BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 marca 2014

Dynia


Autor grafiki: Spinnesll
OGÓLNE
DYNIA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnicy>Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Opiekun: kruliik. (dc)
Autor: Spinnesll (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Dynia to dosyć duża kotka o masywnych, silnych łapach. Ma ona długie rude futro, które jest raczej zaniedbane, ponieważ jej rodzice się tym nie martwili. Po przyjęciu do Klanu Wilka jej opiekunka oczywiście dbała o nią o wiele bardziej niż jej poprzednicy, jednak futro w większości pozostanie zmatowiałe i poplątane. Kotka nie ma żadnej bieli, a jej pręgowanie jest klasyczne. Ma duże, okrągłe oczy w odcieniu liściastej zieleni. Dynia… Nie porusza się z gracją, bywa raczej niezdarna.
Cechy szczególne - Krótkie, szerokie uszy, mały pyszczek.
Kolor sierści - Ruda pręgowanie klasyczne
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka, Dynia wydaje się uroczą, miłą koteczką. Cóż, można powiedzieć, że do jakiegoś momentu jest to prawda, jednak szybko okaże się, że jest ona “barbarzyńska”, a niektórzy mogliby powiedzieć, że jest brzydką, niechlujną chłopczycą i tyle. Uwielbia się bawić, biegać, walczyć, i jest bardzo głośna. Nie wstydzi się swojej “dużej” osobowości. Kotka nie jest zbyt inteligentna i brakuje jej samoświadomości, oraz wyobraźni odnośnie tego, jak mogą postrzegać ją inni. Brak jej jakiejkolwiek elegancji, taktu, czy delikatności. Nie zauważa, gdy podczas zabawy może zrobić komuś krzywdę. Gdy nie może czegoś dostać, zdobyć, często po prostu krzyczy lub próbuje to zdobyć siłą, dość słabo panując nad swoimi emocjami. Często też wywołuje w niej to łzy, rzadko jednak płacze ze smutku. Są to zawsze łzy frustracji i gniewu. Kotka jest bardzo łatwowierna i naiwna, łatwo jej wmówić największą głupotę i jest podatna na manipulacje. Nienawidzi ona przegrywać, i zawsze stara się być najlepsza, jako uczennica będzie ona bardzo ciężko trenować. Jeśli chodzi o jej relacje z innymi kotami, przywiązuje się do nich bardzo szybko i mocno. Nawet nowopoznanego obcego może traktować jak najlepszego przyjaciela i zwracać się do niego tak, jak nie przystało dla nieznajomych. Nie będzie obchodziło jej to i nawet nie zauważy, gdy inni uznają to za dziwne, lub poczują się przez nią niekomfortowo. 

MORALNOŚĆ

Młoda kotka na razie nie rozwinęła za bardzo tej części swojej osobowości. Nie chciałaby raczej skrzywdzić kogoś celowo, jednak mogą ponieść ją emocje.

CIEKAWOSTKI

- Często narusza przestrzeń osobistą innych.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Brak zwinności, jest dosyć wolna.
Mocne strony: Jest bardzo silna, umięśniona i duża.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ogrodniczek
Matka - Grządka
Rodzeństwo - Szczypiorek, Szczawik
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Kotka urodziła się 03.03.2025r w miocie samotników, jednak ojciec zostawił ją i jej rodzeństwo patrolowi, który zabrał ich do Klanu Wilka, podczas panowania Sosnowej Gwiazdy, gdzie ich opiekunką została Olszowa Kora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz