BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 listopada 2014

Euri

Autor grafiki: urfav.maj4

OGÓLNE
EURI
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Niebinarne, zapach kotki 
Orientacja: Biseksualne
Przynależność: Samotnicy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: lawendowycien (dc), e-mail: qwertyzixy@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niewielka kuleczka energii, którą bardzo ciężko choć przez chwilę zatrzymać w miejscu.
Gdyby jednak jakimś cudem udało się tego dokonać, to zapewne w oczy rzuciłaby się czekoladowa, półdługa sierść z bielą, a dokładnie białymi plamkami (Sierść najczęściej lekko przykurzona i/ lub z kawałkami roślin uczepionymi gdzieniegdzie). Kocię jest niezbyt wysokiego wzrostu, co nie czyni jeno mniej silniejszym niż reszta kociąt, wręcz przeciwnie - jak na niewielkie rozmiary, Euri bardzo często wygrywa zabawę w zapasy. Kociak nie jest zbyt chudy, ale też nie należy do najpulchniejszech, plasuje się mniej-więcej pośrodku tej miary, może z lekkim odchyleniem w stronę bardziej grubszej sylwetki. Łapy kota są także średniej długości, a poduszki łap czarne i o sercowatym kształcie. Oczy Euri są w soczysto zielonym kolorze, zawsze lśniące energią i radością oczy. Posiada także spore uszy. Niezbyt długi pyszczek wieńczy ciemnoróżowy nosek w kształcie maleńkiego serduszka.
Cechy szczególne - Charakterystyczne ułożenie plamek, krótkie wąsy 
Kolor sierści - Czekoladowa z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Euri to radosne, energiczne kocię o żywiołowym usposobieniu. Uwielbia wszelkie formy ruchu, czy zabawy - szczególnie te grupowe, co wskazuje na jeno ekstrawertyzm. Nie jest ono zbyt przywiązane do zasad, ale jeśli wydają się jeno słuszne przestrzega ich. Tak wygląda duża część jeno decyzji i postanowień, jeśli czuje, że coś dobre lub złe, robi tak. Wobec obcych jest sympatyczne i uprzejme, a także nieco wścibskie. Słynie z otwartości na długie i głębokie rozmowy, mimo ciągłej chęci ruchu, słysząc ciekawą dyskusję przystaje na chwilę, aby wtrącić swoje trzy grosze. Euri nie ma wielkich trudności z patrzeniem na krew, blizny czy cierpienie, ale nie przepada za tym, a tym bardziej za zadawaniem cierpienia - uważa, że lepsza droga to zawsze droga kompromisu, choć podczas dyskusji czasami mogłoby zdawać się dość porywcze, gdyż łatwo jeno zdenerwować lub wyprowadzić z równowagi, ale zawsze w porę hamuje swoje zapędy.

MORALNOŚĆ

Euri na pewno nigdy nie zabiłoby żadnego kota, bez takiej potrzeby. Jeśli zależałoby od tego życie jeno lub jeno bliskich, zrobiłaby to, ale dręczyłyby jeno wyrzuty sumienia. Nie potrafi ono bez mrugnięcia okiem przejść obok cierpiącego kota, szczególnie jeśli chodzi o kocięta. Mimo braku większych kwalifikacji medycznych, zawsze choć spróbuje pomóc cierpiącemu.

CIEKAWOSTKI

•Imię “Euri” oznacza “deszcz” po baskijsku 
• Jest inspirowane pierwszą OC autorki - Lawendową Gwiazdą, a także Bryzowym Zachodem, niedawno wymyśloną OC 
• Nie lubi burz, ale deszczyk już tak
• Jeno imię wojownika prawdopodobnie brzmiałoby Zachmurzony Błękit lub Dżdżyste Niebo 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
• Łatwo wyprowadzić jeno z równowagi 
• Słabo się wspina
Mocne strony: 
• Znosi widok krwi
• Potrafi dogadać się na drodze porozumienia 
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kairos
Matka - Jaśmin
Rodzeństwo - Omen, Sowa
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzone w miocie samotników, Kairosa i Jaśmin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz