowym imieniem
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V (ukończył trening na wojownika)
Słabe strony: Szybko się denerwuje, nie umie pływać
Mocne strony: Umie się wspinać na drzewa, dobry w polowaniu

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kość
Matka - Bezimienna [*], przyszywana: Zgrzyt
Rodzeństwo - Popiół, przyrodnie: Turkot, Warkot
Partner - ///
Potomstwo - ///
INNE

Bliscy:
 - 
Mała Koszatniczka - Kocica stała się idealną ofiarą dla jego dalszych planów i planuje pielęgnować chwilowo relacje z nią
 - Rumiankowe Zaćmienie - Debil, który zgodził się na najgorszą wymianę jego życia. Również kot, który pomógł dostać mu się do klanu. Widmo uważa go za jego małą zabaweczkę.
Neutralnie nastawiony: 
 - Margaretkowa Łapa - Uczennica jego kochanego Rumianka. Nie ma o niej chwilowo większego zdania.
 - Zwiędły Hiacynt [*] - Dziwny osobnik o dziwnym sposobie życia, którego Widmo nie rozumie.
 - Czarna Łapa - Ich relacja dopiero się kształtuje, jednak uważa go za ciekawego kocura. Szkoda, że został wygnany.
 - Przepiórcza Łapa - Nie kupuje jej gadki o byciu pieszczoszką. Najlepiej wygoniłby ją z klanu, jednak nie ma tutaj zdania.
 - Piaszczysta Zamieć - Skrywa on dużo sekretów, o których Widmo chciałby się dowiedzieć. Jego obecność jest dla niego znośna
Wrogowie: 
 - Szepcząca Pustka - Kocur trzyma się za blisko Rumianka i denerwuje go to. Mógłby zająć się swoimi sprawami, a nie sprawami medyka.
 - Lwia Paszcza - Kocica, która szarpie jego nerwy. Mogłaby się zająć swoimi poczwarami, które urodziła, a nie mieszać w jego relacje z medykiem. Nie lubi jej towarzystwa.
 - Różana Przełęcz - Kotka prowadząca ten cyrk. Czeka na jej śmierć .
 - Ziębi Trel - Jego była mentorka i najgorsza z wszystkich kotów, które go szkoliły. To po niej odziedziczyła Lew sposób bycia. Nie lubi jej.
 - Nagietkowy Wschód - Następny z tych rudych szkodników, które powinno się wyeliminować. Nie lubi go mimo iż dopiero rozpoczął on swe szkolenie.
 - Sójczy Szczyt - Jego zdaniem jest to stara kotka, która nie zasługuje, aby nawet być zastępcą. Nie przepada za nią mimo iż nie poznał ją zbytnio.

SZKOLENIE

Mentor - Kość, Zgrzyt, Ziębi Trel
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Widmo urodził się jako jeden z dwójki kociąt w miocie Kości i Bezimiennej. Od początku zapatrzony w postać ojca, starał się robić wszystko, co on. Gdy ukończył 4 księżyców, to rozpoczął szkolenie wraz ze swym ojcem, gdzie uczył rozpoznawać się różne ślady, polować, walczyć oraz przyswajać wiedzę od ojca, gdy jego siostra rozpoczęła trening z Bezimienną. Nie minęło długo czasu od tego, a już pomiędzy jego ojcem a matką zaczęło zgrzytać. Kość niezadowolony z tego, iż Bezimienna nie chcę urodzić mu następnego potomstwa, zakończył jej żywot, gdy Spot i Popiół mieli tylko 5 księżyców. Niedługo w miejsce kocicy weszła nowa kocica, którą jego ojciec nazywał Zgrzyt. Ta urodziła samotnikowi dwójkę synów, co zabrało całą jego uwagę z Widma. Dalej uczęszczał na treningi z ojcem, jednak te odbywały się rzadziej niż wcześniej. Podczas dni bez treningów, czarny kocur pobierał podstawowe nauki o ziołach od Zgrzytu. Gdy osiągnął 15 księżyców, to postanowił odejść od rodziny i samotnie przemierzać tereny. Po jakimś czasie spotkał Rumiankową Łapę, Ostowy Pęd i Konwaliowy Powiew, którzy przyszli prosić go o kocimiętkę. Ten oddał im kocimiętkę za przysługę o szylkretowego kocura, którą jeszcze nie wykorzystał. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz