BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 listopada 2014

BARSZCZ

 


Autor grafiki: tsumeri_
OGÓLNE
BARSZCZ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona. Jest na to za młody.
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel:  zupa.romana234@gmail.com | dc: moonix_9
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pierwsze, co się rzuca w oczy to krótki kikut zamiast ogona, zupełnie jak u zająca. Kocurek urodził się dość drobny, jednak z czasem przerósł siostrę i został obdarzony długimi łapami, które ochoczo wykorzystuje do biegania i skakania. I jak ogon, tak i uszy - prawie że zajęcze, pokaźnych rozmiarów. Gość jest obdarzony krótką sierścią o czekoladowych barwach i długim, tygrysim pręgowaniu ciągnącym się od karku, aż po końcówkę ogona. Ciemniejsze paski oplatają mu również obie przednie łapki. Posiada też ogromne, pomarańczowe oczyska przepełnione beztroską oraz wesoły, wiecznie uśmiechnięty pysio, który nie może się zamknąć.
Cechy szczególne - Krótki ogon
Kolor sierści - Czekoladowy pręgowany tygrysio. 
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Barszcz jest ciekawym świata, małym odkrywcą. Wszędzie go pełno, a nawet tam, gdzie być nie powinno. Potrafi utknąć w szczelinach, tylko dlatego, że zobaczy “coś ciekawego” albo uciec ze Żłobka, idąc na przód przygodzie (oczywiście, zawsze pojawiają się ci więksi od niego wojownicy, którzy zaniosą go na miejsce). Zawsze ma pełno energii i jest skory do zabawy. Przez to trudno go uśpić i bywa całkiem wkurzający. Jadaczka w ogóle mu się nie zamyka - chciałby poznać jak najwięcej szczegółów na temat świata, w którym przyszło mu żyć, więc lepiej przygotuj się wiele, wiele pytań o największe pierdoły pokroju “czemu koty nie mogą zaprzyjaźnić się ze zwierzętami z lasu” lub “dlaczego klan gwiazdy musi mieszkać tak wysoko”. A z innej beczki, kocurek jest bardzo przywiązany do swojej siostry, Szałwii. Czuje się za nią bardzo odpowiedzialny i jest gotowy obronić ją, kiedy znajdzie się w opałach. Tak samo z Kurzą Pogonią - jest jej wdzięczny za opiekę i bardzo ją kocha, niezależnie od tego czy jest ich biologiczną mamą czy nie.

MORALNOŚĆ

Posiada moralność typowego kociaka - nie odróżnia jeszcze dobra od zła; czynów prawidłowych i nieprawidłowych oraz nie zdaje sobie sprawy, jeśli swoim psotnictwem robi komuś krzywdę. Wszystko to da się jeszcze odpowiednio uformować z wiekiem. Jedyne, co jest pewne to jego wiara w Klan Gwiazdy. Czuje również respekt do Różanej Przełęczy.

CIEKAWOSTKI


◦ Nie może się doczekać, aż zostanie wojownikiem! Podobno już trenuje albo chociaż próbuje trenować poprzez zabawę w wojownika;
◦ Z jakiegoś powodu lubi towarzystwo starszych kotek;
◦ I opowieści o przygodach tutejszych klanowiczów!
◦ Jego ulubioną zabawą jest zabawa w ganianego.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Siła. Jest z niego zbyt ogromna wiercipięta, aby mógł skupić swoją siłę w jednym miejscu. Nie należy także do masywniejszych kotów.
Mocne strony: Energiczność Barszcza to zasilacz do prędkości jego łapek. Zapowiada się zwinny kocurek.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Józef (nawet nie wie o jego istnieniu)
Matka - 
Biologiczna: Kasztanka - słyszał o niej tylko to, że ich porzuciła, bo nie mogła ich wychowywać, stąd obecność rodzeństwa w Klanie Burzy;
Przybrana: Kurza Pogoń - razem z nią tworzy duet najbardziej gadatliwych kotów w klanie. Kocha ją i jest wdzięczny za opiekę;
Rodzeństwo - Szałwianajlepsza siostra do zabaw! Królik
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA 
Była sobie kotka miastowa o imieniu Kasztanka, która “zaprzyjaźniła się” z domowym kocurem o imieniu Józef. Niestety, po jakimś czasie w ich relacji dochodziło do spięć, stąd decyzja kotki o opuszczeniu go. Wiedziała jednak, iż wkrótce zostanie matką i że są to kocięta Józefa, więc decyzja była prosta - po urodzeniu porzuci je. Tak też zrobiła, kiedy upewniła się, że znalazła dla dwójki młodych odpowiednie miejsce do wychowania. Później przygarnął je patrol wojowników z Klanu Burzy i czym prędzej zaniósł je do obozu. Tam zajęła się nimi Kurza Pogoń. Od tamtego czasu kociaki dorastają w bardziej sprzyjających warunkach, niźli mogła im zapewnić Kasztanka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz