BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 listopada 2014

Sowi Zmierzch

Autor grafiki: urfav.maj4

OGÓLNE
SOWI ZMIERZCH
*Poprzednie imiona: Sowa>>Sowia Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny, aromantyczny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: It00zyx (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Sowi Zmierzch to dostojny kocur, odważny i cichy. Jego liliowe, półdługie futro, idealnie komponuje się z białymi akcentami oraz zielonymi oczami. Posiada również naderwane lewe ucho, jako oznaka przynależności do kultu Mrocznej Puszczy.
Cechy szczególne - Biel znajdująca się klatce piersiowej, łapach, ogonie oraz pyszczku, naderwane ucho.
Kolor sierści - Liliowy pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Sowi Zmierzch, kiedyś energiczny i śmiały kocur, zmienił się z upływem czasu. Z kociaka pełnego wigoru, wyrósł na spokojnego, skrytego w sobie introwertyka. Jego młodzieńczy entuzjazm ustąpił miejsca odwadze i rozwadze, co sprawia, że jest bardziej spokojny i cichszy. Jego odwaga nie jest już impulsywna, lecz przemyślana i dojrzała. Jest oddany tym, którzy zasłużyli na jego zaufanie i okazuje im swoją wierność w każdy możliwy sposób. Dawniej impulsywny, teraz unika niepotrzebnych sporów. Zyskał zdolność rozwiązywania problemów spokojnie i rozsądnie. Choć z reguły jego intencje są dobre, bywa odbierany jako apodyktyczny, szczególnie przy tych, którzy cenią swoją swobodę i spontaniczność. Sowi Zmierzch uznaje siebie za “ciężar losu” w pozytywnym znaczeniu - akceptuje swoją odpowiedzialność i wagę swoich działań. Jest świadomy swojej roli i wpływu, jaki wywiera na innych. Jego cierpliwość i wyrozumiałość sprawiają, że z łatwością buduje zaufanie, choć wymaga od innych szczerości i opanowania. Nie znosi chaosu i zbyt dużej energii, co może prowadzić do napięć w relacjach z bardziej impulsywnymi osobami.

MORALNOŚĆ

Sowi Zmierzch nie dąży do błyskawicznego działa i natychmiastowych rezultatów, jak to było w młodości. Jego obecne podejście do życia to cierpliwie analizowanie sytuacji, podejmowanie decyzji dopiero po rozważeniu wszystkich możliwych konsekwencji. Wierzy, że każde działanie, nawet najmniejsze, ma wpływ na otoczenie, dlatego unika pochopnych kroków. Sowi Zmierzch ceni ciszę i samotność, traktując je jak przestrzeń do wyciszenia się. Jego wewnętrzne przemyślenia wzbogaciły go o głębsze zrozumienie siebie. Choć Sowi Zmierzch z nostalgią wspomina czasy młodzieńcze, nie czuje żalu z powodu zmian jakie w nim zaszły. Uważa, że jego doświadczenia ukształtowały się na lepsze. Sowi Zmierzch, również zmienił swoje postrzeganie na świat. Teraz widzi go pod kątem okrutnego, ale sprawiedliwego

CIEKAWOSTKI

– Uwielbia zapach kwiatów, nieważne jakich.
– Obserwowanie Srebrnej Skóry nocą to jego pasja.
– Zawsze stresuje się przed nowym dniem, sam nie wie czemu.
– Lubi oglądać palące się rzeczy, lubi też widok dymu.
– Uznaje Mroczną Wizję za drugą matkę.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
– Samokrytycyzm
– Nie potrafi dobrze posługiwać się łapami i bić, gdy już musi nie używa pazurów, a kłów
– Nie potrafi prawie w ogóle pływać
Mocne strony: 
– Jest filarem spokoju dla siebie jak i innych
– Potrafi doskonale się bić, a jego umiejętności przewyższają niektórych wojowników!
– Wyrozumiały i odpowiedzialny
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kairos (*)
Matka - Jaśmin
Rodzeństwo - Zabłąkana Łapa, Euri
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Mroczna Wizja - Uznaje ją za drugą matkę i wielbi nad życie. 
Zabłąkana Łapa - Jest jego bratem, lubi go, ale jest niepewny co do niego przez tajemnice.
Kairos - Nie pamięta go.
Jaśmin - Nie pamięta jej, wspomina ją czasami.
Euri - Nie wie co się z nią stało, w sumie to za nią tęskni.

SZKOLENIE

Mentor - Mroczna Wizja
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Sowa urodził się w miocie Kairosa i Jaśmin. Posiadał dwójkę rodzeństwa; Euri oraz Omena. W wieku czterech księżyców jego matka zabrała go wraz z Omenem pod granicę z Klanem Wilka. Na szczęście znalazła ich dobroduszna kotka i zabrała do obozu, gdzie Sosnowa Gwiazda przyjęła do klanu Sowę wraz z bratem. Sowa został uczniem Mrocznej Wizji, która wcześniej zabrała ich do obozu. Ich wspólny trening trwał 4 księżyców, gdyż ten szybko się uczył i był zdolny. Podczas ceremonii na wojownika otrzymał imię Sowi Zmierzch, a także dołączył do wielkiego kultu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz