BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 listopada 2014

Pierwomrówcza Gracja


Autor grafiki: ayaya

OGÓLNE
PIERWOMRÓWCZA GRACJA
*Poprzednie imiona: Pierwomrówka, Pierwomrówcza Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: homoseksualna
Przynależność: Klan Burzy-> Pieszczoch ->Samotnicy
Ranga: samotnik

- - - -

Właściciel: racuchy.z.kapusty@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Niezbyt wysoka kotka o gęstym dwukolorowym futrze. Pierwomrówka to dostojna istota. Bardzo dba o swój wygląd i jak się prezentuje. Ma dumny pewny krok i zadbane futro. Nieco piskliwy głos jednak trochę psuje aurę kotki. 
Cechy szczególne - oklapnięte uszy
Kolor sierści - czekoladowy dymny bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pierwomrówka to zapatrzona w siebie egoistka, niezbyt licząca się z uczuciami innych. Empatia niezbyt u niej wykiełkowała, raczej jest zapomnianą rzeczą. Dla niej liczą się głównie dwie rzeczy w życiu, jej dobro oraz opinia o niej. Jak można się domyśleć grona przyjaciół nie ma, ale trudno. Ona i tak uzna ich za plebs niewarty jej osoby. Nie jest zbyt przebojową i tak. Lubi siebie i czas spędzany na dbaniu o siebie. Woli ulizać futro, czy porządnie się wyspać niż ciekać po krzakach z frajerami. Jednakże lubi uwagę. I komplementy, oh, je to szczególnie. Tak najłatwiej wkraść się w jej łaski. Krytykę znosi źle, albo uzna to za atak na jej osobę, albo wybuchnie gniewem. Jest dość wybuchowa i niezbyt dobrze trzyma emocje na wodzy. Urazę trzyma jednak długo. Oh, bardzo długo, aż za bardzo. Nie ma łaski, dla tych którzy ją zdradzili. Na dodatek lubi wszelkie teorie spiskowe, plotki i dopowiadać sobie niektóre rzeczy, więc z błahej sprawy potrafi zrobić wielką intrygę. Czasem zdarza się jej intepretować różne przypadkowe zdarzenia za jakiejś znaki, więc można mieć pecha, gdy uzna coś za wskazówkę od Przodków. Na pierwszy rzut oka może jedynie zdawać się małomówna. Choć z jej strony to bardziej wyniosłość. 


MORALNOŚĆ

Stawia swoje dobro i wygodę na pierwszym miejscu. Nie liczy się z uczuciami innych. Nie posiada poczucia winy. Lekceważy normy społeczne. 

CIEKAWOSTKI

- lubi żaby, uważa je za niezwykłe istoty łączników lądów i wody
- kleiła się i kręciła koło Zawodzącej Łapy, mimo że nie jest zainteresowana kocurami. Robi to by zdobyć więcej informacji o Króliczej Gwieździe. 
- po spędzeniu niemal ksieżyca u rozmnażających koty Dwunogów, zaczęła mieć uraz do kocurów (szczególnie o jasnym ubarwieniu) i brzydzić się nimi. 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (wie jedynie czym wywołać biegunkę)
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: słaby słuch, bieg długodystansowy,
Mocne strony: siła fizyczna i psychiczna, zapartość, 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szepcząca Pustka (tęskni za ojcem najbardziej, często myśli o nim przed snem)
Matka - Przepiórczy Puch (ma nadzieję, że do jej powrotu kotka pośle Króliczą Gwiazdę na drugi świat)
Rodzeństwo - z miotu: Firletka (trochę pyskata, ale jej służka) starsze: Kwiecista Knieja (ma minę, jakby miała kij z zadku, ale uratowała jej zadek, więc trochę się kochają),  Dzwonkowy Świst (takie rude, gdzieś tam w tle się przewija), Skowronkowy Odłamek (brat od fuj ziół), 
Partner - ///
Potomstwo - nie

INNE

Królicza Gwiazda - może poszczególnie jej nie zawinił, ale stoi jej na drodze w zdobyciu władzy! To już wystarczający powód by odesłać go do Gwiazd. I tak zrobiła. A ten niestety nie odszedł na dobre w zaświaty... a potem jeszcze ją wygnał. Co za kawał leszcza.

SZKOLENIE

Mentor - Czuwająca Salamandra (łajdactwo)
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona z drugiego miotu zakochańców z Klanu Burzy za czasów panowania Obserwującej Gwiazdy. Została wygnana za zabicie lidera, potem porwana przez Dwunożnych, by zwiać i teraz próbować się wydostać z Betonowego Świata. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz